Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

krisdagen!


Postat av: Linda

men hur använder man bländaren hur startar man den liksom?:D

Postat av: Emme

Sv: Bra :) Men att du har fixat ett inlägg där det står 10 tips för en bättre blogg jag har lixom fixat det som ett tidinställt inlägg alltså jag har kopierat av dejj men jag har skrivit att jag dagit det från dejj både i rubriken och i slutet av inlägget . Så e de okejj att jag kopiera det? Annors kan jag ta bort det! :D

Postat av: Emme

rubriken e: 10 steg för att bli en bättre bloggare! taget av fotokobran.se!



och i slutet är det såhär: Taget av fotokobran.se! + att jag har länkat dej i flera ord :) Så e de okej?

Postat av: Josefin

Det ska jag!!! :D Så glad, haha!

Postat av: Maja

sv; asså jag mår illa & huvudvärk (:

okey, vad tittar du på då ?:D

kram!

Postat av: Maja

sv; okej :D

först trodde jag du skrivit " men " såhär som i svenskan jag ba " whaaat ? " men sen fattade jag hihi ^^

planer för veckan då ? :D

Postat av: Mathilda/minlillabloggg.blogg.se

Hej! Vilken fin blogg du har! Du är grymt söt oxå ska du veta :)

Jag skulle bli jättejättejätteglad om du ville gå in på min blogg och slänga in en kommentar eller två. Jag får inte så många kommentarer men jag blir jätteglad för dom jag får!

Hoppas du får en awsome dag!

Kram! /Mathilda (minlillabloggg.blogg.se) <3

Postat av: linnéa nilsson

Så lite så! :)

Postat av: Maja

sv; inget planerat än ;]

Postat av: linnéa nilsson

Jag mår bra , hur mår du själv? :)

Postat av: Anonym

Postat av: ami

Härligt! det hopps jag också <3

Postat av: Amanda

Jaddå, 21-22 grader ;) Dusj? :)

Postat av: danten89

Ska till skolan=)

Dudå?

Postat av: Anna T

sv: Va bra ^^

Jodå de e bara bra med mig!



Göra ikväll då?

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Idag har jag gått i skolan, varit ute med hundarna och fixat lite till kommande saker på bloggen. Vad har du själv gjort idag? Kramisar Carro

Postat av: Lina

sv; nopp! inte det :-) själv då?

Postat av: Sofia

Kul att du är med :D allt bra?

Postat av: Hanna

Hejsan!! jag ska typ gå i skolan och inte göra ngt speciellt och du?? ;)

Postat av: Anonym

sv: inte så mycket! ska vara i skolan o så, självdå? :)

Postat av: Anonym

Sv: Vad bra :D Härligt, det är bra med mej, är lite trött bara. Vad ska du göra mer än skola imorgon då? :)

Postat av: Elin

Sv: Härligt, jo det är bra, är bara lite trött. :) Vad har du för planer imorgon då? ;)

Postat av: Lina

Jag är lite senil och kan inte komma ihåg vilket citat du pratar om och jag kan inte heller hitta det, så du få friska upp mitt minne så ska vi se om jag kan förklara =)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: nej jag ska bara ta det lugnt imorgon! själv?:)

Postat av: Åsa

Sv: Det är väll bara gymnastik och städa lite :)

du då?

Postat av: Jellica ♥

Nej inga planer för imorgon.. varför?

Postat av: Felicia - Islandspower

Hej!

Vad fin blogg du har, gillar din design! :D



kram

Postat av: Mikaela

riktigt nice blogg har du!

Postat av: Alva:)

Hej! Min planer är att åka in till stan och shoppa! :) Dina så? Kram

Postat av: TOFIE.BLOGG.SE

SV; Ska lyssna på en kille som kommer prata om andra världskriget [han var med under det]. Självdå :-)?

Postat av: Anonym

sv: jag mår sådär, vad gör du:)?

Postat av: My

sv: nää har du ? :D

Postat av: Anonym

Jag ska gå i skolan som vanligt och sedan ska jag och några kompisar handla present åt en annan kompis :D

Postat av: Patricia♡

Måste se till att gå upp tidigt för ska träna på morgonen.

Postat av: Mathilda

sv; Jodå, står ju på bloggen, och mer kanske händer, inte så aktiv på att blogga precis eftersom jag är lat, haha.



Kikade runt här, woooooooah, riktigt grym är du på att fota o fixa m.m!

Postat av: Melisa ♥

Sv: Allt är bra med mig:D

Hur har dagen varit?

Postat av: filippalofsved♔

sv; nej inga speciella planer, ska väl plugga och sådär! :)

Själv då? :D

Postat av: Patricia & Linnea

Japp, ska till stallet!

Har du några planer inför morgondagen? :)

Postat av: Anonym

Vet att det är lite ”fult” att göra reklam för sin blogg såhär, men jag har en blogg där jag skriver om diverse problem. Bland annat om mobbning. Den är relativt ny men jag skulle jättegärna vilja få lite respons där, så here you go: http://www.adviceplease.blogg.se

Postat av: Malin

Hoppas att du får en bra dag!

Vad gör du? :D

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

sv: okej! dom är superbra! :D

Postat av: sofie

sv; Ska göra ett inlägg alldeles strax ;)

Postat av: Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; ska till skolan sen på bio, sj? :)

Postat av: Sara

Sv: ah :/



Imorgon är det bara plugg som gäller.. Tråkigttråkigt. Själv då? :)

Postat av: Julia Persson

sv: ska ut och träna lite, men är förkyld så blir att ta det lugnt :)

Har du några planer för imorn då? :)



En fråga, gör du gratis designer till andra? :)

Postat av: Sara

Sv: ah :/



Imorgon är det bara plugg som gäller.. Tråkigttråkigt. Själv då? :)

Postat av: martina

åhh tack vad glad jag blir du är helt underbar! :D varje röst betyder mer än guld för mig!! :D <3



Postat av: Maddiie

Sv: jag har inga direkta planer för i morrn. ska väl ta en pw o sen kanske färga min utväxt på håret.

Själv då? :)

Postat av: martina

men ååh tusen miljoner tack! du är toppen :DDD håll utkik på fredag i min blogg om jg vinner då hihii!! kommer åka till radiohuset och prata live med sanna bråding ska bli spännande :DD <33

Postat av: Lovisa Kanfalk Gustavsson

Sv: Ska väl köra och gå promenad med Tösen! Själv då? :)

Postat av: Emelie TD Nguyen

sv. Ja shopping och fira min systers födelsedag själv? :)

Postat av: Moa

skola och sen vet jag inte :) du då?

Postat av: MelonJos

Hah vad kul att du också går media! :D

Visst visst, kanske kan göra ett bloglovin byte? ^^



Jadu, idag så har jag inte gjort så mycket, skolan, redigerat en film och målat stolar hehe :) Sj då? Kram

Postat av: pooxx

och din kommentar varenny , R till? Pafaela , Felicia , Jennifer eller Matilda? Vi är 5 pers som har bloggen och det står klart och tydligt att du måste skriva vem din kommentar är till hehe! :D



Kram ♥

Postat av: rossana

Sv: ska bara vara hemma, ledig från skolan så:)

dusjälv:)?

Postat av: Anonym

sv: först vara i skolan sen vara med filip:) själv+?:)

Postat av: Sara

Härliga bilder! :D

Postat av: Julia

Sv; Ja, imorgon är det skolaa & sen rider jag extra långt ridpass på Ågesta med min ridgrupp imorgon:) Vi sska till terrengbanan!

Själv då?

Kram

Postat av: Jonna

Sv: Blir praktik och sedan handla lite innan jag åker hem :) sj?

Postat av: Jessika - nu 18år & ensamstående !

Sv ; har inga planer till imorgon :)

Varför undrar du ?

Kram :)

Postat av: Felicia

SV:

Idrottsdag och träning, själv då? :)

Du har sjukt fint namn förresten! ;)

Postat av: Photo by Tborgs

Sv: Imorn har jag bara en lektion, riktigt skönt! Sedan ska jag på en läkarundersökning, men efter det blir det nog mycket fotografering kan jag tänka mig! ;) Hur ser din morgondag ut då?

Postat av: Nelly

Jodå, ska plugga körkortsteori och träna hos sjukgymnasten :) dd? ^^

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; vet ej faktiskt, plugg antar jag, dudå? :)

Postat av: ∞Ellen Warsén- den där långa tjejen

Sv: Imorgon händer inget speciellt, det är bara skola och lite sånt... :) du då?

Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Svar: Jajjamen! Jag ska dressyrträna och ha det gött! Själv? :D

Postat av: josefin

ja det var jättevarmt i vattnet när du bada då? :)

Postat av: Amanda

SV: Jodå, ska nog dra ner och köpa grejer till skolresan med en kompis! Du dåe? :)

Postat av: madde!

sv; imorgon har jag fotbolls dm och sen när jag kommer hem ska jag packa ihop mina saker och fara till mamma:) själv då?

Postat av: Emma

Hej,



Nej inga mer än att städa hemma :) Superkul ;-)

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; plugga, du?

Postat av: Sara

Sv: skola bara, själv då?

Postat av: Isabellasphotographing

vi har spexfoto nästa vecka med klassen, och jag har ingen aning om vad jag ska va. något förslag? :D

kram

Postat av: Anonym

sv; provvet gick br aja! ;D

görs?

Postat av: w

sv: nä inga planer alls faktiskt ;)

Postat av: Linda ♥

canon 1000D :)

Postat av: Linda

okej :D sen?

Postat av: sanna

ingen aning än så länge, skola som vanligt! :) självdå?

Postat av: w

sv; arå jo helt okej, sjdå? =)

Postat av: Jessika - nu 18år & ensamstående !

Sv; jaha tackar som frågar :)

Postat av: Malin

sv: det var kring 20 i helgen, men nu är det typ bara 10 grader. :(

Postat av: Patricia♡

Gymma hos sjukgymnasten:)

Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: Jasså, skönt att det är sommarlov snart i alla fall så man slipper plugg! ^^

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; okay :)

Postat av: LipGlossLover

sv: mina planner inför imorron är att plugga fysik, engelska och vara hundvakt! Inte så mycket mer...xoxo

Postat av: danten89

Låter det :)

Postat av: Photo by Tborgs

Sv: Låter mysigt! :)

Postat av: Dragana

Vad handlar krisdagen om?

Postat av: Anonym

sv; ye ska sova! :D

händer imrn? :)

Postat av: hanna ♡

planerna för igår var inte många alls haha :) hade du en bra dag igår? :D

Postat av: Malin

Inte så mycket heller :)

Hur mår du då?

Postat av: Anonym

Gud jag vet inte hon gillar allt möjligt så jag får nog titta runt lite :)

Postat av: Catwalkqueen

Jag ska jobba och sen på föräldragrupp, du då?

Postat av: TOFIE.BLOGG.SE | <3

SV; haha, plugga lät mindre kul ;-)

Postat av: frida nyburg

Godmorgon:)



Allt bra med dig idag då sötis?



kram

Postat av: ∞Ellen Warsén- den där långa tjejen

Sv: Kul :)

Postat av: Ma

Postat av: Maddiie

Sv: nje det blir brunrött så inte hela hårbotten lyser rött :P Oki vad roligt. är det något speciellt du ska fota? :)

Postat av: Julia

Sv; Jaha:) Har du mycket läxor nu innan skolavslutningen?

Kram

Postat av: VICKISO.COM

Vad sysslar du med idag? :)

Postat av: Andreas

Många kommentarer där ;)

Postat av: Mathilda/minlillabloggg.blogg.se

Hej! Vilken fin blogg du har! Vad ska du göra i sommar? Kram! /Mathilda (minlillabloggg.blogg.se) <3

Postat av: Agnes

- nej inget speciellt ;)

Postat av: AMANDA BLOMKVIST & SID

Har du gjort din design själv? :D

Önskar dig en underbar onsdag! :D



MVH Amanda

Postat av: Linn

inget speciellt. :) du har ljuvligt hår! diggar din header!

Postat av: Jelly<3

Hej hej Felicia :D 7:kt fin blogg du har^^ (MYCKET FINARE ÄN MIN) Tack för att du kollade in min blogg!! (även fast den suger -.-) Om det nu va du, och inte nån som bara skrev ditt namn..och bloggadress ;) Aja men älskar hela din blogg och kommer nog att börja läsa den regelbundet haha

Postat av: sofie

sv; Angånende tips :) Haft en bra dag?

Postat av: Alma

sv: Jag mår bra ^^

Postat av: felicia

sv: nej, inget särskilt.. :) själv? vad innebär krisdagen?

Postat av: sofie

sv; Jorå, dagen var helt okej:)



Är det inte jobbigt att svara på så många kommentarer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -