Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ritplattan i full gång!

Jag tycker jag blivit riktigt duktig med min ritplatta! :D

Postat av: palle

awh va söt :D du är ju jätteduktig!



Lottar ut ett snyggt armband :D var med o tävla häääääär http://kattsvans.blogg.se/2012/may/tavling-armband.html#comment

Postat av: Lisa

vad gulligt:D

Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin kväll :*

Postat av: k a j j a

haha va söt :)



SV. Haha, jag vet inte.. Jag tycker jag är rätt bra för att lärt mig själv på så kort tid men kanske inte jämfört med nån som spelat jättelänge men de är ju inte hackigt i alla fall utan de låter ju bra i alla fall :)

Postat av: wilma♥

söt!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Åhhh ritplatta <3 älskar min!

Postat av: Mona

Sv. Haha, tagit lite lugnt sj? :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Japp :D bamboo fun :D

Postat av: SARAH CARLSTEN

vad har du för internet? :D

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Hallå där :)! Vill du få finare hy? kolla då in mina tips på mitt senaste inlägg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/



Många Kramar Bella

Postat av: SARAH CARLSTEN

du kommenterade kimidoris design hon har gjort den, eftersom du ser hennes så är det bara ngt fel för stunden, antagligen är det bara att du måste vänta ett tag, har varit så för mig med förut :D Puss!!

Postat av: Hanna

sv: haha :D

Postat av: Felicia

SVAR: Ska börja tävla med min ponny :)

Postat av: Elin - Designar bloggar

sv: Tack detsamma! :D

Postat av: EBBA

sv: förlåt för sent svar!

är allt braaa?:D

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

veckans blogg är nu avslutad! visas för 100-200 läsare! anmäl dig igen även om du vann! väljer 3 bloggar!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg-igen-och-vinnarna.html#comment

Postat av: palle

SV: varsågod sötnos :D

Varit i skolan, sovit, bakat, lagat mat, kollar just nu på vampire diaries :3 dudå?

Postat av: mmatildah

Hej jag undrar om någon är intresserad att delta i ''Veckans blogg''? :)

Postat av: Frida

Hej!

Gud vilken gulllig :D

Hur mår du idag?:)

Fin blogg förresten:D

Postat av: Sarah

sv: Jaha O_o

Ps gullig bild!

Postat av: Susanna

sv: Okej ;) Själv har jag elements 6.0 :)



Snyggt du ritat på ritplattan förresten! :)

Postat av: wicked syriansk girl

sv: Jaha ja =)

21 är jag.



- haha, vilken söt giraff!

Postat av: Hanna

Bra bild, men vad är en ritplatta? :)

Giraffen var shit söt!

Är det på datorn eller, ett program på datorn alltså? ...

SV: Okej, häftigt!

Kraam <3

Postat av: Aoi Tori

WOW! Nu kan alla synas!



Superenkelt sätt för att få fler besökare: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=aoitori



Registrera så hjälps vi alla åt att få fler besökare till våra bloggar :D



Kram

AOI TORI

Postat av: Anonym

sv: Ville ha något nytt bloggnamn hihi :D Hur mår du:)?

Postat av: Hanna

Snyggt du ritar då!! :D



haft en bra dag idag då? (:

Postat av: Carolina Carpio

Blir trött på det här men måååååååste man så måste man! Skulle verkligen uppskattas om ni röstade på mig :)

http://www.missworldsweden.se/deltavling2012/carolina_carpio

Postat av: Isabelle :]

Sv: Varit med en kompis ;) durå?

Postat av: emelie

ja nu ska jag iväg till min pojke :)

Postat av: emelie

har massor med planer! åker ju till usa om 10 dagar, sedan blir det peace and love festivalen, och juli blir det en massa jobb och sista veckan i augusti innan skolan blir det en resa till kreta =) så sommaren ser bra ut! har du några roliga planer? :)

Postat av: A L I C I A [ aliciaalinnea.blogg.se ]

Hehe söt<3



Haft en bra dag?:)

Postat av: Alicia

Sv: Tack! :)<3 Okej, härligt med match! :-D Gick det bra?<3 Träningen gick bra för mej :)

Postat av: fanny wikström'

svar: Bara grönan och hänga med kompisar antar jag :) Dusjälv?

Postat av: Anonym

Nu har jag utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen, in och se om det var DU som vann?! :D Allt bra annars? http://swaxu.bloggplatsen.se

Postat av: Tommy

sv: Tack detsamma! :)

Postat av: eemeiix

SV: Har faktiskt inte planerat in någonting i helgen. Ska dock höra med en kompis om jag kan sova där på fredag :) sj?

Postat av: paulina

sv: Nja det har jag nog inte egentligen. Ska till Örebro imorgon för att fira min mosters sambo, annars ska jag plugga, ha en körlektion och kanske ska till en kompis :)

själv då?

Postat av: julia jedeberg

SV; nej, ingenting faktiskt, har du planerat något?

söt bild förresten! :)

Postat av: Tommy

Sv: Inget alls faktiskt! Gick av mitt pass kl 7 i morse och är ledig till lördag morgon kl 06,30!

Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

å va coolt vill också ha en ! :D

Postat av: LOVA

älskar din design! men hur gammal är du?:)

Postat av: Annika

Söt :)

Postat av: Anonym

har du ritat den??? :O

Postat av: sandra

Haha vilken sötnos!

Ja, du är väldigt duktig med den :)

Postat av: Therese

Så fin!!

Postat av: emelie

naaaw så söt!!

Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

Va söt! :D

Postat av: Julia Abrahamsson - bloggen om en tjej på 12år.

sv: BRA! :D Vad händer idag?

Postat av: Kittie

Jättesöt, haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -