Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nu bär det av till stan!

Bloggning på mobilen, så tyvärr blir det inget fint inlägg, men det kommer ikväll lite bilder som togs igår!:)


Postat av: alicia :D <3

sv: 2 st tycker jag! kram

Postat av: ALICE

Hur har din helg varit? :)

Postat av: lowi

Hallå! Jag ville bara tipsa om min nyastartade webbshop där jag säljer tygpåsar med färgglada & häftiga tryck! En tygpåse har man alltid användning av :)



http://www.facebook.com/lowiart

http://lowishopdesigner.spreadshirt.se

Postat av: Josefin

sv. Tyvärr så ska min kompis fixa min design inom kort. Men kul att du frågade :)

Postat av: Elin

Spelar du gitarr? :D

Postat av: Ankz

Jag tycker absolut att du ska utse två vinnare :D

Postat av: Mollyx97ape - Mitt liv påväg till att bli ''scene''

Nu är helgens blogg avslutad!

http://mokraz.blogg.se/2012/march/helgens-blogg-vinnaren.html#comment

Postat av: Julia

Jättefin blogg!

Postat av: linda - en vimsig mamma

jag tycker du ska välja ut 1 vinnare, men har du jätte många som deltar så kan man ju ta 2 st ..kram

Postat av: theea - http://theeaottosson.blogg.se

sv . jag vill ha fototips för är så dålig på att fota ;)

Postat av: moa

utsätt 2 vinnar, hihi för då har jag större chans att vinna (a)

Postat av: Mimmi

Hej, tycker du att jag ska ha frågestund på min blogg? :)

Kram :)

Postat av: emilia

sv: okej! :D

Men hmm.. om du utser en vinnare, blir det ju mer "speciellt" att bli vald eller vad man säger, men om två blir valda har ju fler chansen att bli valda och fler kanske blir glada typ, eftersom man blir ju glad om man blir utvald och fler blir glada om flera blir utvalda.. haha.. hoppas du fattade! Men så vet inte riktigt, haha!

Jag tycker ju egentligen att det ju alltid är roligt att ha större chans att själv få vara med, så kanske två utvalda? Äsh jag vet inte.. :P Du får säga till hur det blir! :D

Postat av: l

Sv:jodå:) vem har fotat din header?<3

Postat av: Felicia

Sv: hihi, jag tycker du ska utse 2 styckna, större chans att vinna ;) Men det är ju du som väljer vad du själv tycker :) Kram på dej!

Postat av: Mizel Eriksson

sv: det spelar ingen roll :)



bakgrundsfärg får gärna vara marin blått :)

Postat av: PESSYS

sv: härligt! Jo allt är bra med mig också, vad är planerna inför morgondagen då? kram! :D

Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

söt! jag tror något är fel på din design. :)

Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

jag tror något är fel på din design. :)

Postat av: Birta

nu har jag lottat ut 6 vinnare i veckans blogg kolla om de blev du o anmäl dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnare-v9.html#comment

kram !

Postat av: Anonym

Som ni kanske märkt har jag haft bloggpaus och undrar nu om ni vill att jag ska komma tillbaka eller tycker ni att jag ska sluta blogga ?

Puss / bex.

Postat av: Anonym

jo kolla, jag vill ha min meny längre ner... ja hoppas du fattar, och ja,

och om du kan, gör inläggsidan bredare, och förstör nu inget!!!

hehe jag är lite petig xd

nejmen, du får en menylänkning, plus, läänking i ett inlägg :D<3

Postat av: Emma

Våran blogg ställer en fråga, hjälp oss att svara på den "VAD VILL DU LÄSA SOM ÄR ROLIGT, KOMENTERA VAD DU TYCKER VI KAN BLOGGA MER OM," komentera ett svar på inlägget "ni bestämmer nu" Puss och Kram!

Postat av: jennie

lockar du ditt hår eller vad gör du? så sött så det är inte sant.. om du gör något särskilt med det,kan du inte lägga upp en video hur du gör och vad du gör då? :o :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -