Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Delta Sweeties!


Postat av: Hanna

hehe tack så mycket ^^

Postat av: Zinja

Jag är med

Postat av: Daniella book

yes det har jag, men slutar kl 12:10 på fredagar:D Dudå?

Postat av: Lovisa D

Jag är med!!



sv:okej tack!Men hur fixar man profil koden igen?:)

Postat av: filippalofsved

JAG ÄR MED! :D

Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har! Jag är jätte gärna med! :) ha en fin kväll

Postat av: ajji

Med <3

Postat av: Malin

Jag är med:D

Postat av: Corinne

Sv; Nu blir jag också jätteglad för att du skriver ett så sött svar! :D

Allt är super här med! :D



Ps. Jag är med! :D <3

Postat av: Malin

Jag är med! :)

Postat av: Malin

Har fått jätte mycket fina kommentarer om designen! Tack så jätte, jätte mycket för den! :D

Jag är med!!!

Postat av: sofia

sv: haha oj, då tycker jag verkligen att du ska göra det!



jag är med såklart! :)

Postat av: Sofia

är med :D

Postat av: Breezeblogparty Gänget

med :D

Postat av: wilma♥

Jag är med :)

Postat av: Anonym

chillar, dudå? :)

Postat av: Linnéa

jag är med! :D

sv; haha, jag älskar att äta ^^

Postat av: Linnéa

sv; just nu väntar jag på att farmor ska komma så hon, jag och pappa kan åka och handla. själv då? :)

Postat av: Linnéa

sv; yees :D

åh, jag är jätte hungrig men finns inget att äta xD

Postat av: MATILDA - POOXX

fin blogg du har :) allt bra med dig?

Postat av: Linnéa

sv; jaa, kanske ska göra när jag kommer hem :D

Postat av: Anonym

JAG ÄR MED!

skulle du kunna ändra den bilden på min syster till den bilden som jag la upp i det senaste inlägget? :) för man ser bara halva henne :P

Postat av: Louise - Fotoblogg

Jag är med! :D

Postat av: Anonym

jag är med

Postat av: Amanda :)

jag är med igen! :)

Postat av: Linnea

Sv: ja blir en skön helg ! ;)



vart bor du? :)



ha en bra dag!

Postat av: wilma♥

Sv. Varsugod :)

Postat av: Malin

Jag är med :) Tävla gärna om veckans blogg i min blogg :)

Postat av: Maria :*

SV: Ååhh jag vill oxo äta den glassen, längesen jag åt den :P



Jag är med! :D

Postat av: wilma♥

Sv: ja visst! ska på repetion snart, har dansuppvisning i morgon :))

Postat av: Bianca

Jag är med!:)

Postat av: Marcus

Jag vill gärna vara med :)

Postat av: Ida walther ♥

Ha en bra helg! :)

Postat av: Hanna

Jag är med ! :D

Postat av: Frida

Jag är med!

Postat av: Sofia

idag är det tacos och tjejmys och imorgon blir det nog fest, sjdå :)

Postat av: KajsaLisa

Såg att du hade fotot i studion, är det din egen studio?:D

Postat av: Hanna

sv: sitter hemma och trökar som alla andra dagar -.- sååå himla tråkigt att man inte kan vara med kompisar och killen min ! :((

vad gör du sj då ? (:

Postat av: ALICE

sv; fast det blir ju inte mindre plugg i gymnasiet?

Postat av: SaraH

Vi är med!

Postat av: ALICE

sv; ja ! :)

Postat av: EBBA

jag är med! :)



sv: mums! :D

jag kollar på oth :)

händer i helgen?

Postat av: SaraH

sv; :D Jag (Sara) gör inget..Ska snart börja packa lite saker för att jag ska på hund utställning imorgon ;D Och Caroline vet jag inte vad hon gör..Eller jo! Jag tror att hon är ute och rider :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM

Heej :)

Jag tar en liten bloggpaus under helgen, men är tillbaka som vanligt på måndag igen ;D



Hoppas du får en asbra helg, så hörs vi!

KRAAAMAR :D

Postat av: Anonym

Hejsan!

Tänkte bara säga att jag har en pågående tävling på min blogg just nu. Var jättegärna med! :)

Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

Allt bra? :)

En till pågående tävling: Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-vara-hos-fiaz-upp-till-250.html#comment

Postat av: bea

jag är med ! :D

Postat av: Annika

Jag är med :D

Postat av: Anonym

men kan jag mejla bilden eller byta storlek på den? :)

Postat av: Louise

Jag har kollat på the vampire daries

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

nuu då? :)

Postat av: SaraH

sv; Ja! :) Eller ja jag har 9 hundar, men jag ska ställa ut min whippet Trissa :D

Postat av: SaraH

sv; Javisst kan jag det! :D

Postat av: SaraH

sv; Bilder publicerade! ;D

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

Jag är med :)

Postat av: Anonym

det funka inte det blev bara konstigt nu rör den sig inte :O asså jag har problem

Postat av: Alice - Bilderbyalice

jag är med :D

Postat av: Anonym

asså det funka ju inte hjälp mig snälla!

Postat av: A

jag är med!:D

Postat av: SaraH

sv; Trissa tackar ;)

Postat av: ebba & isabella

vi är med :)

Postat av: ebba

jag är med :)

Postat av: Hanna

sv: Har brutit knät typ satt hoppar på kryckor och hela benet är gipsat (eller det är typ som ett gips fast ihåligt) just nu satt kan mest bara sitta still och kan knappt gå upp för trappor så då är det svårt att vara med folk :(

Postat av: homosexuell

jag är med :D

Postat av: W I I I L M A ! ♥

haft en bra dag ? :)

Postat av: Felicia

Jag är med, sötis!<3

Postat av: julia

sv: ajdå:/ ska själv träffa släkten:)



Jag är med förresten!

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; ska ha filmkväll med brudarna :) sj?

Postat av: W I I I L M A ! ♥

sv : härligt ! sådär :)

Postat av: Jouline♡

Tack så mycket :) Ja jag kan gärna vara med här :)

Postat av: LINNEA GULLARBERGS ▼

jag är med! :)

Postat av: Amanda

Jag är med :)

Postat av: Malin P Larsson

Hej, fin blogg. Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Postat av: lovisa

Sv:Okej!tack ändå!denna dag så slappar jag:p

Vad gör du då?:-)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Har vart i skolan, du då? :D

Postat av: Sofia

kul :D

Postat av: ebba<33

sv ; var på skolan och så dudå? :)

Postat av: .L I N N E A.

Sv: nae jag bara undra men bara vilken stad du bor i, jag bor i Norrköping :)



Jag är med! :D (alltså i helgens sweetie)

Postat av: EVELINA

jag är med :)



sv: jag gör ingenting alls faktiskt haha :) dudå?

Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

jag är med och jag har varit i GBG :D

Postat av: emelie

händer det något kul idag? =)

Postat av: Fanny , Bella Tilda.

Vi är med

Postat av: SiistersofSthlm

VAD SKA DU GÖRA PÅ DENNA FINA FREDAG? :D

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skönt :)

Postat av: Corinne

Sv; Jag tar det nog mest chill och har fredagsmys! Dudå, vad gör du en sådan här dag? :)

Postat av: filippa :)

JAG ÄR MED :D

Postat av: elin

ska snart äta mat :D du?

Postat av: Hanna

sv: det var knäskålen som hoppade ur led och då gick flera st leder av i knät eller vad det var .. ;s

Postat av: Linnéa

sv; jo nu är jag, men det blir inge bak. har inga ingredienser :/

Postat av: josefine

Jag är med :)



Haft en bra dag ?

Postat av: filipa

sv: jadu jag ska väll ointe göra så mycket. vad gör du ?

Postat av: Linnéa

sv; behöver inte cykla, affären ligger på andra sidan gatan ;D

Postat av: MARIANATHALIE

Hoppas att du får en härlig fredagskväll! :)

Postat av: Hanna

sv: Ja... det var rätt så hemskt när det hände satt ;s

Postat av: MARIANATHALIE

Allt är finfint hur är det själv? :)

Postat av: Moa

SV: hehe! vgd? :D

Postat av: tjejernaofsweden

Hejhej super fin blogg! Skulle vara schysst om du kunde kommentera några bra komedi filmer. Massa kärlek från tjejernaofsweden! :)

Postat av: Felicia

sv: Vad gör du? ;)

Postat av: M A D D Y Z - F O T O B L O G G

Jag är med!

Postat av: Anna

Jaa de va det ;)



Jag är med!!^^

Postat av: Fanny & Filippa

Vi är meed!

Postat av: Erika

Svar:

Deltar i vadå?

Postat av: Ellen

Jag är med :D <3

Postat av: Susanna

Jag är med ;)

Postat av: Maja

Jag är med!

Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

Jag är klart med!:D

Postat av: Ida

jag är med!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag är med :D

Postat av: Jessica

Jag är med ! :D

Postat av: molly-FOTOBLOGG

jag är med :D

Postat av: My

jag är med! :D

Postat av: Dragana

Jag är med!

Postat av: Zaga

Jag är med!!

Postat av: Wilma

jag är med :D

Postat av: Ella

Jag är med :)

Postat av: JohannaB

Såklart att jag är med!

Postat av: Amanda :)

hejhej, jag är gärna med :D <3

Postat av: EMMA

Jag är med! :)

Postat av: Elefantnytt

Jag är med! :)

Postat av: kaffehörnan

Jag är med

Postat av: Pommez♥

Med :)



P.s Hur dår du så många läsare? :D

Postat av: Johanna

Jag vill vara med!

Postat av: Matilda

jag är med

Postat av: Sann

Jag med

Postat av: palle

Jag är med :D

Postat av: Fiffi

Jag är med :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

Jag är gärna med! :D

Postat av: Ebba | photography

jag är med :D

Postat av: annie

jag är med! ;D

Postat av: Hanna

Jag är med! :D

Postat av: Caroline

Jag är med!

Postat av: ELIN- fashion, inspiration, style

Jag är med! :D

Postat av: Ysen

Jag är med! När avslutas tävlingen? :)

Postat av: Ellie

Jag är med :D

Postat av: LINN AHLBORG

jag är med :D

Postat av: Madde

MED! :)

Postat av: Wilma

Jag är med :-D

Postat av: Lisa - foto & vardag

JAG ÄR MED!

Postat av: johanna

jag är med! ♥

Postat av: Amanda

Jag är med :D ♥

Postat av: Elina Goes Crazy

Jag är med!:DD

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Jag är med!

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Jag är med!

Postat av: Rosanna

jag är med!

Postat av: Bella

Jag är med<3<3<3

Postat av: amanda nyström

Jag är med ! :D

Postat av: Petra

Jag är med :)

Postat av: Terése Bouvier

JAG ÄR MED!

Postat av: Wickiiis

JAG ÄR MED! :D



Kolla gärna in mitt inlägg om hur man tjänar pengar på sin blogg:

http://wickiiis.blogg.se/2012/may/utkast-maj-14-2012.html#comment

Kram<3

Postat av: Nan

Hej jag har inte gjort så mycket :)

Postat av: Josefine

Jag är med! :)

Postat av: Clara - Livet med en svårfattad pappa

JAG ÄR MEEEEEED! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -