Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagens fina pepp!


Postat av: Rebecca Persson

sv. Jadu ska på löreläsing i min skola vid tre för cimon lundberg kommer dit, om du vet vem de e och sen så ska jag skriva nationella. :) sj?

Postat av: juliaa

coolt:D sitter i skolan & slutar snart :)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

halv fyra :)

Postat av: saga

Allt bra? :)

Postat av: Linnea

Allt bra med dig idag? ;)



Kram

Postat av: Veronica

sv: Bada såklart, det är ju jätte varmt här :o 28 grader skuggan!!

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv; ska bara njuta av solen hela dagen :) dudå?

Postat av: Emma

Sv: Härligt, en dag som denna ska jag sätta mig i en bil och köra i 6 timmar ner till Skåne. Vad händer för dig idag då? :)

Postat av: emma

sv. jobbar :D sj?

Postat av: Emma Lannebrink

Ha en bra onsdag!

kram

Postat av: Tess

Riktigt kloka ord från en klok tjej! :)

Postat av: Ella

Vad bra :) har vart i skolan och solat :) själv?

Postat av: Olivia - mitt livs citat

svar: ja, jag tyckte det var många som kommentera som va griniga...

Postat av: E l i n [E.S.S.]

Om intresse för reggeaton-musik finns föreslår jag att du besöker http://www.combinacionperfecta.se



Tack på förhand :)

Postat av: linnéa nilsson

Vilket fint citat! :)

Postat av: Wilma

Hej har du märkt att du är med på "mest besökta listan" på blogg.se?

Postat av: Wilma

Ledsen menade "mest aktiva listan"!!

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; helst inte :p

Postat av: Emira

Skit cool header du har!

Postat av: ♥ freja

sv: vsg ;) vad har du gjort idag då?

Postat av: fredrika

cool blogg!

Postat av: Deidre

Allt bra? :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: ska ut och sola nu! va gör durå? :)

Postat av: Anonym

Allt bra? :)

Tycker du om det underbara vädret? :D

Postat av: Bianca

Sv. Haha bra där ;)

Jag har varit i skolan idag och sen varit på stan och käkat glass med en kompis och köpt jordgubbar! Så nu väntar jag på att min mamma ska komma hem så vi kan käka ^^

Själv då? :)

Älskar din header!! Vill också kunna fixa sånt :(

Postat av: matilda♔ - En blogg om mitt liv

Sv: jo allt är bra, planer?

Postat av: laura

fin blogg! hjälp mig gärna att välja klänning! :) kram

Postat av: Julia Ström

sv; ja idag har jag vart i skolan, vart med kompisar och så, du då? :)

Postat av: J

Härligt!

Postat av: ✦ M I L L A

Hej, fin blogg du har! Eftersom den är så fin och komplicerad design undrar jag lite hur gammal du är för att kunna allt.. hehe.



Ha det bra då! :)

Postat av: elina

hej, asså ska ba fråga hurdu lixom kommer på "mest aktiva" listan, jah mena ida uppdatera du ba två gånger ? går det efter typ hur mycke man uppdatera i månan eller veckan eller dagen..

just wanna know. tack för svar ;)

Postat av: emmaws

svar; hehe okej, haft en bra start på veckan? :)

Postat av: ▲ Mohammedi's™

niiice ;)

Postat av: Spystina

Hej va med i min veckans grymmaste.

Postat av: frida

shit vad söt du är! gud jag blir helt galen haha!

är allt bra med dig?:)

Postat av: Lina

Du vet väll vad de säger: "Vi föds som original men dör som kopior" och det ligger nog något i det.

Postat av: Yuki Yoursic

Sjukt grym blogg <3

hur har din dag varit? :)

Postat av: Sofie

Vilken bra text :)

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -