Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Snacka om att njuta av livet fullt ut!







Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jag vet inte riktigt, har som aldrig fått känslan av att jag ska se det nu och att det är bra:) Förra året såg jag typ ett avsnitt:)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- haha för jag inte kände för det, och för att jag inte har tid med det, :)

Postat av: M I N I I Z Z A

näe de gör jag inte:)

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Aha, nä, jag tittar inte på BigBrother...

Postat av: Becka [fotoblogg]

Naw så gullig hund :)

sv: Tittar inte på BB, vet nt varför :P

Postat av: Emma

Sv: Okej, hur skaffar man ? Om du vill säga! :)



Vilka fina bilder du tagit på honom!

Postat av: Malin

Silken söt hund!

Är det din? :)

Jag mår bara bra faktiskt! :D

Kan också passa på att säga att jag har frågestund på min blogg nu ;)

Postat av: Johanna

Sv; vet inte, har aldrig sett de, är det bra? ;) tycker du att jag ska börja kolla på de? :)

Postat av: Mira

Jättefin bild!



Jaa, det fixade sig sen :)



Postat av: Emelie♥

Sv: Allt är bra, skönt med sportlov! ;)

Postat av: Isabelle Teckning&Foto

Sv: Oj, jag skall göra massa saker. Fixa klart rummet & så. Vad har du för dig i veckan då? :>

Postat av: Frida

SV: Jag kollar inte på bigbrother ;)

kram!

Postat av: LIENE

Sååå cute!



sv: Gillar inte BB alls. Ytligt som tusan! Värre:P

Postat av: Jennifer

jag skulle nog säga höst eller sommar, svårt att välja mellan de två =)!

Postat av: fanny jönsson

sv; haha jag vet inte xd

Postat av: anna

okej:)

Postat av: Rebecca

sv: Som det står längre ner i bloggen så är det en ny design på väg.

Postat av: linda - en vimsig mamma

vilka härliga bilder! ja jag kommer ihåg när man åt sånnt när man var liten =) kram

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

nej, det har jag itne :)

hur mår du idag ? :)

hoppas du får en underbar dag :)

Postat av: Michelle MK

fina bilder!



sv. ja vet inte, tycker väl att det blir för mycket efter ett tag så orkar inte titta :P

Postat av: Cajsa Netjy Gräsberg - bloggdesignnn

sv; ja allt är bra, bara att jag har halsfluss! :D

Hur är det med dig då?:)

Postat av: anna

sv: Jodå. Det skulle jag kunna göra! :)

Postat av: moa

ja det är bra med mig också :D går kort dag i skolan, så jag är glad :D



söt hund!

Postat av: Anna :D

sv: samma ^^ allt bra idag? :D

Postat av: Angel ☆

Varför tycker du det då?

Postat av: Angel ☆

Bättre nu? :P

Nu har jag solar ^^

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

aha låter kul :)



nystartad bloppis: http://mestylebloppis.blogg.se/

Postat av: Angel ☆

ja det var jag, var kanske därför ja inte fick nå svar då :P

Är van vid att adressen sparas å man slipper skriva i den varje gång :P

Postat av: angelica

sv härligt :) jo jag mår toppen!

Postat av: Nikaia

haha nej det har jag inte, har du?

Postat av: Sarah

sv: Jaha haha xD

Ps fina bilder! :)

Postat av: Angel ☆

jaha, vad konstigt :/ undrar varför det är så.

jag tror jag frågade vad bandet heter?

Postat av: Angelica

så fin bild!! :)

Postat av: Paparazzibecka

sv: nej, verkligen inte. Mina kompisar var med där förra året.

Postat av: Annika

Söt hund :)

Postat av: julia

så söta bilder :)!

Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Fin blogg och fina bilder!

Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Vilka super fina bilder du tar ^^, Jätte fin blogg!

Postat av: Ebba

SV: Hej, förstår inte riktigt vad du menar, kan du hjälpa mig hamna på blogg.se's mest aktiva? :)

Sjukt söt hund! :D

Postat av: Bettan

Fina Bilder :)

Postat av: becca

jag avgudar din header !du är sjukt söt och bilderna är ascoola :)

Postat av: Annika Soulcityguide

Så söt hund! Fina bilder :)

Postat av: ABSOLUTE ELIN

ååh så fina bilder :D

händer under dagen då? :)

Postat av: Sabina

Naaw! :D

Postat av: emilia

haha, guu vilka härliga bilder! ;) är det din hund? :)

Postat av: Isabelle :]

Gud vad söt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -