Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Jag skulle vilja uttrycka min ilska.

Jag har svårt för att visa att jag är sur, jag kan lixom inte radera leendet på läpparna och därför tar ingen mig seriöst..

Då får man ta till alla sina knep man har för att visa att man är riktigt sur!


För övrigt så är jag riktigt sur just nu! Arg som ett bi, musiken är på, klampar runt i husen och hostar bara allmänt högt för att alla ska förstå vem det är som är arg här i huset, haha!


Postat av: dedde

Sv; HEJ! :D

Ja klart jag är intresserad av att hamna på blogg.se's mest aktiva ;))

Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

sv; jo det är klart jag är!

Postat av: Emelie

För många ;) Nej men ärligt så vet jag inte eftersom jag hade massa poäng innan tävlingen började och sen sjunker det ju så fort någon hamnar på min sida..

Postat av: Anonym

uj då :o

Postat av: Jolline

hahahaha.. det där lät lite kul :P

Postat av: Sabina

Du kan ju öva på arg skrik? :P hehe

Postat av: Nayomi

haha varför är du sur då?

Postat av: Elin

Hej gullunge! Just nu på min blogg har jag ett erbjudande där ni läsare kan få mig att fota precis det ni vill.

Vet du något speciellt man kan fotografera? Gå in & kommentera , väljer ut 5 fotoförslag & om jag väljer ut just ditt förslag kommer du även bli länkad.

Ha en bra dag ! Kram

Postat av: ♥felicia♥

Sv: låter suuper bra:)

Postat av: Becca

Hej, tänkte bara tipsa om en tävling jag har på min blogg. Där du kan vinna ett jättefint armband från Baglady.se

Gå in och kolla hur du gör och delta gärna.

Mvh becca

http://beccanorman.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Sv. Nej så intresserad är jag inte att jag tittar på BB på 24/7-kanalen. Ser kanske något eller några avsnitt i veckan.

Postat av: hhanna-

Hej!



Jag har bytt blogg, så kommentera på: http://hhannagrantz.blogg.se



Kan jag göra ett inlägg där jag skriver om din blogg? :)



Och det sista, jag gillar din blogg jättemycket, men kan du göra några videosar t.ex sminkvideo? ;)

Postat av: arijana

ställ en fråga i frågestunden och bli länkad ! :)

Postat av: ~ L I N N ~

Tjolahopp, då var det fredag igen!

Så kikar in och önskar dig en underbar helg ! :D

Postat av: liiiinnköhlström

Fin blogg! :)

Förresten, du kanske har lust att ställa en fråga eller två till mig på frågestunden som jag har på min blogg just nu? Mer info finns på bloggen! Tack på förhand!! :))



http://linnziie.blogg.se

Postat av: anna

åh härligt :D



ne en nikon D3000


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -