Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Bländare, iso och exponering!

Lär dig att behandla systemkamerans manuella funktioner!

Postat av: terese - fotoblogg

häftigt!

Postat av: TYRA

Har en rätt så ny blogg så har inte jätte många läsare men brukar ha runt 300-500 unika. Hade 400-900 på kin gamla blogg så försöker få tillbaka lite läsare hehe :D Hur många har du då? :) Kram

Postat av: Y A S M I N E M I N E

häftig grej :D



TÄVLA gärna om en jordgubbsluktande hårsprej på min blogg :)

Postat av: bbaraaelin

sv: imrn ska jag va med min pojkvän självdå?:D

Postat av: mirre

Praktik hela veckan så.. :( sen vet ja inte, dudå? :)

Postat av: Isa

hihi så lite:D

haft en bra helg?

Postat av: TYRA

Jaha, då kanske jag har för "några".. Eller vill du göra länkbyte fast du har många fler läsare än mig? Skulle bli sjukt glad om du ville det iaf :D Kram

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja :D

Postat av: ♥ ida

Sv: så bra! idag har jag varit i skolan och sedan ska jag vara ute hela dagen nu. Själv? :)

Postat av: Emelie

Häftigt :)

Postat av: Klara

Sv:Vet inte, får se:)

Postat av: Lovisa

sv: Typ ingenting, rätt skönt! Själv? :)

Postat av: sussi

hihi... den va ju kul... lekt m den en stund :P

Postat av: moufieeh.blogg.se

sv; jadå, själv? :)

kram

Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag ! :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ahaaa okej jag förstår. Vad jobbigt =/

Min platta funkar ju också om man inte installerar den, men den blir liksom snabbare och touchen funkar om man installerar :P

Postat av: Tuuva

jag har lagt till dej på bloglovin, kan du lägga till mej på det? kramizzar Tuuva

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

svar: ja min dag har varit jättebra :) sj?

Postat av: linajakobsson

SV: Jag ska bara gå i skolan och sen konsert på kvällen, själv då? :D

Postat av: terese - fotoblogg

sv; awe yääy! :)

plugga, skola & lite andra grejer, själv då? :)

Postat av: Anonym

sv; Ska till skolan, dusj?:)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; så lite så!

Postat av: Beatrice

Står i veckans planer sj?:)

Postat av: 3mma

Haha vilken häftig sak :)



sv: Jadu det blir nog skola som vanligt, själv? :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Imorgon har jag nationellt i matte, me not längta :( sjdå?

Postat av: Ellinor

sv; skola som vanligt, och du?:)

Postat av: TYRA

Okej..:/

Postat av: ▲ E V E L I N A

Sv; Okej. :) Jag vet inte riktigt, någonting, Vad ska du göra i morgon då? :)

Postat av: matilda♔ - en blogg om mitt liv

haft en bra dag?

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

sv: imorn har jag inga planer... ska till skolan , tror jag ska till sjukhuset oxå .. ?! fast det kan vara på onsdag jag skulle dit med ;p

ska du sj göra imorn då? (:

Postat av: ~ L I N N ~

Hehe okej!

Jorå :)

Postat av: A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv; imorgon blir det skola och ut å springa :D sj? :)

Postat av: juliaa

i morgon ska jag ha nationella i matte och sen vamed en kompis :) sj?

Postat av: Julia Abrahamsson

sv: vet inte! ;D mår du bra?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en finfin måndagskväll ;D

Planer?

Postat av: felicia

följ mig på instagram följer tillbaks! @feliciaaafalk

Postat av: Ebba

så smart grej! :D

Postat av: Blopparna - Alexandra

Asballt att testa så ju :d haha!



/ Sprid din blogg, sälj dina kläder och dela dina outfits.. Du också! - http://bloppfashion.se

Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Ja :P

Postat av: Annika

Coolt :D

Postat av: Natalie

Vilken bra!, även fast jag redan fotar manuellt, haha ;)

Postat av: Felicija

Var hittade du de programet?

Vilken sida kan man hitta depå ?

Postat av: Linda

hur använder man bländaren ? jag e lite seg xD

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????

Postat av: Tobias

Är det inte en fördel att vara läskunnig om man ska driva en blogg??????????????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -