Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hahaha, sant!


Postat av: kaffehörnan

Dricker kaffe och läser bloggar, kommit efter med alla kommentarerna

Postat av: Emma

Haha, så sant!

Postat av: K A J J A

Sv. Oj! Det måst du göra! :)

Postat av: kaffehörnan

Men de är samtidigt kul med massa kommentarer

Postat av: kaffehörnan

Ligger man på listan som du gör kommer ju fler och kommenterar. Har du varit på listan många gånger

Jag har varit där i 5 dagar, men vill dit igen

Postat av: kaffehörnan

ska kolla på film nu, men vi hörs

Postat av: Olivia - mitt livs citat

Hejsan, du blev dagens blogg!

Postat av: sussi

hahaha... tack för dagens fniss =)

Postat av: Elsa & Elin

Hahahah såå sant!

Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

idag blir det nog städa sj? :)

Postat av: bella

Klockren bild

Postat av: Anonym

de är jätte segt att komma in på din blogg :(

Postat av: Nelly<3

Gillar du Dead By April (DBA)?

Titta då in på min blogg, jag har precis laddat upp nya fina bilder från deras konsert på Gröna Lund i torsdags!

http://nellyland.blogg.se/2012/may/utkast-maj-12-2012.html

Postat av: Elefantnytt

hahahhaa... najs humor det där!



sv: Det ska göras matinköp idag... tjohoo vad kul (hör ironin)

Du då?

Postat av: Tjäna pengar enkelt

Är så galet taggad så tipsar runt alla om detta nu!

Du tjänar 10/per besökare och 500/inlägg!

Alltså lika mycket som en läkare får i inkomst!

Kika mitt senaste inlägg!

Lycka till sötis!

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Postat av: Malin

sv: inte jag heller. Ibland glömmer man bort vad man har skrivit hehe :)



Allt bra?

Postat av: Annika

HAHAHAHA :D

Postat av: Anonym

inte så mycket innan mest nu :(

Postat av: Anonym

sv; haha sant fatktistk redan nu blev de snabbare :)

de kanske vamitt internet som krångla förut just när jag gick in på din haha..

Postat av: Pommez♥

Sv: Du har så många kommentarer och så ;) Såklart att dom/Vi gillar din blogg för den är jätte intressant och fin<3



Jag gör faktiskt inget speciellt :P sj?

Postat av: Anonym

HAHAHAH ORKAR INTE BILDEN

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Ah hehe :D Allt bra? :)

Postat av: frida nyburg

hej sötis:)



Allt bra?



kram

Postat av: Malin

sv: jadå :)



Vad gör du?

Postat av: Anna med A

Ha en bra dag:)

Postat av: ALICE

sv; nej, mina planer är ganska oklara faktiskt! självdå?

Postat av: Pommez♥

Sv: Något speciellt på TVn eller? :)

Postat av: Malin

sv: samma, ska äta nu. :)

Händer idag då?

Postat av: frida nyburg

Jo tack allt är bra med mig med:)



Vad har du gjort idag då?



kram

Postat av: Sara

Det är fint :) Själv? :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Nyss bloggat, och nu lyssnar jag bara på musik :) du?

Postat av: ALICE

sv; kul!

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Jag mår också bara bra, förutom att jag är ganska trött :) Ha en fortsatt superfin dag, kram ^^

Postat av: Lina

Hej ! Fin blogg ! Har du lust med ett bloglovinbyte ? :)

Postat av: Anonym

haha fan va bra!

Postat av: Malin

sv: okej, ingenting speciellt :) bara slappa hehe

Postat av: Linora

SVAR: Allt är bra med mig med.

Vad ät du för stjärntecken? :)

Postat av: frida nyburg

Jobbar:)



kram

Postat av: frida nyburg

Sådär men det är roligt att få pengar:)



kram

Postat av: Linora

SVAR: Jag är väduren.

Skulle du vilja vara något annat än vågen om du inte var vågen? :D

Postat av: Ella

Ja :)

Jag har typ bara lyssnat på musik och vart ute lite :) själv då?

Gillar verkligen din header/design :D

kram

Postat av: Anna med A

Helt okej:) du?

Postat av: Anna med A

Okej:)

Postat av: Ella

Aa okej :)

kram

Postat av: julia

sv: varit på stan,vad har du själv gjort idag?:)

Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; ja själv? =)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

hahaha :)

Postat av: Hanna

sv: Japp ! Vad har du tänkt att hitta på i sommar då? ((:

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Postat av: Mary

Sv: jag precis! :)

Postat av: L I N N E A

Sv: okej :)



vad tycker du om min nya design?, kommentera gärna vad du tycker!



roligt skämt, min humor ;)

Postat av: Kaffehörnan

Blev ingen film, kollade lite på på dvd hårddisken som jag ej sett

Postat av: JohannaB

Sv; Nja, slappar ;)

Postat av: louise

Allt bra? :)

Postat av: Sofia Sörensen

jättefin blogg! haft en bra dag? kram

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Vad roligt :)

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Postat av: Oscar norberg

Jo det kan jag. Hoppas du kommer kolla in min blogg då och då :)

Postat av: Sara

Okej, ha en fin kväll :)

Postat av: Matilda Johansson

Svar: (:

Älskar din design (:

Postat av: Lina

sv: ja men asså ska vi göra bloglovin byte ? :)

Postat av: Sofia Sörensen

Svar: Absolut! ÄLSKAR ditt hår. Är det lockigt naturligt eller lockar du det själv? kram

Postat av: EMMA

Bara varit hemma, inte så fint väder.

Själv då sötnos? <3

Postat av: stephanie

va cool design du har !

Postat av: Manar

Åh sjukt snygg blogg, älskar din header! ^^

Postat av: Jonas

Fast ska bilden stämma överens med verkligheten, så borde det i sådant fall ha varit en stor 25kgs hink som gud tog miste på xD



Du får ha en skön helg =)

Postat av: NICOLE

SV; ja absolut :D okej!



händer sen då? :)

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

svar: åh men mysigt :) campa är sjukt kul.



haha, bra bild!

Postat av: Sofia Sörensen

Svar: Okej det var jättefint verkligen! Kram

Postat av: iCarly blogg

Sv; åh va kul! :)

Postat av: esther

haha:) vilken fin blogg du har btw:)

Postat av: Hanna

när du gör såna här bilder , och alla bilder överhuvud taget , vart redigerar du dom då? typ att sätta dit text osv ? ((:

Postat av: E R I C A P

Hahhaha, bilden! :D

Postat av: Anonym

hahah, sant ;D

Postat av: Sabina

hahaha älskar bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -