Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dåligt av mig!

Har inte bloggat på hela dagen då jag varit utan både dator och internet :(

Men har i alla fall gottat mig med fina vänner vid solen och sjön!


Postat av: Marika

Tack:) Allt bra?

Postat av: Anonym

Jag vet faktiskt inte, ville väl prova på och så vart jag kvar på blogg.se, har inte riktigt orkat att ta bort den så har bara fortsatt att blogga :)

Postat av: terese - fotoblogg

ellerhur har det varit jättefint väder!

Postat av: Anonym

hej är allt bra:)?

Postat av: Anna T

sv: Det är super med mig :D hur är det själv?

Postat av: IIRMASSULJIC'

allt bra med dig idag? :D

Postat av: Isabellasphotographing

sv: haha :D

just nu borde jag plugga haha, du? :)

kram

Postat av: Anonym

Du har väl inte glömt bort mammornas dag på söndag? Nu kan du tävla om 2 olika skönhetskit tills på söndag på min blogg! :D <3



Direktlänk: http://lindshe.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-2-skonhetskit-till-mors-dag.html#comment

Postat av: Alicia

Sv: Okej! :) Idag har jag varit på Järvzoo. Ska göra ett inlägg om det snart! ;) Sj?<3

Postat av: sami

hej tjejen!

allt bra?

kram

Postat av: Anonym

sv; Huh?

Postat av: Jonas

Hehe, jag gjorde samma sak idag faktiskt =) fast jordgubbar + vaniljglass ^_^

Postat av: terese - fotoblogg

sv; jo det är bra tror jag typ, själv?

Postat av: emelie. ★

Hejsan! :)

Jag har en röstning på min blogg just nu om vilket systemkamera band jag ska köpa,? Gå gärna in och rösta, här: http://linneafea.blogg.se/2012/may/rostning.html#comment



Kram! :)

Postat av: matilda

vet faktiskt inte tror jag bara började för min kusin hade och jag tyckte det verkade som en kul grej :)

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -