Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Några planer?


Postat av: Louise

Den är jätte bra :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag ser ingen till meny? :P

Postat av: terese - fotoblogg

sv; njae, jag har ingen aning faktiskt x) själv då? :)

Postat av: Amanda

Sv; Jag är med Linn som jag träffade för längesedan! Sj? :)

Postat av: Emmy & Alva

Sv; Jadåå :) Vad gör du?

Postat av: Agnes Eriksson

Allt bra? :)

Postat av: Sara

Jag kommer att jobba och tävla mycket i sommar, ska inte ha min semester förrän i september nämligen :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Såklart jag har, dudå? :)

Postat av: Linnea

SV; Nej jag har inte planerat sommaren än eller lite sj? ;)

Kram

Postat av: sara

Sv: ja jag ska resa runt lite in sweden sedan blir det kanske nån rix fm festival också ska jag och några kompisar tälta haha du då?

Postat av: Anonym

ja :)

massor!

Postat av: wilma♥

ska till Stockholm, sj? <3

Postat av: Catwalkqueen

Jag har två saker inplanerat: jobba och få barn ^^,

Du då?

Postat av: Anonym

Jag ska till USA i en månad !

Postat av: danten89

Solsemester^^

Postat av: sofia

sv: nej inte ännu, blir mest chill! :)

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

FELICIA!

min blogg e jätte konstig, en meny ee där nere på bloggen & en mitt i allting... åh får panik, får alltid de, sist min blogg fucka sig, så höll jag på att bryta ihop, kan du frööska fixa detta? :)

ÅH jag vet jag frågar dej skit mycke osv....

förlåååt!

kram<3

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: gör inte mycket alls :) själv?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja det blev jättebra med menyn :D Fast om man går in och kommenterar hos dig, så har du ingen meny? :P bara om man går in på startsidan? :P

Postat av: Linda Olsson

Här blir det en familjetripp! Antingen till kolmården, high chapparall eller till öland :D

Postat av: EVELINA

jag ska kanske åka till london :)



sv: okej :)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv; vad härligt :>

Postat av: olivia

Hej!

kolla gärna min blogg!

Postat av: POOS - Ogarp Foto

Idag har jag tränat, hämtat ut ID och jobbat.

Ska alldeles strax gå och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och jobba igen :)

Vad har du haft för dig idag?

Postat av: Patricia♡

Ska till Grekland, det är typ ända planen ännu.

Postat av: Linnea Zeijlon

sv; ligger nerbäddad i sängen och myser framför massa filmer, hihi :') dusjälv?

Postat av: Emmy (whitesnowman)

Det enda jag planerat är att jag ska bli jättebrun! Planerna kommer så småningom, jag planerar sällan lång tid före.. ;)

Postat av: tess

Sv: vilken härlig kommentar :)

men nej, i sommar blir det att fixa hus & se till att vila upp mig till förlossningen, haha. Så det ska bli en väldigt lugn & spännande sommar.

Du då? Har du en massa planer?

Postat av: Jennifer

Svar/ nä men en sommar resa blir det säkert:)

Postat av: bbaraaelin

nej jag vet fakiskt inte, blir väl sköna kvällar med vänner och pojkvän och sånt där antar jag :) självdå?:D

Postat av: Louise

Nej,det är inte min naturliga hår. Men tack :)

Postat av: Dragana

Jag ska resa bort på en resa per månad under sommaren! Annars massa jobb där emellan!

Postat av: vvvviktoria

sv; Jag har inte planerat så mycket, mest att jag ska på en del cuper och träningsläger och så med handbollen :) Själv? KRAM

Postat av: A L V A (foto)

Sv: så bra , samma här! Händer det något kul i helgen då? :)

Postat av: Anonym

sv: låter väldigt trevligt det! :D

Postat av: Sara

Sv: nicee :)

Postat av: emma

sv. nej. jag tar det som det kommer :D

Postat av: LIENE

Kanske åka till USA:D ska bli så kuuuul! ska kanske resa till Lettland med.

Postat av: Elisabeth

Jag ska vara i sverige i sommar.. Ska åka på olika bilträffar.. Västerås bland annat.. Sj?

Postat av: sös

sv: lite resor inplanerade och så! :D dudå ? :)

Postat av: Anonym

Jag ska till italien :)

Postat av: Anonym

ja fan :D

Postat av: Anonym

sv; resa, sj? :D

Postat av: cherie's välgörenhets blogg

jag ska nog jobba, spara pengar till en lägga utomlands! :)

Postat av: elin

åt pizza :D hihi

Postat av: danten89

;)

Postat av: Elisabeth

Det låter kul =)

Postat av: Catwalkqueen

Det låter mysigt! =)

Postat av: caroline

sv: nej inte direkt, blir väl kusten som vanligt:)

Postat av: Viktoria

Sv: yes! Jag och några kompisar ska åka till Grekland i en vecka. Kommer bli väldigt roligt! Har du några planer då? :)

Postat av: 3mma

sv: Jepp! :)



Sommar! Ska bli skönt :)

Postat av: carolina

sv: jag har precis kommit hem från en fantastisk kväll uppe i ljungbyhed :) vad har du själv hittat på med som en dag som denna? :)

Postat av: carolina

sv: så trevligt :D

Postat av: Anonym

Nej faktiskt inte. :P Jag och sambon tar sommaren som den kommer. Men vi ska försöka ta oss upp till min familj och hälsa på i alla fall.

Postat av: Andjela

Hej, Förlåt för min säga svar men har bytt blogg och haft fullt upp.

Allt bra?

Kram

Postat av: emma

sv. vad har du sj för planer?

Postat av: fotograbben.blogg.se

bara njuta :)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; åh men vad kul, det låter ju som ett äventyr! :D

Postat av: emma

sv. låter väldigt mysigt :D

Postat av: Andjela

Härligt, samma här :)!

Vad händer i helgen? Kram

Postat av: emma

sv. men du får ha en bra kväll :D nu ska jag lägga mej ner och glo tv :D

Postat av: ♥ ida

bada och sola och ha det roligt mest! :D

Postat av: Ada

Sv; Allt är super med mig, själv? :D

Postat av: ♥ ida

Sv: Japp! men har massa mer, orkar inte skriva allt bara haha :) själv? :)

Postat av: Ada

Sv; Okej synd, krya på dig! :S

Postat av: Carla

Hej där! Inte riktigt ännu men hat planer att åka till öland, vi var där förra året och det var grymt härligt.

Vad ska du göra Felicia?



Kram//

Carla

Postat av: Lisamarie

För min del blir de jobb, träna, tävla och vara med vännorna! :D

Postat av: bella

Nja har lite tankar om vad jag ska göra, men inget helt planerat ännu :) vet inte hur det blir med sommarjobb och så

Postat av: Clara

en Frankrike resa inplanerad med en massa härligt folk, du? :)

Postat av: Cajsa Luthman

Inga speciella, tror jag ska vara hästvakt i nån månad iallafall! Själv då? :)

Postat av: Anonym

sv; låter kul eller?! ;D

Postat av: Hanna och Matilda

Haft en bra dag?

Kram! :)

Postat av: Jouline♡

Jag har kollat på film och bara tagit det lugnt hela fredagen :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

jo då toppen :)

Har du haft en bra fredag? kram :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en fin lördag!

Godnattis :D

Postat av: Agnes Eriksson

Jodå :)

Postat av: Elin

Lust att kika in på min blogg och gissa på en fråga? (senaste inlägget)

Första rätta gissning vinner en länk! ((:

Postat av: josefine

Allt är bra med mig, Sj ? :)

Postat av: ElsaoJulia

Hej, ville börja med och säga att jäg älskar din blogg.

Dessutom undrar jag om vill ta chansen och bli månadens blogg på vår blogg.

Hoppas du vill det! :)

Postat av: lina

Jättefin blogg, älskar din header! :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; roligt :)

Vad ska du göra i sommar då?

Postat av: wilma♥

sv; Jaha, vad kul med Camping :)

Postat av: Anonym

jag ska jobba åså:)Sj+

Postat av: Anonym

sv: jadå, sj?

Postat av: Malin

Sv: Hahah^^ Jo idag så ska jag åka och shoppa;D

Du själv då?:)

Postat av: Linnea

SV; Okej vad roligt ;)



Kram

Postat av: emma

sv. aha. vad såg du för film? :D

Postat av: SaraKasibovic

Jag ska åka till bosnien/kroatien och va där i ungefär 2 månader! Har du planerat något? :D

Postat av: Anonym

kunde du hjälpa mig klart med headern? :DD

Postat av: Ebba

sv; Ganska mycket är planerat på min sommarkalender faktiskt!

Ska träffa massa nya kompisar, åka till göteborg en weekend, rida och bada, sova på höskullen, sola så jag blir brun som en köttbulle och massa mer!

har du planerat något kul då? :)

Postat av: Hanna

Än så länge har jag inte planerat något . :) det har ju vart svårt att göra det apropå att vi inte vetat hur det skulle bli med mitt knä osv. men nu kommer det bli bra och vi funderar lite på att åka utomlands kanske . :)

Postat av: f

- Inget speciellt, sj? :)

Postat av: Emmy & Alva

Sv; Tar det bara lugnt :) Göra idag?

Postat av: LIENE

sv: Det ska bli askul:D Jag längtar!

Postat av: Dragana

Svar: Idag blir det jobb hela eftermiddagen och kvällen för min del. Själv då?

Postat av: D A N I E L L A

SVAR: Ska inte göra så mycket idag, utan bara ta det lugnt och plugga lite :) Händer ikväll?

Postat av: nina

Allt bra?

Kram!

Postat av: Lina

Min kompis hus håller på att möggla & ruttna så därför är hon med på en tävling där man kan få sitt hem målat. Och man röstar på tävlingen, och det skulle betyda jätte mycket om du röstade på henne här:http://tavla.beckers.se/gallery/solo/id/60



Säg gärna till när du röstat på min blogg så att du kan få en fet länk som ett stort tack!

Postat av: anna

verkligen :D



hur är de då?

Postat av: Anonym

buhu, tyvärr inte :( har du något planerat?

Postat av: AlmaEngholm

SV;Inget ;) sjd? :)

Postat av: Patricia♡

Hoppas du får en fin lördag:)

Postat av: NICOLE

Åh.. Jag väntar med!!!! Har jättemkt planer till sommaren! :D



Sv; IGår var jag på kalas efter skolan :) dudå?

Postat av: terese - fotoblogg

sv; hihi jag med!

hur är det med dig idag då? :)

Postat av: A L V A (foto)

Sv: okej, nej jag ska träffa en vän och spela match :)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv; tack så jätte mkt ;>

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv; tack så jätte mkt ;>

Postat av: Anonym

sv; ja va ska du själv göra? :)

Postat av: iCarly blogg

Sv; Ja, en del, du själv? :)

Postat av: Lisamarie

Sv: ja! :D

Postat av: Wilma :)

Sv: Ja, skall till USA Dudå?? :)

Postat av: Sara

Ja :) Ha en fin dag :)

Postat av: moufieeh.blogg.se

sv; nepp haha! :) ska kanske till frankrike med en kompis, det är allt :)

kram

Postat av: palle

SV: Ska vara hundvakt en hel del, men annars bara ta det lugnt.. eller ja, hoppas jag får ett sommarjobb XD

Postat av: johanna

jobbar i sommar, men har ju lite semester och då blir det antagligen en resa :) du?

SV: vad härligt! jag mår bara bra. hur mår du? har du nått kul planerat för idag? hoppas du får en fin lördag!

Postat av: Jessica

Sv: Inte så mycket, hade tänkt gå och träna. Själv då?

Postat av: marina

Åka te Spanien !

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

svar: jo jag kommer jobb hela sommaren som vanligt :P så det är väl inte så mycket att planera :) sj?

Postat av: Johanna (sssundin.blogg.se)

Svar: Nej inte än, ska på diggilo & på lite marknader & så, kanske jobba på SR! :) Självdå?

Postat av: Felicia

sv: japp. Planer för dagen?

Postat av: Malin

sv: hur går det med vad? :)

Postat av: kaffehörnan

jag har ej planerat nåt än. Ska ha sommarkortet då kan åka skånerunt

Postat av: morgan

När dras vinnaren? :D

Idag ska jag festa :D uddå?

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra lördag :D

Postat av: Isabelle :]

Sv: Okej :D har inte ätit det så mycket ;)

Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

JAg ska till london :D



Nu är det så att jag är med tävling/ansökan om ett sommarjobb. Men ska få så många röster som möjligt och den avslutas om några dagar så behöver all hjälp jag kan få!

så Skulle du snälla vilja rösta på mig på http://thebeachparty.se/sommarjobb/ :D Sök på Thrumberg så kommer jag upp . Klicka sen på LIKE och inte "gilla" så är det klart!

det går super snabbt och skulle uppskattas jätte mycket!Du kommer självklart få en länk som tack!

Ber om ursäkt om du inte gillar sånt här eller om jag råkat skicka det här igen !Kram

Postat av: loppan

hej!

Vad fin blogg du har!

Besök gärna min oxå!! ^^)

Ps! Du är super sööt!!

Postat av: Anna

Oh, älska sommar! Själv ska jag till USA, kommer bli awesome! Du då? KRAM! :)

Postat av: Mary

Hej jag har en liten fråga och skulle bli glad om du kunde svara på den. Det är så att jag inte vill ha onödiga reklam meddelande på min blogg, vet du hur man skriver i komentarfälltet att man inte tillåter det?

Ha det bra! :)

Postat av: oscar norberg

Coool blogg :)

Postat av: EVELINA

sv: ja, vad ska du göra? :)

Postat av: v i c k y -

har frågestund just nu, skulle bli jätteglad om ni/du lämnar en fråga eller två! :D



http://aboutvicky.blogg.se/2012/may/fragestund-fraga-vad-ni-vill.html#comment

Postat av: BATTS

hej! hur gör men en egen domän? :) så som du har det??

Postat av: POOS - Ogarp Foto

Sv: Vad duktig du är som övningskör!

Jag ångrar stort att jag inte körde så mycket när jag var yngre.

Postat av: Anonym

Fråga gärna något i min frågestund! http://fotobyfridaa.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment och förlåt tusen gånger om du inte gillar sånahär kommentarer, kram!

Postat av: K A J J A

Vi ska renovera men vi ska även åka någonstans. Kanske till en stuga nånstans eller så :)



SV. Har du aldrig ätit ben & jerry's? :o Då har du missat något!

Postat av: Nathalie

Youngblood ;)

Postat av: POOS - Ogarp Foto

Sv:

Jag ångrar det eftersom att då hade man all tid i världen att köra.

Nu ska man hinna med att jobba, träna, städa, tvätta osv.

Hur gammal är du? Tänkte alltså på hur lång tid du har på dig att köra innan du fyller 18 och kan ta körkort :)

Postat av: POOS - Ogarp Foto

Nej, tyvärr så har jag inte det :/

Finns annat som gått före (systemaren till exempel) och sådant. Dumt men sant.

Ska börja övningköra snart för teorin kan jag mer eller mindre helt redan :)

Postat av: Maria

Ne, jag har faktiskt inga planer alls än, hoppas såklart på att få jobb, men det ser mörkt ut på den fronten :)

Har du några planer då? :)

Postat av: Amanda

Jag kommer; sola, bada, chilla, vara med vänner, hjälpa min mamma i hennes butik, shoppa o mycket mycket mer!

Postat av: Fotograf Annie

Japp, jag ska till Venedig, sen blir det lite jobb också. Utöver det kommer jag nog vara mycket ute i skärgården :)

Postat av: M A D D Y Z - F O T O B L O G G

Jag ska åka till Frankrike med familjen!

Har du några planer?

Postat av: Sarah

nja ingte en =/

Postat av: Annika Soulcityguide

Det blir Spanien i sommar för oss.

Postat av: Annika

Det blir kanske en sverige resa, där vi ska besöka bl.a. Allsång på skansen och Grönalund :)



Annat jag ska göra är väl någon resa till en djurpark och hänga vid sommarstugan.

Postat av: Ebba | photography

sv; i sommar , eller om lite mera än 3 veckor ska jag till Turkiet :) Annars blir det nog mest att fota massor och fylla år! Vad ska du hitta på i sommar då?

Postat av: Malin

Sv: okej:) Fan vad gött:D

Postat av: Mirre

förhoppningsvis liseberg och öland :)

Postat av: Nina

Sv; Nej, eller jag ska vara en hel del vid min sommarstuga, men annars är inget precis planerat :)

Har du planerat något då? :)

Postat av: trust me darling

jobba på gotland är mina planer :D

Postat av: Fanny - foto&vardag

Japp, ska till Bulgarien! :)

Postat av: Tess

förhoppningsvis blir det få fart på företaget och annars blir det kanske lite volontärsarbete på festivaler i sommar och sen hoppas jag på lite semester innan min evenemangsproduktionsutbildning börjar till augusti igen :)

Postat av: Anonym

Det blir öland i sommar:) SJ?

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Jag ska till Bulgarien, och kommer säkert hitta på massa annat kul också! Själv då? :)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

det blir jobb, vart vet jag snart och sedan bara chilla :) själv? :)

hoppas du får en finfin dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -