Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

simba!


Postat av: LINNEA GULLARBERGS

söt bild! :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

gud så söt! Din?

Postat av: NEWPIC - alice

ja, dom brukar alltid vara bra!

Postat av: NEWPIC - alice

ja då måste du ju ta med dig gitarren på grillkvällar och sånt!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

OKej :) SJUKT SÖT!

Postat av: NEWPIC - alice

ja verkligen! har du några dipdyed plagg?

Postat av: NEWPIC - alice

hur länge har du spelat gitarr då?

Postat av: NEWPIC - alice

attans du" men vad vill du helst ha för dator isf?

Postat av: NEWPIC - alice

ojdå! kostade gitarren då mycket? ;O

Postat av: NEWPIC - alice

jag också! verkligen! helst ett par shorts! :(

Postat av: Anonym

ja det vore ju underbart, fast då hade de behövt vara helt rumsrena!!

Postat av: Anonym

jaha, har du så mycket på den? ;)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

man vill bara pussa den på nosen :D

Postat av: NEWPIC - alice

usch då! men du kommer ju kunna använda den hela livet!

Postat av: Anonym

ja det vore snyggt, fast ett par höga isf!

Postat av: Anonym

vad bra! men brukar ni ha honom i hela huset då?

Postat av: Patricia♡

Vilken sötnos:)

Postat av: Anonym

jaha okej, vad roligt! spelar du för lärare?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D

Postat av: NEWPIC - alice

samma här! vill verkligen ha den nu! :)

Postat av: Anonym

ja det hade varit fränt!

Postat av: NEWPIC - alice

jaha okej, sikken lydig kanin! :D

Postat av: NEWPIC - alice

jaha okej, häftigt! men du är ganska bra på gitarr eller? :)

Postat av: NEWPIC - alice

har du någon skinnjacka?

Postat av: NEWPIC - alice

sååå snyggt!

Postat av: NEWPIC - alice

jo men ellerhur!

Postat av: Anonym

haha okej!

Postat av: NEWPIC - alice

ja det har jag, det är supersnyggt!

Postat av: NEWPIC - alice

jodå :)

Postat av: Anonym

äter du godis?

Postat av: Anonym

har du en ritplatta?

Postat av: Anonym

gillar du att måla?

Postat av: NEWPIC - alice

är det din hund?

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder? Har lagt upp den i både färg och svartvitt, så säg gärna vad som passar bättre till bilden + vad du tycker om dem! Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/may/hearts-in-the-air.html#comment

Postat av: Anonym

hur bred är din säng? :)

Postat av: Anonym

sv; jag är med en kompis (':

vilken sötis!

Postat av: Anonym

brukar du baka?

Postat av: Anonym

lockar du ditt hår?

Postat av: Anonym

när började du blogga?

Postat av: Anonym

gillar du att blogga?

Postat av: carolina

Så söt vovve! :D Haft en bra helg?

Postat av: Anonym

favoritfärg?

Postat av: Hanna

sv: laddar nog ner gimp istället , för photoshop kostar ju pengar osv ..



btw, tycker du att jag ska ha en frågestund på min blogg? ((:

Postat av: Anonym

Sv: Jag ska iväg på kalas :) har du några planer inför veckan:)?

Postat av: Linnéa

Vilken söting <3

Postat av: Hanna

sv: okej ! många verkar villa ha det nu , men håll utkik på min blogg runt halv 7 , 7 ! då kommer jag lägga upp ett inlägg om frågestund och då kan du passa på att fråga mig massor med saker ! :))

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala



hehe är du hundvakt? :)

Postat av: carolina

Sv: Jadå, min helg har väl varit okej :p

Postat av: Hanna

sv: inte jag heller . ända gångerna jag kollat på hockey var typ finalen av J-VM i början av detta år ! och finalen av elitserien då brynäs vann (bor i gävle satt..) :) men annars är jag absolut inget för hockey.. !

Postat av: Elin

Söt hund! Jätte fin design också :) Allt bra med dig? Ställ gärna någon fråga i min frågestund, om du har lust :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ahaa okej :)

Postat av: Patricia♡

Är han din?:)

Postat av: Daniella book

Haha inte jag heller! :P

Postat av: Annika

SV: nej :/

Postat av: Hanna

sv: okejjj ! :DD

Postat av: Annika

SV: morsdag pratade vi om :D

Postat av: Hanna

sv: tycker jag med ;) fast när det är finaler kan det vara kul att kolla ;) fast bara om det är något lag som man hejar på ! ;D

Postat av: Annika

SV: okej :)

Postat av: Daniella book

Btw, vilka slags designer kan du göra?:)

Postat av: carolina

Sv: Sitter här vid datorn och kollar lite bloggar :) Men ska ta och duscha nu, vad gör du själv? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

väntar på mat :d dudå?

Postat av: Hanna

sv: Bryäs (inom Sverige) , och nu i VM hejar jag på Sverige och Kanada ;))

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

typ korv och pommes :P asgott!

Postat av: Daniella book

Hehe oki, kan du göra som www.mindynilsson.blogg.se ? :D

Postat av: Sara

sv: Tittar på tv, dusj ? :)

Postat av: Anonym

Gud så söt!

SV; Just nu, inte mycket. Kollar igenom mailen. Själv? :)

Postat av: Elin

Sv: Det är jätte bra med mig! Vems är hunden på bilden?

Postat av: Daniella book

Jaha, kostar det?:)

Postat av: Kajsa

Så sött, va med i dagens blogg

Postat av: emma

sv. ska snart träna :D sj?

Postat av: Daniella book

Haha jag vet inte riktigt! Men om du skulle göra en sån design, hur mycket skulle de då kosta? :)

Postat av: Daniella book

Okej:)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaa :D hhihi

Postat av: Patricia♡

sv: Aha, tror jag tänkte på att simba i lejonkungen var en pojke:P

Postat av: Daniella book

Jag tycker det är lite dyrt, håller på att spara till turkiet nu, och måste verkligen lägga ut varje spänn jag har till resan så :)

Postat av: emma

sv. ska träna lite styrke tror jag.

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe neeej :P

Postat av: Daniella book

Det bästa är ju om man skulle betala gratis, men dom som tar betalt tar ju aldrig gratis så :) Men jag vet faktiskt inte, försöker leta efter nån som gör gratis! Men dom som är jätteproffsiga tar oftast betalt!

Postat av: Ida!

Supersöt hund!:)

Vill du göra ett länkbyte?? Skulle gör mej verkligen jättesuperglad!:)<33

Postat av: Patricia♡

Haha, men det är ju kul att göra lite udda saker;)

Postat av: Kajsa

Tack för att du va med ledsen om jag pratar lite otydligt, men du hörde i alla fall rätt. Fast du är inte den enda.

Postat av: Anonym

sv: Jag kollar mest runt, dusj ? :)

Postat av: Louise

allt bra? :) Fin blogg!

Kram!

Postat av: ANNA-SARA

vilken sötnos!

Postat av: Ella

Vad söt :D

Haft en bra dag?

Postat av: Patricia♡

haha jag tycker ni är roliga;)

Postat av: Trust me darling

Tja simba!



Vi pratar om audrey hepburn ^^

Postat av: Pillan

Nej så söt!!! Vad är det för ras? :P

Postat av: Patricia♡

Hur kan du inte minnas vad vi skrev om:S



Iallafall, du sa att ni i er släkt är konstiga som döper era djur i ett namn som är motsats till könet typ. Tjejkanin som heter Stampe osv..

Postat av: JB

Gud vad söt!

Postat av: Sofia

Så söt. :)

Postat av: Patricia♡

sv: Hihi ja det är inte lätt att ha minne som en guldfisk;)

Postat av: Anonym

Läs första kommentaren jag skickade.. :P Det heter Pretty little liars. Jag fanbloggar om de, så kika gärna in om du intresserat dig av det! :D

Postat av: Johanna

Gud så sööt! Är det din?

Postat av: Elefantnytt

Supersööööt :)

Postat av: Elin

söt hund!!

Postat av: Anonym

Haha, ja men skriv upp det då :) PRETTY LITTLE LIARS :D

Postat av: Patricia♡

sv: Tycker synd om dig:(

Postat av: ♥ julia

Åh så söt!

Postat av: sandra

Haha så söt! VIlket underbett :)

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Åh vad söt! Tror att jag precis avled litegrann inombords :D <3

Postat av: Alice

Så söt hund!! :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Dog nog lite nu, fy fasiken va söt! :D

Postat av: Anna

Tack det samma!

Gud vilken härlig bild =)

Postat av: Sarah

Oh, vilken söt hund! :D

Postat av: Fotograf Annie

Söt :)

Postat av: Linda (Malmbergsflickan)

Postat av: Linda (Malmbergsflickan)

Hej Hej du ;) Är lite avis på dig som har en sån söt hund.. även om jag också har en hund - Jag gillar nog alla hundar lika mycket, till och med grandanois ;D (Vet inte hur man stavar grandanoa?? :p )

Postat av: meyav

Gud vad söt hund! :D

Allt bra med dig? Sjuuuukt fin design, gjort den själv?

Postat av: emilia

va söt! ;)

Postat av: Anonym

Cute dog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -