Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tack!




Postat av: anna

haha haft en bra helg?

Postat av: isabelle

- två stycken tycker jag! :)

Postat av: madeleine. s

2 så fler har chansen att vinna :D

Postat av: Frida

Hur fick du presentkorten? :D



SV: Två vinnare såklart! :D

Kram!

Postat av: ♥ Foto & design

din sista bild i bildspelet syns inte :S

Postat av: Sara

sv: det är ju alltid roligare med två ;) då ar man större chans hehe:)



Ha en fin dag!

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Tycker att du ska utge TVÅ vinnare, hihi! =)

Postat av: Linnéa Lindell

Just nu har jag frågestund på bloggen! Titta gärna in :) - http://lindellofsweden.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

Postat av: Madeleine ♥

Hoppas du får en riktigt härlig söndag! :D

Postat av: Linda

1 vinnare tycker jag;D

Postat av: looooovisa<3

- jag tycker du borde utse två vinnare :D hoppas jag vinner hihi vem vet ;)

Postat av: johanna

jag hade tänkt dra igång en tävling på bloggen, men först behöver jag få veta vad ni helst vill vinna!

så gå in på http://johannamatildah.blogg.se/2012/february/tavling.html och kommentera vad du helst vill ha :)



kram!

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; jag tycker 2 :D

Postat av: A M A N D A - Different is beautiful

SV; varför inte två stycken? :D

Postat av: Emelie

haha jag vet inte :) utse två kanske :P

Postat av: johanna

hej hej nice blogg du har kolla gjärna in

Postat av: Malin

Jag tyckte tävlingen verkade väldigt rolig :D

Hmm, ja du. Om du ser att det även är någon söt kille som har deltagit så kan du ju utse en kille och en tjej ;)

Men annars tycker jag nog endast 1 :)

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: ja, om du vill c:

Postat av: beciell

Vinn ett par RAY BAN SOLGLASÖGON i min blogg: http://beciell.blogg.se/2012/march/bloggtavling-vinn-ett-par-ray-ban-wayfarer.html

Postat av: Sarah

sv; 2 tycker jag, för då har man större chans :D

Postat av: aagnes

jag tycker du borde välja 2 st! :D

Postat av: Lelli

sv: hihi okidokii, jag tycker du borde utse 2 :) ♥

Postat av: Felicia

Jag tycker att du ska utse två vinnare hehe <3

Postat av: Felicia W.

Sv; Jodå veckan har varit helt okej! Själv då? :D

Postat av: Andrea Castells

Oh that's always nice!

Congrats from Barcelona :)

Postat av: Alice

sv: jag tycker du ska ha 2! För det är så många som är med! :)

Postat av: Rebecca

Nice! :D

Postat av: victoria

Sjukt snygg blogg! :D Allt bra med dig? Kram!

Postat av: juuliakorecic

sv: Japp, riktigt sköna är dem också :)

Postat av: Hanna

Sv; jag tycker 2

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

sv; 2 st vinnare tycker jag c:

Postat av: Anastasia

Najs!



Besök min blogg & checka in min nya bloggdesign!

Luckyfourteen.blogg.se

Kram!

Postat av: Mellotiora-Foto/Vardag

Läget? :D

Postat av: ebba- en blogg om allt!

sv; jag tycker att det vore kul om du utse 2 st! :D men väljer du eller slumpa du? och när utse du? :)

Postat av: Josefine Klashed

sv: Två tycker jag ;)

Postat av: Malin

Tjena! :D

Vad fin blogg du har!

Allt väl med dig? Kram

Postat av: yasmine

hur blir man medlem på det? skriv i bloggen!:)

Postat av: Elin Bengtsson

sv: Aa den är bra :)

Postat av: Ebba i friendship

Sv: jag tycker du ska utse 2 vinnare :D

Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

sv; hm har varit i stugan under lovet, sen umgåtts med vänner det är nog allt :)! vad är din resumé

Postat av: karolinajonsson

Den har varit riktigt bra tycker jag! :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

vfr fick du sånna :D

Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Har haft sjuka barn hemma hela veckan, annars har de inte hänt så mkt .

Postat av: Mli - Tävlingar igång, vinn presentkort m.m.

Schysst !

Postat av: hanna - foto-personligt-

Hej! Glöm inte bort att Veckans Blogg utses ca 20.00 ikväll! Så håll koll! :D

Kram

Postat av: ebba :)

tack själv!:)



oj vad kul!:D

Postat av: Anonym

Mitt bästa tips för att få mera läsare så ska man blogga om något intressant och uppdatera ofta :)

Postat av: ErikaElisabet

Postat av: naxo - bloggen med tips!

Hur mår du idag? :D

Postat av: Nikaia

haha nej faktiskt inte..

Postat av: anna

sv: Jag tycker du borde utse två vinnare :)

Postat av: elinemargareta

SV: 2 tycker jag, då har man ju lite mer chans att vinna! ;) ja, gör det! kram!

Postat av: Tillan

Dagens blogg! Var med och få chansen att kanske ta del av mina läsare♥

http://tillansnape.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-c.html#comment

Postat av: Johanna ♡

sv: hahahaha , ja söt? ;)

Postat av: J U L I A L I L J E ♡

Hejhej! Super fin blogg :)

Allt bra? Kram!

Postat av: Mathilda

Allt bra? Btw, skit cool blogg kram!

Postat av: Lilly-Rose

Vad tycker du är det bästa med sommaren?:)

Svara i mitt inlägg!

http://iamlillyrose.blogg.se/2012/march/summerdays.html

Postat av: Clara

Hej! Kika gärna in på min blogg, med målet att träna upp en ponny till att kvala till GP-ponnyn 2013. Gör som 110 andra läsare och följ mig via Bloglovin'! Då blir jag super glad!! :-D

Postat av: danaaa'

sv; inget speciellt, mest varit hemma och tagit det lungt. du då?

Postat av: Andjela

Det har varit ganska bra, veckan gick snabbt.

Din då?

Kram :)

Postat av: felicia

Sv: Jo, min vecka har varit bra, själv då? :)

Postat av: ullie

ja men ta två du :) kan ju två ha lite tur :)

Postat av: Linn

Vill du ha fler läsare till din blogg? Läs då några av mina tips som jag skrivit! Nyaste inlägget i min blogg :)

Postat av: thea

Kul med bio, speciellt när man inte behöver betala :p



Sv: Det är toppen bra med mig, hur är det själv?

Postat av: Anonym

sv; min vecka har varit riktigt fin, din då?

Postat av: Sara

Så kul med bio :)

Postat av: CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Kul med bio! Kolla gärna in vad jag bakat i helgen ♥

Postat av: Nattiiz

Sv: Jodå, lite sjuk bara menmen :) Själv då?

Postat av: Moa Mildén

Okej, rensar lite bland dagens ridbilder :)

Postat av: Moa Mildén

Två kanske? Då kanske man har större chans ;) hehe

Postat av: F E L I C I A

haft en bra dag? kram

Postat av: Josse

Svar: Hihi :)

Jag tycker att du ska utse två stycken, det är ju alltid roligt! Haha :)

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd! Gå in och se om det var just du som vann! :)

Postat av: Sofia

Sv; Ledsen för sent svar, men ja det är bra med mig :) Själv då? :D

Postat av: Becka

Kanske 2? :)

Postat av: Anna :D

sv: Du borde utse två..!! :D allt bra med dig? :)

Postat av: Moa Mildén

Två vinnare :D

Postat av: alva

sv: jag gillar vår och sommar! :) väldigt sköna årstider! :)



vad gör du just nu?

Postat av: tilda-Varför vara som personen brevid?

Jag tycker du borde dra 1 st :D

Postat av: felicia

Sv: Jag fattar fortfarande inte... :( Skulle du kanske visa med bild? :D Lovar länka dig!

Postat av: viktoria

sv; Jag tycker du ska ta ut två vinnare! :D

KRAM

Postat av: emilia

naajs! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -