Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Snaskar snask i väntan på bussen!


Postat av: julia

sv: jadå, vad har du gjort idag? :)

Postat av: maja :)

sv: tävligen såklart! :)

jag ska vara med kompisar å träna bara ;)

Postat av: M E M AA - Fotoblogg

Sv: Har som sagt inte sagt att jag köper den, lutar lite mer åt en 5D mkii nu, då den rasar ganska mycket i pris. Får självklart stöd från Föräldrarna! :)

Postat av: Mathilda

Sv: Vet inte riktigt ;) Får se om jag kanske kommer iväg till Vetlanda och kan köpa en mindre töjning :) Ska du göra i veckan då? :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Kanske lite sent, men utse TVÅ vinnare! :D

Allt bra?

Postat av: Anonym

svar; jag menade det! :)

Postat av: felicia

Sv: I veckan händer det inte så mycket, typ skolan och ridning, sj? :)

Postat av: moufieeh

sv; jadå, själv? :)

kram

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Okej :)

Det blir skola och sånt roligt :)

För din del då ?

Postat av: linnea holmden

- riktigt bra! du då? :)

Postat av: E M M E L L Y

Hehe inte helt fel att förgylla tisdagen med ;)

sv: I veckan nu har jag mest träning, ett biobesök med kompisar & klass, häng med vänner och ett besök i mormors nya lägenhet planerat! =)

Vad har du själv för planer då??

Postat av: Daniella book

Det är 705 px :)

Postat av: ullie

åhh gott ja kommer nu !!! :)

ja men eller hur.. ja mår inte bra nu heller en riktig gnällspik !! fryser såå förkyld

själv då ?

Postat av: Anonym

sv: samma här ;)

Postat av: Annika

SV: jag mår bra :)



Det där såg gott ut!

Postat av: Alexandra photagraphy

sv: haha, jaa :)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jodå:)



Bara bra:D Självdå?:)

Postat av: ~ L I N N ~

Hehe okej, härligt!

Jorå det hade jag :)

Postat av: E M M E L L Y

sv: =)

Toppen tack! du själv då tjejen??

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. den blir nog bra :D

Postat av: Isabelle :]

Åh så gott :D



Sv: Jag mår super :D sj?

Postat av: emilia

sv: hmm jag ska inte göra så mycket i veckan.. ska va i skolan och typ bara plugga sen, haha (rätt mkt i skolan just nu.. :/ ) så har inte nåt annat inplanerat.. du då? :)

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: jag mår bra :) sjdå?

Postat av: theea - http://theeaottosson.blogg.se

sv . ne jag mår inte så bra , är sjuk :(

Men jag undrar bara om du vill hjälpa mig med en snabb sak ? Det är där uppe vid rubriken sitter , där är det rosa , hur får jag bort det eller åtminstonde ändrar färg ? Snälla hjälp mig ! skulle behöva det ..

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: var med kompisar och så :D

Postat av: Lisa

sv: bra, sj? :)

Kan du lägga in den nu?

Adda mig på fb, lisa chröisty! (:

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Nepp :)

I fortsättningen hade det varit jättekul om du frågade i bloggrespons, finns i min meny till höger på min fotoblogg :) Så bara fråga på där - älskar frågor! :D

Postat av: Felicia-FIEM

Det där ser otroligt gott ut :)

Postat av: madeleine

- jadu, under veckan blir det antagligen kompisar, inebandy, fotboll och sånt :)

Postat av: M I N I I Z Z A

med mig är de toppen, själv då:)?

Postat av: Josephine Pousar

Det är bra här, hur är de själv?

Postat av: Anicia

Var med i Veckans tävling och vinn ett halsband + en länkning! Instruktionerna är enkla, vad väntar du på sötis? Let the game begin!:

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/march/tavla-har.html#comment

Postat av: Josse

Svar: Helt okej! Dura? :)

Postat av: Emelie♥

Fin blogg! :) Allt bra?

Postat av: Sara

Jag mår toppen idag! :) Själv? :)

Postat av: Josse

Hej! Nu finns vinnaren av "dagens blogg" uppe. Gå in & kolla om det blev du. Var gärna med igen också!

Direktlänk:http://moonn.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren-ny-omgang-63-12.html#comment

Kram♥

Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainen

sv: ja jätte skönt! då slipper man henne!.. haha

vad tycker du om hannah w då? hehe :)

Postat av: sarah

SV: Ska väl chilla har ju sportlov nu XD

Vad ska du göra då?

Postat av: Ebba

Allt är bra:)

Postat av: Vendela

sv: jag mår bra! dudå? :)

Postat av: ~ L I N N ~

Nej det har jag inte hehe, har du? :)

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

vadå för verktyg?? :)

Postat av: Aida

Hej ja allt bra tack!!!!!!!!<3:)

Postat av: Elin

Sv: Skola, stallet, kompisar:)

Själv?;)

Postat av: johanna

sv: okej, det är väl okej :)

Postat av: alva

sv: asså den är grymt snygg! <33 är det svårt? :D

Postat av: linda - en vimsig mamma

åå det var flera år sedan man åt sånna där chips =) sjukt gott! kram

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Bättre än på länge :) Hur är de med dig? :)

Postat av: K A J J A

sv. gissa om jag vill att du utser en eller två vinnare ;)

sen får du gärna vara med i min veckans blogg om du vill :D

Postat av: Johanna

Sv; Joo jag mår bra :) dusjälv då? ;)

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Mmm bacon-snacks & cola. Beroende.

Postat av: Johanna

Sv; haha neej, kollar inte på det ;) har du?

Postat av: Anonym

sv; jag har varit i skolan och så, själv?

Postat av: josefine ♔

sv: jo bra :) självdå? :)

Postat av: Sandra

sv: Ska hem till min kusin i helgen för hon fyller år, annars ska jag nog inte göra nått speciellt. Själv då? :)

Postat av: Lisa

sv: headern till min kompis, adda mig på facebook så kan jag förklara?

Postat av: Lisa

sv: och du heter? :)

Postat av: Louise

Sv: jag mår bara bra! själv då? :)

Postat av: Anonym

sv: Vad heter du då? :)

Postat av: Anonym

sv: najs :)

Postat av: Anonym

sv; nix, det hr jjag inte, har du=?

Postat av: Josephine Pousar

Härligt :)

Nej jag har ju tyvärr inte det, utan kollar klipp på hemsidan och varje avsnitt kl 22 :) har du?

Postat av: Lisa

sv: så :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Oh noes, kollar inte på BB ^^

Postat av: Sara

Så gott med cola :)

Postat av: Anonym

Sv: Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i veckan, gå i skolan, jag ska till trafikskolan på torsdag på en kurs så jag får börja övningsköra bil. :) Vad ska du göra i veckan då.

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Nej, jag kollar inte på det:)

Postat av: Mimmi

Sv: Jag vet inte vad jag ska göra i veckan. Gå i skolan och på torsdag ska jag till trafikskolan på en kurs så jag får börja övningsköra bil. :)

Vad ska du göra i veckan då?

Kram

Postat av: karolinajonsson

Nej tyvärr ^^

Postat av: LinnD

sv, ja mena att om du kunde förklara hur man får en sådan bra blogg som du har? ;)

Postat av: fanny jönsson

sv; vadå har du ? :p:p

kram !

Postat av: josefine ♔

sv: nä det har jag inte :) har du? :)

Postat av: Ida's ♡

Sv: Skolan, ta spruta haha, chilla? Har inte så mke planer än själv då? :)

Postat av: Ina♥

Tack :)

Postat av: fashion by idag

SV: Jo tack, veckan har varit kanon eftersom att jag har haft sportlov!

Postat av: Caroline ♥

Nu är veckans blogg avslutad! Blev det du ? Gå in och kolla!

Om inte har du chans den här veckan igen, puss :)

Postat av: hanna

jag mår riktigt bra :) själv då?

Postat av: E M E L I E

sv: nä, du då? :)

Postat av: Ackelina ★

Sv; Jag kollar inte på BB.

Postat av: hanna

nej jag har inte hunnit kollat på ett tag :)

Postat av: Tova

Sv. Nej det har jag inte, får jag fråga vad det är haha? :)

Postat av: Josefine

Haha, nja jag brukar se på bigbrother ibland, dudå?:D

Postat av: F A N N Y

sv: jag mår bra, hur mår du själv? :)

Postat av: Lisa

sv: har addat dig, svara ja bara. :)

Postat av: E M M E L L Y

sv: vad är det??

Postat av: Elsa

sv: Okej :)

Jodå, det är bara bra :)

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Om jag har BigBrother 24/7? Hur menar du? =)

Postat av: Lisa

sv: nope, acceptera mig på facebook å hjälpa mig att lägga in header? :)

Postat av: Svea

Vill du vara med i veckans blogg? http://maviedesvea.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

Postat av: danaaa'

sv; nej. jag kollar egentligen inte på big brother så mycket...kollar mest för att hannah w är med haha :) har du?

Postat av: LinnD

sv, chillar lite, hur mår du? :)

Postat av: Foto av Julia Billing

Svar: Nej, jag kollar inte ens på Big brother :)

Postat av: ♥ Malin - foto & design

svar: jag kollar inte på den skiten, haha

Postat av: Sandra

sv: Nej det har jag inte :)

Postat av: elsa♥

allt bra?:D<3

Postat av: emilia

sv: :)

hehe ja men typ xP ;) hehe

Postat av: hanna ♡

jodå, helt okej här :)

Postat av: Amanda.

Shit vilka fina bilder du har tagit! Jätte fin och spännande blogg måste jag säga :)

Postat av: Anna-Karin

Nej det har jag inte tyvärr.

Har du Big Brother 24/7 ? =)

Postat av: Malin

Ser riktigt mumsigt ut ju!

Jag måste fråga, hur gjorde du för att få bloggen så stor som den är?

Jag menar om man hittar den och tittar in på den så är man ju fast.. Så fin som din blogg är ;)

Men hur har du gjort för att folk ska hitta din blogg,ifrån början? :)

Är allt bra med dig förövrigt? :)

Postat av: daniella

sv: vilket då? Bildspelet? :)

Postat av: Bettan

Sv; Vad är BigBrother 24/7? :P <3

Postat av: Felicia W.

Sv; Okej! Jadå :)

Postat av: madeleine. s

jag mår bra, hur mår du själv?:)

Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. nej :)

Postat av: Emma Bylger

Sv: Nej det har jag inte men skulle vilja! :) Själv?

Postat av: Caroline ♥

Kul att du är med i veckans blogg, lycka till! :)

Postat av: Sara

Nej, jag brukar inte kolla på BB :)

Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; nää, har du? :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- nej jag tittar inte på BB iår. :)

Postat av: Michelle MK

sv. nej jag tittar inte ens så mycket på bigbrother.. händer ngn gång. har du 24/7?

Postat av: Jennifer

sv. skola och mycket mycket sömnad kommer det bli härnäst! Du då? :)

Postat av: Amanda Holmer

Sv:Nja, min mamma har 24/7 de så brukar vara inne på den och titta ibland :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Nepp :)

Postat av: Ellinore

Skönt! Inget planerat,själv då :D?

Postat av: LIENE

sv: Nej, jag kollar inte big brother?



Mums, det där ser gott ut!

Postat av: anna

nej tyvärr inte vadårå?:)

Postat av: Aceline

Sv: Nej tyvärr, fast skulle vilja ha det haha. Har du det :)?

Postat av: madeleine

- nej, tittar faktist inte på BigBrother, gör du ? :)

Postat av: Nathalie Nyrén

Under veckan är det skola, plugg, stan, jobb och vänner som gäller. För din del då? :)

Postat av: Moa Mildén

Så lite :)



Ja det är toppen faktiskt! Själv då? :D



Är du ledig på tor-fre du med? =)

Postat av: ♥ Malin - foto & design

svar: jag tycker det är en skit serie, jag skrev ju "jag tittar inte på den skiten", menar jag ju med att jag inte gillar programmet, för att det är bara massa skit.

Postat av: Andjela

HEHE HÄRLIGT :)

HAG VET INTE RIKTIGT,SKA TRÄNA OCH PÅ FREDAG SKA JAG HÄNGA MED VÄNNER. DU DÅ?

KRAM



P.S. HAR EN FRÅGA. MIN MENY HAR ÅKTE NER PÅ BLOGGEN,HUR SKA KAN JAG FÅ UPP DEN IGEN :(

Postat av: Lina

Sv: Allt är bra med mig! Hoppas det är bra med dig? :)

Postat av: madeleine

- vet egentligen inte.. har bara inte fastnat för det , eller jag har inte hunnit titta någonting och då har det bara blivit att jag inte tittar :)

Postat av: sara

Hej nu följer jag dig:) säg till när du följer mig.

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Inte alls min stil, de jag gillar att kolla på är simsons och fantasy! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -