Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Min fina ritplatta!


Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv; okej :D

Postat av: Miss Sunshine

Kul :D

Postat av: joanna

är med sugen på en

Postat av: lina

sv: haft en bra helg? :D

Postat av: Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Sv: Allt är bara bra, lite sjuk tyvärr ^^ Hur är det själv? :)

Postat av: mathilda var namnet!

sv: allt är bra med mig! vad gör du idag då? :)

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Hur mycket kostade den?

Postat av: ~ L I N N ~

Hoppas du haft en awesome helg ! :D

Postat av: Johanna

Idag är jag sjuk så jag har bara vart i sängen och kollat på film :( vad har du själv gjort? :)

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: heheh osäker på hur mycket den kostade? Men så billig? :D Nice! Då är det ju något som man vågar önska sig i födelsedagspresent. :)

Postat av: lovisa

ska vila för ska upp tidigt imorn:)

Postat av: TYRA

Åh vilken härlig blogg!! Vill du göra ett länkbyte kanske? :) Kram

Postat av: QuackPack - En blogg, tre brudar

Ville du ha länkbyte? :)

Postat av: H A N N A J O H A N Z Z O N - Ny design påväg!

sv: ingenting tror jag, sj då? :)



Lite Keela inspiration? :D

Postat av: sofie

Sv; Igår hade jag 16 besökare och 44 visnningar

O idag har jag 13 besökare o 33 visningar..

Vad tror du, tror du jag förlorar läsare?

(Kan ju alltid kommentera på andras bloggar att jag bytt namn men vill ändå veta vad du tycker)



Btw, fin ritplatta :)



Postat av: sofie

sv; Okej, ska nog byta sedan :)



Hur har din dag varit?

Postat av: Hanna

Aha, ser den ut så!

Fett stor, haha. Var köpte du den? :)

SV: Okej, då förstår jag.

Kraam, ha en bra kväll <3

Postat av: Ellen

Så fint hår du har, är det naturligt lockigt? :)

sv: Njäe, jag ska typ bara gå i skolan och plugga.. Har ganska mycket plugg att göra tyvärr.. ;)

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Vart har du köpt den? :)

Postat av: saga ♥

Shiit! Du är sjukt duktig på... på typ allt! Hur gammal är du? Har du gjort din design själv? ♥

Postat av: Jossan

wow! är det lätt med en sån ritplatta? :)

Postat av: Sarah

hej hur är det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -