Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

I djurlivet!



Postat av: FELICIA BHUIYAN

sv; hej! lyssnar på musk..sj? :)

Postat av: Selma

Vilken cool bild! :)

Postat av: FELICIA BHUIYAN

sv; typ train, rihanna, beyonce, justin bieber aa blandat :D

Postat av: Anonym

Ah okej :) brukar göra det, fast inte så stor förändringar ;)

Postat av: Ella

Okej, då vet jag :)

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Sådär :) gör du det?

Postat av: Ina♥

Nej verkligen inte xD ska du göra det?



Vilka spelar?

Postat av: Anonym

snygg bid!

Postat av: Anonym

bild*

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

fin bild :D

kramis♥

Postat av: danten89

Yeah =)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; japp, dudå? :)

Postat av: we will never walk alone

Har dragit igång en ny tävling nu, där man kan vinna ett valfritt smycke från Haze Design. Kika gärna in och anmäl dig :)

Postat av: Anonym

Nej, det ska jag inte ;) ska du?

kram

Postat av: Elefantnytt

Det är najs med mys =)

Postat av: Amanda

SV; nej ska du? :D

Haft en bra dag?



MVH Amanda

Postat av: neli

ja jag tittar men det är tråkigt haha. det ska vara HV71 ;)

Postat av: LIENE

Tack:)

Postat av: Louise

Nepp, jag hatar hockey, haha..



Var gärna med i dagens läsare hos mig :)

Postat av: mb - PHOTOGRAPHY

sv: nej, kollar inte på hockey ;) dudå?

Postat av: NEWPIC - alice

jättebra jättebra!

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: ikväll ska jag bara ta det lugnt! själv? :)

Postat av: Karolina

sv: nä jag tror inte det! själv? :)

Postat av: lina

Nej, vilka spelar? :D

Postat av: Kaffehörnan

Japp de ska jag

Postat av: ann-sofie

nej inte ikväll eftersom "mitt lag" inte spelar ikväll. Imorgon ska ja titta :)



ska du titta? :)

Postat av: caroline

sv: sitter o små kikar:)) dd?!?

Postat av: en blogg om 5 systrar

Nu kör vi dagens blogg!! Den avslutas imorgon kväll, var med?!:) Kram<3/systrarna Backström

http://systrarnabackstrom.se/2012/may/dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: Tette

Njao inte så! ;)

Vet bara att det kommer en väldigt många födelsedagar. & hem till min stad, Göteborg! Å besöka Stockholm & ev Tyskland.

Har du några planer själv då? ^^

Postat av: wilma♥

Nja får se.. Ska du? Kram

Postat av: Anonym

sv; ja jag startade precis tv.. men ja kollade film förut men sluta kolla för fatta inge haha. men nu är de reklam så ja vet inte va står de? :)

Postat av: TRUST ME DARLING

noooo ingen hockey ^^

Postat av: Isabelle :]

Nej kollar inte på hockeyn... du då?



Sv: Kommer inte ihåg vad jag lyssnade på ^^

Postat av: Teamgrys

Nu har vi frågestund på vår blogg, kika gääärna in och ställ en fråga!

Direktlänk: http://teamgrys.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment



Riktigt fin blogg!!

Postat av: Julia

Länkbyte? :)

Postat av: Olivia

Nepp, ska kolla fotboll istället :D

Postat av: Emelie

sv: Tror det, ska du? :)

Postat av: ici

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Skulle gjort klart en powerpoint, men kom på att jag glömde skicka det andra dokumentet.. Så ja! Annars blir det läsa litegrann :)

Postat av: l i l l t h i l d a ♥

Vilken härlig blogg du har! :) Hur har din helg varit hittills? :)

KRAM! :) ♥

Postat av: ici

neee ;)

Postat av: EVELINA

klart jag ska kolla! :D dudå?

sv: okej vad mysigt :D

Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

det är rätt kul faktiskt :D

Postat av: Anna T

Söt bild :D!



sv: Nää inge hockey här!

Skrev ett inlägg om några av mina klädstilar istället :D. Sj då?

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha jag kollar på hockeyn ;)

Postat av: johanna

nej, hehe! brukar inte kolla på hockey.. ska du? KRAM :)

Postat av: julia

sv: Nej, ingen hockey för mig ikväll! Kollade du? :)

Postat av: Tess

Svar: Nej. Kollar aldrig på hockey. Tycker det är så tråkigt.

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tittar på hockeyn, dudå? :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Sverige leder med 4-0 :)

Postat av: sandra, 17 år & 2 barns mamma

Nej, men imorgon! :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; inte jag heller men det finns inget annat att se på ;)

Postat av: Anonym

Haha, tyvärr så tittar jag på hockeyn just nu, finns inget annat på TVn som är roligt. :p

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: japp mot italien :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad är det på sexan då? :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha nja, egentligen tittar jag inte så mycket, men det är kul att sverige leder ;)

Postat av: trust me darling

bra! bojkotta den. haha

Postat av: l i l l t h i l d a ♥

sv: Var så lite så, kollar in den ganska ofta faktiskt! :)

Härligt att höra, jotack min har varit bra :D

Några planer inför morgondagen? :)

Postat av: Lisa -foto & vardag

Slappar i soffan med familjen, själv?

Postat av: Maria

sv: ne, inte än i alla fall, haha ^^ men det är något jag absolut vill lära mej, så jag och ett par vänner funderar på att göra det i höst, jag måste bara kolla upp med skolan jag ska gå på, när vi kommer att börja och sådär :D

Tycker det skulle vara väldigt kul att kunna, och jag älskar andra "extremsporter" så de skulle vara najs ^^

Postat av: trust me darling

händer mer ikväll då? ^^,

Postat av: Isabelle :]

Sv: Haha inte jag heller! ;)

Postat av: Anonym

Sv: Nej de ska jag inte :D vad gör du:)?

Postat av: wilma♥

Nej inte jag heller :)

Postat av: Nicole

Hej, gullig blogg du har. Mår du bra? =)

Postat av: Anonym

jaha haha trodde du kolla :p

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

Cool bild :)

Postat av: EVELINA

sv: haha okej, jag är inte direkt en hockey nörd heller men när det är VM kan det faktiskt vara ganska bra matcher :D

Postat av: maria

Sv: Jag följer den via bloglovin nu :D Så självklart kommer jag att fortsätta läsa din blogg. Skulle vara super kul om du skulle vilja följa mig oxå :)

Postat av: Anonym

bytte ut koden i kodmallen där bilderna var .... hjälp mig fattar noll

Postat av: Ina♥

Jaha... men den skulle ju min bror och pappa gå på..

Postat av: Linda

Heej!! Vilken TJUSIG bloggdesign <3 :D

Postat av: Anonym

inte ja heller HA HA

Postat av: Nicole

Svar: Jodå, det är bra med mig, krya. Vad händer i veckan då? Jo jag ska kolla in din blogg =)

Postat av: Alicia

Jag var med min kompis så jag såg ej. Men om det hade varit Svensk fotboll så skulle jag kollat garanterat! :)

Postat av: Frida

Jag såg lite av den, men följde inte den.



Kram Frida

Postat av: emma

sv. neee.. är inte intresserad av sånt :D

Postat av: NEWPIC - alice

chillar, själv? :D

Postat av: Ina♥

Nej :P

Postat av: Felicia

sv: Okej, låter bra.

Nja, inget :D

Haft en bra lördag? :)

Postat av: Zínja

Jag ska inte se, ska du?

Postat av: NEWPIC - alice

sv: ja, med ida! :)

vad gör du? :)

Postat av: emma

sv. jaja :)

Postat av: NEWPIC - alice

sv: jaha okej, vad är det på tv då? :)

Postat av: Therese

Självklart :D Allt bra med dig?



Jättefin blogg!

Postat av: jessica

Yes, jag kollade! :)

Postat av: Amanda

SV; haft en underbar dag :D

Planer för morgondagen? :D



MVH Amanda

Postat av: Junitjej

Kanon fin Bild!!

Kan inte du länka till mig, snääääällla!

Postat av: Ina♥

Marcus vettja fan vart han är, hemma hos sin irriterande brud iallafall -.-' och pappa var med mig! :) vi var på fest hos min faster :)

Postat av: jenniefer

SV: brukar inte kolla hockey, men kollade faktiskt idag:)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Vad va det där då? :)

Postat av: Hanna

Japp! Jag kollade ;) gjorde du?

Postat av: emelie

sjukt frän bild!

Postat av: Jessica Högberg

Nej, ingen hockey...

Gillade bilden av han som skapar världen=))

Postat av: Patricia♡

Nej jag tittade inte på hockeyn.

Postat av: Moa hobby fotograf och häst ägare

just nu vet jag inget, men det blir troligtvis så utav att pappa är en nörd och för jag inte har något bättre för mig.

sj då?

Postat av: Anonym

sv: Ne ja såg inte de:)

Postat av: Amanda

Jag såg på hockeykväll ja :D

Postat av: Nelly

sv: Hehe nope, gillar inte hockey ;)

Postat av: Cilla

Det tänker jag absolut , kram !

Postat av: Johanna

Awsome bild!^^

hur fixar du de härliga texterna?

Postat av: sandra

Fint!

Postat av: G

Nej jag gick inte på det faktiskt. Gick du på det?

Postat av: Eviis<3

Sv; haha nej det gjorde jag inte! :P

Bor i frankrike så det var lite svårt haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -