Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Roses are red Pink






Postat av: karolinajonsson

Oh, fina bilder!

Postat av: Emelie- Modell med tre egna företag

Har jag tränat fotboll.



Kolla in mitt senaste inlägg om hur du fixar sommarens virkade bikini själv för under 30 kronor! :) Tycker du om tipset?

Postat av: emma

fina bilder!!! :)



sv. ne det blir mest jobb :) sjdå?

Postat av: Blopparna - Emmy

Åh du är så duktig!



Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Postat av: Jenny

Svar: I veckan blir det jobb, inget annat planerat. Ska du göra nått kul i veckan då? Jättefina bilder!

Postat av: Saga

sv; ja allt är bra med mej! :) hur är det med dej? :)

Postat av: Ella

Gud så snygga/coola och fina foton du tar, redigerar du dom va? :) och vilken kamera har du? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -