Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tävling!

Det var en tjej som kommenterade att jag borde ha en tävling där vinnaren får något på sin design fixad. 
Jag tyckte det lät som en bra idé, så här kommer reglerna! :D


Postat av: danaaa'

hur går det med designen till min blogg? :)

Postat av: My

jag skulle vilja ha en ny header :)

Postat av: danaaa'

sv; aha okej, säg till när du ska börja på min och skriv på msn om du har glömt bort något ;)

Postat av: ebba & isabella

vi skulle vilja fixa header bara , en liknanden som du har :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; yes =)

Postat av: Filippa [DANS OCH FOTO]

Jag skulle mest bara vilja få fixat med min blogg för jag förstår ingenting!

Gärna en header, sidoprofil och någon fin bakrund och och lite sådant!

Min blogg är just nu inte så fin, Därför slutade jag blogga på blogg.se och började på Myshowroom, men det har stängt ner ser det ut som...

Då vill jag ge Blogg.se en chans till!

Kram :)



Annars så har du jätte fin blogg!



en fråga också, texten du har till din header var hittar du den texten? :)

Postat av: Mathilda

Skulle du kunna fixa min header ?

Postat av: Anna <3

Jag skulle vilja ha som du har på din header att det ändras bilder. Eller olika kategorier när man publicerar ett inlägg tex, dagens outfit o sen att dom kategorierna finns högs upp på bloggen precis under headern som dom har: http://cissiochtildas.blogg.se/ skulle bli glad om du kunde göra alla dom sakerna, eller så kan du lära mig så gör jag det själv. :) <3

Postat av: Olivia♥

Skulle behöva en ny header och bakrund.

För jag vill att min blogg ska se mer intressant ut!

Kram♥

Postat av: greta

Om du kan så kanske du kan fixa en ny header och en ny design till mig!?? :)

Postat av: therese ekendahl

sv: jag skulle i oförsig vilja fixa 2 saker, dels där man skall trycka på kommenterer, så att man kommer in till alla kommentarer, sedan i min meny är det typ foton som inte syns så det blir små blåa rutor med ett frågetecken, och en ny bloglovin ikon!:)



haha kanske låter mke??

Postat av: anna

jag är med:D skulle vilja ha en ny header till min blogg och även en ny design om de går!:D

Postat av: Malin

Jag är faktiskt ganska nöjd med min header.. :) Vad tycker du om den? Liksom du är ju duktig och så, så det vore kul att få din åsikt :D

Annars så skulle jag skulle vilja ha hjälp med bakgrunden/själva designen på bloggen (börjar bli trött på den jag har). Eller att få någon fin text som aoutomatiskt lägger in i slutet av varje inlägg (om det går)

Kram!

Postat av: Linda

vill du rösta på mig? :D http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=9306 man får en länk på min blogg:D

Postat av: Cissi

Jag skulle vilja ha mellanrum mellan kommentarerna. Jag har försökt med att söka på internet, och tagit hjälp av min kompis stilmall... Men det funkar inte?! Det är jätte jobbigt för mina läsare att läsa dem. :S

Postat av: Elin

Jag är med:) Dte är ganska många saker,mailar om jag vinner ;)

Postat av: SANDRAFOTAR

asså jag vill vinna och fixa en slideshow! har alltid velat ha det men har aldrig fattat hur man gör. Min design är så tråkig och vill ha något lite mer roligare i den som en slideshow!!!! SNÄLLA VILL VINNA! :)

Postat av: filippa :)

jag skulle så himla gärna vilja ha en ny desig, bakgrunden som är min alldeles egna, jag kan inte göra designer och så skulle det vara skönt om jag FICK en :D hihi hoppas på vinst nurå

Postat av: becka

Jag skulle vilja fixa en ny header & bredare inläggs sida! :)

Postat av: Ronja

Jag är med och jag skulle vilja fixa så jag har en header :(

Postat av: Linnea

Skulle så gärna vilja vinna, det går inte beskriva i ord om du tog mig! Jag hatar min blogg, den är ful och tråkig men problemet är att jag älskar att blogga. Så det är i så fall du som skulle kunna hjälpa mig med det, en helt ny design och en ny header.

Skulle bli så glad om du valde mig, kram på dig! :)

Postat av: Inez ♥

Jag älskar din blogg! Och skulle göra vad som helst för att få en lika snygg design som dig!

Jag skulle vilja ändra header, bakgrund och lite småsaker ;)



Du har en grym blogg!

Postat av: Elin Pettersson

ÅH, hej! Superfin blogg du har! Jag skulle jätte gärna fått min blogg lite extra upppiffad! Och det är ju inte så suuuperlätt att fixa själv anser jag! HAHA, Ha det bra sötan!

Postat av: emelie

Håller på att fixa en ny blogg och har fått krångel med inläggskodmallen, för det ser jätte konstigt ut där man kommenterar och jag lyckas inte fixa det.

Kram :)

Postat av: Anonym

Skulle vilja fixa en sån header som du har, alltså att den byter bilder...:) Och kanske så att min meny är i en egen liten ruta vid sidan^^ Skulle vara jätte glad om jag vann! :)

Postat av: Viccan

jag skulle vilja fixa min header och min bakrund! Jätte fin blogg föresten och du är ju också jätte fin så ett stort plus i kanten! ;)<3 KRAM

Postat av: Anonym

jjsa

Postat av: Anonym

fsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -