Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

mys & bad med de bästa!

Detta var vad gårdagen bestod av, och jag tänker inte klaga!
Umgås med fina vänner, sola och bada! Underbart!







Postat av: Novaa ! :') <3

sv; imorgon ska jag på stan med mamma och pappa, och köpa kläder smink ngr skooor, riktigt nice, dusj? :)<3

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

härligt med fredag! några planer för kvällen? kramar:)

Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

- japp, annars skulle jag nog inte blogga. tycker du det är roligt o blogga då? :)

Postat av: Freja

kolla gärna in och kommentera gärna vilken bikini du tycker jag ska köpa! :)

Postat av: Ella

Fina foton :D ser härligt ut!

Postat av: Anonym

hej hur mår du ? :)

kram!

Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Hejhej!



Om ett par dagar kommer jag skaffa en ny blogg och behöver därför veta vilka som följer mig på Bloglovin' och vilka som kommer fortsätta göra det när jag skaffat ny blogg. Jag behöver också veta om jag ska fortsätta följa din/er blogg. Följer du/ni mig på Bloglovin'? Och kommer du/ni fortsätta göra det när jag skaffat ny blogg? Jag kommer säga till när jag gjort det! Om du/ni inte svarar kommer jag efter en tid ta bort dig/er från Bloglovin'. Tacksam för svar och ärlighet!

Postat av: Nina

Några planer inför helgen? :)

Kram♥

Postat av: 3mma

sv: Förmodligen så ska jag till en kompis på kvällen och kolla på eurovision :) Själv? :)

Postat av: Linda

Svar: För att jag tänker mycket på saker och ting och behöver ett ställe att skriva av mig på :) Själv då?

Postat av: samira

jo då det var helt underbart:D hur är det annars?

kram

Postat av: Elin

Hej! Har du haft en härlig kväll? ;) Kram!

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

SV; Jodå, det är bara bra med mig! Hur e det med dig? (:

Postat av: Isabellasphotographing

sv: haha nää det gör inte jag heller :)

kram

Postat av: - T O V E -

sv; blir att träffa några kompisar, dusj? :)

Postat av: Mia

sv; Heej! Köpte solglasögonen på Glitter ;)

Postat av: ELefantnytt

AH Men kolla bloggen är tillbaka :D Ja som det kan bli ibland.



Ser uta att du också haft det bra idag =)?

Postat av: sandra

Ser riktigt härlig ut!

Postat av: Alexics

Hej! Fin blogg!

Kolla gärna in på min blogg och säg vad du tycker om mina senaste outfit bilder!

Ha en trevlig dag!

Postat av: Elin & Elsa

Vad mysigt! Har också badat i veckan. Så varmt! Vilken fin blogg du har! Titta gärna in på våran någon gång! Vi skriver om skola, vänner, helger, fotboll och annat vardagligt där vi värderar våra åsikter! Tack och kram!

Postat av: K I M M Y

Härlig blogg :)

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

hej!

haft en bra dag idag? :)

Postat av: PETRUSSON ★ Photography

Visst har vädret de senaste dagarna varit jätte skönt?

Har du tagit årets första dopp än? ;)



/LISA PETRUSSON ♥

Postat av: Tobias

Hur gammal är du? Fem år? Annars kanske man borde fatta att man läser den blogg man kommenterar och kommenterar det som det skrivs om på bloggen man kommenterar?!

Postat av: Tobias

Hur gammal är du? Fem år? Annars kanske man borde fatta att man läser den blogg man kommenterar och kommenterar det som det skrivs om på bloggen man kommenterar?!

Postat av: Tobias

Hur gammal är du? Fem år? Annars kanske man borde fatta att man läser den blogg man kommenterar och kommenterar det som det skrivs om på bloggen man kommenterar?!

Postat av: Tobias

Hur gammal är du? Fem år? Annars kanske man borde fatta att man läser den blogg man kommenterar och kommenterar det som det skrivs om på bloggen man kommenterar?!

Postat av: Tobias

Hur gammal är du? Fem år? Annars kanske man borde fatta att man läser den blogg man kommenterar och kommenterar det som det skrivs om på bloggen man kommenterar?!

Postat av: Tobias

Hur gammal är du? Fem år? Annars kanske man borde fatta att man läser den blogg man kommenterar och kommenterar det som det skrivs om på bloggen man kommenterar?!

Postat av: Maria

Härliga bilder :)



svar: Hmm, ska jobba som vanligt och senare idag kanske hälsa på min guddotter, men i övrigt inga planer - blir nog bara slapp tror jag ;) Vad hittar du på då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -