Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagens pepp!


Postat av: Patricia♡

Tycker om dina sådana här pepp inlägg:)

Postat av: Emelie

Nice :)

Postat av: elin

ha en bra kväll :D

Postat av: Alexandra Lundberg

Fin blogg!

Hur är vädret hos dig? :)

Postat av: Susanna

sv: Ja okej ;) Vad har du för photoshop?

Postat av: Alicia

Sv: Okej! :)<3

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe okej :) nej, eller big brother vadå? :P

Postat av: vera

den var bra!

hur mår du? :p

Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Var gärna med i någon utav mina tävlingar.

I den ena kan du vinn valfritt smycke från happybling, i den andra valfri märkesväska/märkeströja/skor (osvosv) från brandsinfashion :)



--> http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment



--> http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



// en av sthlms stora bloggerskor

Postat av: Wilma c':

Gillar din pepp sak,

kolla min blogg och kommentera igen

puss :)

Postat av: hannah

Jag mår bara bra :) sj?

Postat av: TOFIE.BLOGG.SE | <3

SV; mår superbra eftersom det är lov imorgon! självdå :-)

Postat av: Josefin

Jag mår jättebra, själv då? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

inte nu :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe 19-20 och 22-23 ;D

Postat av: Vera

Jodå, allt är bra!

Planer för kväller? :D

Postat av: hannah

inte så mycket, sj? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi om jag får ha tvn :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

alltså SÅ bra är det inte :P

Postat av: Jennifer

Jotack det är bara bra, hur är det själv då? kram

Postat av: paulina

sv: Jag ska fokusera på projektrapporten som ska lämnas in idag, sen blir det hockey :) sj?

Postat av: TOFIE.BLOGG.SE | <3

SV; ska träna inför westerntävlingen som är i helgen, vad ska du göra då :-)

Postat av: Sofia

Hur mår du? :)

Postat av: Alicia

Sv: Jag ska på fotbollsträning & du? <3 :))

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

lite onödigt att lägga pengarna på det :P

Postat av: Sofia

Svar: Samma :) Vad gör du?

Postat av: terese - fotoblogg

true bild!

Postat av: Ebba Gréen

Sv: Bara bra här med! händer det något kul idag? :)

Postat av: Anne

Härligt:) Jo bara bra tack:) Sjd? Kramar

Postat av: Malin

Sv: Det låter ju bra:D

JO det är bara bra med mig med:)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe jag tycker det :P

Postat av: Karro

Sv: jodå! vad händer ikväll då? :)

Postat av: Elin Eriksson

Sv: Jag har vart i skolan, fotat och så, sjdå? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

du frågade varför jag inte köpte bb live xD

Postat av: Linnéa :)

Grym blogg! :D

Allt bra?

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Allt bra? :)

Postat av: Andreas

Hej, vad tycker du om Sveriges EM-låt? Låten finns på min blogg. Tyck till, så besöker jag din blogg igen och lämnar ännu en kommentar.

Postat av: Petra

sv; Okej, senare ska jag plugga, duscha och gå ut och fota. Dudå? :)

Postat av: julia jedeberg

SV; just nu svarar jag på lite kommentarer, vad gör du själv? :)

Postat av: Anonym

Sv: Har bytt bloggnamn så jag hoppas du komemr kika in på den nya och jag blev nummer 93 :) Säg till när du har lagt till mig:)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; aw tack! :D

Postat av: Amanda

Idag har vi varit på vårt hunddagis som hör till skolan jag går i :) Själv då?

Postat av: sara

bra skrivet ;)

Postat av: IIRMASSULJIC'

sv; härligt!

händer ikväll då? Är du också lediga imon? ;)

Postat av: Josefine

Det där stämmer verkligen!



Sv: Hihi såg tredje filmen av Narnia :)

Vad har du gjort idag då?

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Just nu ser det ut som att de blir fiska :)

Vad ska du hitta på för kul då? :)

Postat av: Leyla Ismail

Hoppas du får en fin dag!

Postat av: Natalie

Hejsan! Jag heter Natalie och kommer från Scenbloggen, en mindre portal. Jag bloggar om mode, events, modelluppdrag och min vardag och andra konstiga saker :) kolla gärna in den.



Och om du har över 200 läsare kan vi göra ett länkar byte om du har lust :)



Http://scenbloggen.com/nataliehenning

Postat av: eemeiix

SV: Okej! :D

Ska inte göra så mycket.. kolla på glamour snart och sedan dra ut och rensa tankarna. Sj? :)

Postat av: Nattiiz

Sv: Jag har nyss kommit hem, ska packa och grejja! Ska åka upp till älsklingen imorn :D Själv då?

Postat av: emmaws

svar; hehe haft en bra start på veckan? :)

Postat av: Sarah

SV: Idag så har jag varit hemma från skolan. Är så himla förkyld. Men tror jag ska gå till skolan i morgon. ;)

Va har du gjort då? :)

Och det är statistiken.. Det står fel datum, och det stod en dag att jag bara hade haft 4 besökare. Men det kan ju inte stämma tänkte jag då. För liksom jag hade fått typ 20 kommentarer den dagen. xD

Postat av: Rebecca Persson

sv. Men tack du, du med! :D eller ah en trevlig kväll och onsdag!



vad har du planerat denna långhelg då? :D

Postat av: Alexandra Lundberg

sv: haha samma här :)

allt bra? :D

Postat av: Hanna

Nu finns alla svaren på frågestunden på bloggen! Gå dit och kolla vad jag svarade på dina frågor ! (:

Postat av: Elefantnytt

Najs pepptalk!

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack! (:

Postat av: Julia Abrahamsson

Hur mår du? :D

Postat av: Anna T

sv: Inget speciellt heller.

Vilken är din favoritfilm :D?

Postat av: Phoebe ♥ - PATERY

Fin blogg! Hur mycket kostar en egen domän?

Postat av: ALICE

Hur har din vecka startat? :)

Postat av: Lina Bäck

Hejsan! :D

Allt bra med dig? :D

själv är det jättte bra! :D

ville höra om du kanske ville kolla in min blogg och läsa lite! :D

kommentera och tyck till i min blogg, om det är något som skaa ändras eller så,! :D

Ha en bra tisdags kväll! :D

Postat av: anna

idag har ja pluggat,tränat åh sett på film sj då?

Postat av: ofelia markusson.

fin blogg:)! fråga gärna i min frågestund:

http://ofeliamarkusson.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment



kram!

Postat av: Hanna

Skönt! Nå har bara varit i skolan inte så mycket mer.. Vad har du gjort idag? Hade ni fint väder där du bor? :)

Postat av: NICOLE

SV; vad spelar du? :) skola och träning :)

Postat av: josefine ♔

sv: hiho hur gick de då?:)

Postat av: Mia

Idag har jag varit i skolan, shoppat och sen sett BB och tentapluggat.. :) Vad har du gjort?

Postat av: jenniefer

SV: ne jag ska nog kolla på film, sjdå?:)

Postat av: Anonym

bara vanlig fransk manikyr

Postat av: -alice wisansaya thaweesap♥

sv: idag har jag gymmat , vad har du gjort då ? :D

Postat av: Marika

Hej!

Allt bra med dig ikväll? :-)

Postat av: Anonym

härlig text! :D

Postat av: Anonym

härlig text! :D

Postat av: Carro

Sv. Kom nyss hem från fotbollsträning. Ska duscha nu :)

Postat av: Step in to my world honey

Läste om dig på blogg.se's hatade bloggerska "sevve.blogg.se". Hon har FET dissat dig. Är hon avundsjuk? :O Hon va hatad av alla förut för att hon dissade alla åp aktivlistan.. jag hatar henne för att hon dissade min vän som blev jätteledsen.. bloggbråka med henne o visa vad du går för!

Postat av: johanna

sv: jo det är bara bra med mig! hur är det själv? :)

Postat av: Aida

Sv; Jag mår bara bra! Själv då? :)

Postat av: Fanny

Hej allt bra med dig idag? :D

Postat av: saga

Älskar din header, sjukt fin ♥

Postat av: Wickiiis

Var gärna med i dagens blogg! :P

http://wickiiis.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-2.html#comment

Postat av: Therese- Weareyoungg.blogg.se

Sv; Jag har ridit!:)

Händer de nåt ikväll/nu??:P

Postat av: Isa

ajdå krya på dig:/ <3

jag har varit sjuk för 2 veckor sen nu plötsligt är jag sjuk igen

Postat av: elin

sv: ska kolla på tv :D dudå?

Postat av: Jonas

Hehe, true that ^_^ det gäller ju att se positivt på allt egentligen =)

Postat av: stina

Justin bieber vs one direction? :)

Postat av: josefine

Haft en bra dag ? :)

Postat av: Amanda

Härlig pepp du :D

Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

sv; jag mår bara bra, hur mår du? :)

Postat av: Nathalie

Fin blogg, allt bra med dig? :)

kram

Postat av: 3mma

sv: Varit i skolan typ, själv? :)

Postat av: clara

sv: Så lite så!

Önskar dig en bra kväll :)

Postat av: Elif

Fin blogg<3

Titta gärna in hos mig!

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; härligt :) har precis haft öppet hus i skolan, sj?

Postat av: Hanna

Hej! Har du sett att en tjej 'fet dissar' din design i ett inlägg på hennes blogg? http://sevve.blogg.se/2012/may/hejsan-mina-kara-fuckfaces.html#comment , tycker att det är sjukt taskigt skrivet ! för du har en gry, design . <3

Postat av: Ebba

Sv: jadet haf jag väl haft1 allt bra annars?:)

Postat av: Felicia

Fin blogg! några planer för i sommar?

Postat av: Linnea

Hej! Fin blogg du har >.<

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötnos! vad tycker du om mina nya shorts från jofama by kenza? kramis:)

Postat av: Emma

Har bikini inspo hos mig nu. Både lite billigare och lite dyrare från Victoria's secret. Kika in! ;)

Postat av: Sevve-The sweetest bitch you've ever met

asså snälla, jag är mogen och mina läsare är nog mer än dina. Jag är framtidens bloggerska! ;) vet att du hatar att älskar mig! Jag va aldrig taskig och jag provocerar inte, jag säger bara mina åsikter!

Postat av: Linn på Me Style

så sant som det är sagt. tack flr peppen :D

Postat av: Anonym

hej ojsan. så fin blogg du har. designen fotona DU allt är jätte fint. haft en bra tisdag ? kram

Postat av: Hanna

Sv: så lite! Tyckte du borde få veta , :)

Men tycker verkligen inte din design är för mycket eller ful!

Postat av: Irre

Har gjort ett inlägg på bloggen om unga som sminkar sig.. min åsikt då. Läs & kommentera vad du tycker om det kanske?kram.

Postat av: Ellinore

Skönt och höra! Jo,men det är bra här :)

Postat av: Annika Soulcityguide

Bra pepp!

Postat av: ava miranda

sv: idag har jag typ pluggat och latat mig rejält. sj? :>

hur gammal är du? :>

Postat av: Olivia - mitt livs citat

Sv: Sådär... känns som om jag håller på att bli sjuk, igen.. :/ själv? :)

Postat av: nicelle

Asså gymnastik är det bästa jag vet, har gått på det sen 2:an så jag skulle säga att gymnastik är kul! :D

Hur gick det på din match? :D

Postat av: juliakorecic

Hejhej.

Klippt en t-shirt till ett linne och lyckades totallt. Kolla in så snyggt det blev. Ny och sommrig design, outfit bilder, vinn det snygga kandee linnet. Hitta dagens hitt och sommarens bikini. Allting på mon blogg. Checka in!

Postat av: Anonym

Bra pePP!

Postat av: sandra

Tycker det är fint att du försöker peppa andra!

Postat av: emelie

himla bra bild det där !

Postat av: Dragana

Det där är så sant!

Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid

hej tack det har jag haft :)

ursäkta sent svar

Postat av: Felicia

Vilka coola bilder du ritar, hur gör du dom?(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -