Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Känslor ~ blommor







Postat av: emma

fina bilder.

sv. jo jag ska se den. ska du?

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

riktigt snygga bilder ! ♥

Postat av: Matilda [FOTO]

sv: min dag har varit jättebra, din då? :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Imorgon måste jag plugga, har prov på måndag. sjdå?

Postat av: Hanna & Vanessa ♥

allt bra? =)

Postat av: belliz

Gillar du att stå framför kameran? Just nu söker jag en modell till en fotografering i Göteborg! Ingen modellvana krävs alls, du kan vara helt jäkla amatör! Ansök nu! Modellen får ev. också behålla en av tröjorna.

http://belliz.blogg.se/2012/may/soker-modell-till-fotografering-i-goteborg.html#comment

Postat av: Elin & Elsa

Hej! Elin här! Idag har jag varit i kyrkan för att förbereda inför konfirmationen, städat och spelat match. Nu sitter jag med en kompis på mitt rum och chillar! Vad har du gjort?

Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Älskar sista bilden!

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Fina! :)

Postat av: Cecia

Gud vilka fina bilder. Helt amazing var det asså! Kan du ge tips på hur man får fina naturbilder?? Tack på förhand!

Postat av: Angelica & Rebecka

Vi har lagt in en ny design och det hade varit jättesnällt om du ville gå in och kommentera vad du tycker :)

Postat av: Wilma

Åh, vad fina bilder!

Postat av: LINNEA

Fina foton allt bra med dig idag? ;)



Kram

Postat av: Emelie

Fint :)

Postat av: bbaraaelin

fina bilder!

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

hihi ja ;)

Postat av: kaffehörnan

så vackert

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- jaa :D

Postat av: Elefantnytt

Vilka hörligt fina bilder! Gillade den översta bäst!

Postat av: Bella

Fina bilder! :)

Postat av: wilma♥

Fiiina bilder du tar ;))<3

Postat av: saron

sv; okej, 14 :)

inte så mycket , sj? :))

kram!

Postat av: Isabelle Johansson - Tjejen som har stilen.

Vinnaren av veckans blogg är nu avslutad, så klicka in och se om det var du som vann! Om inte, anmäl dig igen!

http://ijjohansson.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-veckans-blogg-v21-ny-omgang.html#comment

Postat av: Jonas

Glöm inte bort att det är morsdag idag också =) själv så bjuder jag min mor på kinarestaurang ^^

Postat av: Ida Strandberg

www.idastraandberg.blogg.se

en blogg om mycket & roligt, frågestund med passa på att fråga & checka in! <3

din blogg är sjukt bra & du är jättefin har du tips till mig som vill få en sjukt bra blogg mejla mig gärna [email protected] <3

Postat av: Sara

Fina bilder! :D

Postat av: daniel

så fin blogg du har ! och fina bilder!! =)

Postat av: Sara

Jag gillar den andra bilden mest :)

Postat av: Tess

Blommor är så fint! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -