Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnarna av "Helgens Sweetie"!



sv; okej, vi får väl se vad det blir då! :D
har din helg varit bra? :)

Postat av: ♥ Foto & design

svar: varse :)

Postat av: hanna ♡

förlåt för sent svar, var iväg och spelade SM, men nu är vi hemma igen, dock kommer min bloggning vara seg i början, är inte på humör :/ kram!

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; helt okej, sj? c:

Postat av: Emma

sv: Tack för tipset!

Postat av: Anonym

sv: jo helgen har varit jätte bra! sjd? kram

Postat av: Vendela

sv: okej :) två stycken!

Postat av: iiiden

sv: ja! skulle egentligen ha gjort det i lördags men de skulle bli svårt att bada badtunna efter de!:)

Postat av: LinnD

grattis till de som vann! vad gör du då) :)

Postat av: linnea

Sv: ja, älskar den!!

Hur tkr du att en bra blogg ska vara?:*

Postat av: Anna-Karin

Grattis till helgens Sweetie :D

Postat av: LinnD

dagens fråga: kan inte du göra flera tips om stilmallar o vidare? :) du har gjort så min blogg blivit mycket bättre!! :)

Postat av: madeleine. s

min helg har varit awesome :)

Postat av: Anonym

Allt bra? :D

Postat av: Felicia W.

Sv; Härligt :) allt bra?

Postat av: I'm stuck in this fucking rut

sommar!!!!!!!!! själv?

Postat av: Lindassphoto - fotoblogg

Hej! Skulle du vilja vinna ett valfritt filter från tvspelsweb för max 200 kronor? Läs då mer om det här: http://lindassphoto.blogg.se/2012/march/fototavling.html#comment :D

Postat av: minaaa

sv; ja, min helg var bra, dindå? :)

Postat av: Mickis

Jättefin blogg!:)

Postat av: Mimmi

Sv: Okej, har dock inte så jättemånga läsare.. :/

Postat av: Sara

sv: nej sådär.. min helg har varit skitkass, är jättesjuk. själv?(:

Postat av: Nikaia

fast i för sig hade jag behövt hjälp med att få datum och tid under min rubrik i samma stil som det andra som är under. Kan du fixa det kanske? :)

Postat av: ebba & isabella

nu har vi dagens blogg igång igen , va med du också ? :)

Postat av: E M E L I E

sv: det är bra, sj? :)

Postat av: Mizel Eriksson

sv: ja ;)

Postat av: L I N D A

SVAR; sådär.. vad händer resten av dagen? :)

Postat av: aida ;)

fin blogg <3

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Japp, min helg har varit toppen! Din då?

Postat av: Daniella book

Skulle inte du hjälpa mig?:D Tror du har glömt haha

Postat av: Alexandra i friendship

Sv: Jo min helg har vart bra, dindå? :)

Postat av: Becka

Jodå, helt okej blev lite förkyld men annars så var den bra :) hur var din då? :))

KRAM!

Postat av: Alice

TACK SÅ MYCKET! :D

Postat av: F A N N Y

sv: härligt att höra!

det är bra med mig :)

Postat av: Anna :D

sv: Aa :D vad gör dU?? :DDDD

Postat av: emilia

sv: såg det, hehe! :)

men jag får väl va med fler gånger och hoppas på att jag blir då¨.. hehe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -