Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnarna av "Helgens Sweetie"!













Postat av: hanna stångberg

du kan ju testa göra en header & en snygg bakgrund, jag gillar: vitt grått & ljusrosa vill inte ha någon bild i designen & min kontaktmail mitt för & efternamn måste vara med :) gillar jag det så får du en länk.

Postat av: alice

nej men vem fan är det som har pratat om och laddat ner stilar? särskilt sådana som du nu använder!



och du behöver ju inte göra en likadan layout på din "helgens", hitta på något eget förfan.

Postat av: hanna stångberg

svar: jag har sjukt dålig fantasi :( haha.

Postat av: Anonym

got a badass over there ;)



keela startade med helgens felicia, så kom fan inte och säg att det var du. det jag påpekade var att du gjorde nästan en exakt likadan layout på den.

resten kom VI på när du var här och vi fotade. så det kan du inte heller ta på dig äran på sötnos.

och inte efter mina textstilar, men du laddar ner ungefär likadana och använder dem på samma sätt. och det var det jag menade. blir så jävla pissed off på att du alltid ska jämföra dig och göra likadant.

Postat av: hanna stångberg

svar: nej :p tycker den är helt okej nu.

Postat av: hanna stångberg

svar:: bakgrunden har jag haft länge men headern bytade jag för 2 veckor sedan, testa dig fram om du är sugen.

Postat av: hanna stångberg

svar: det vet jag inte men du kan ju hitta en ganska så lik ljusrosa & ta den :) för du ska la göra bakgrun & header? :)

Postat av: Anonym

haha, skrattretande.

du tog "helgens" från keela, och plankade min layout, det kommer du inte ifrån "sweetie".



och jag har ingen jävla glädje av att komma på något först, som du verkar ha. dagen efter jag pratade i skolan om att jag hade laddat ner nya textstilar skriver du på din blogg att du gjort likadant. och lilla du, du behöver inte spela dum, du vet likaväl som jag att man kan använda textilarna på olika sätt, det kallas en layout.

Postat av: Anonym

är du verkligen så trög? hoppas verkligen att du spelar, annars blir jag ju fan orolig.

det är ju exakt det jag inte ville, även fast du gör det. om jag hade velat det hade jag ju inte dragit igång detta, smarthead.

Postat av: Anonym

du skrev "jag har inte plankat något, även fast du gärna vill tro det"

och det var det jag inte ville det fattar du väl själv.



och jag har i princip ändrat om allt, så nej, jag.

Postat av: Johanna ♡

Jag läste kommentarerna här ovan , inte alla, men från samma person.

Varför måste alla vara så taskiga mot varandra för? Nu för tiden har jag sätt massor av kommentarer med taskig attityd. Lägg ner! Ja, oj du blev arg, men måste man skriva att personen är trögfattad osv. . . Bara så onödigt.



Grattis till de som vann tävlingen i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -