Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

morgon pepp!


Postat av: Sannalitens.se

Hej! Kanske en konstig fråga, men vad är din favoritmaträtt? :) Jag skulle behöva lite tips på nya goda maträtter :) Kramar!

Postat av: eemeiix

SV: Hehe :D



tror att jag ska dra in till stan imorgon, men får väl se hur det blir. Sj? :)

Postat av: sofie

sv; rätt, rihanna är det :) du belönas med en länkning

Postat av: Cornelia

Sv; Det var iskallt, men det är nog det som gör det!

Postat av: jessica

Hejsan! Nej jag har inte tagit årets första dopp ännu, jag tycker att det fortfarande känns lite kallt för det, självdå? :)

Postat av: L y d i a

svar,

Tack snälla :}

Postat av: Tuva

Sv: Vsg! älskar dina "dagens pepp" dom hjälper verkligen! :D <3

Postat av: hobbyfotograf

okej! jo det är bra! :)

Postat av: Sofia

Var gärna med i veckans blogg, kommentera bara att du är med :D ->

http://byfia.com/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

Postat av: Maja

sv; faktist inget. är sjuk :/

själv då ?:D

kram!

Postat av: NICOLE

helt rätt ;)

SV; jadå :)

Postat av: Anonym

Jag har köpt skor haha :3

Postat av: Emira

Sv: Jag har köpt skor haha :3 *

Postat av: Wilma

Kul!

Postat av: Anonym

sv, de gick bra tror jag, tack för tipsen! ;)

Postat av: Nina

Är allt bra? :)

Postat av: Emira

Sv: Jo det kan jag säkert, i ett annat inlägg :)

Postat av: martina

det ska du verkligen inte göra du är toppen:D



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

Postat av: Anonym

sv: jag mår bara bra :) vad gör du?

Postat av: Emira

Sv: Har ingen kamera nuu :/

Postat av: Elin

Hej! Allt bra med dej idag? :)

Postat av: amanda ~ annasdotter

tjääna snygging! jag tävlar ut biljetter till förhandsgranskningen av Miley Cyrus nya film LOL, i Stockholm! KOLLA PÅ LE BLOG OM DU VILL VETA HUR DU VINNER :D



soorrrriiiii om du inte vill ha sånhär shit (a) pussochkram

Postat av: sofie

sv; Hahah :) Vad gör du?

Postat av: elif

Hej!



Har starat en ny tävling idag, kika gärna in DU kan vinna❤

Pusshej❤

Postat av: Linda Olsson

Tummen upp på den! :D

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

true shit :D

kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -