Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hur man hamnar på mest aktiva-listan på blogg.se!

Hur hamnar man på mest aktiva-listan på blogg.se?
Svaret har ni här! :D

Postat av: Birta

nu är veckans blogg avslutat, blev de inte du kan du anmäla dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnare-v10-ny-omgang.html#comment

kram !

Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag! :)

Postat av: MAJA

Åh.. Tack så jättemycket. Ska försöka med det:)

Älskar din blogg förresten.

Allt bra med dig? Favorit färg?:)

Postat av: Jeanette

Tack för tipset:)

Postat av: N A T H A L I E

Sv; Japp allt är toppen! Sj dåå ?? :) Kram

Postat av: elin

SV: Ja, allt är väl bra med mig... Själv då?



Åh tack för tipsen! :D Bra inlägg förresten, det var kul o läsa!

Postat av: Wilma

Tack för ditt tips♥ Underbar blogg!

Postat av: Veronica

Tycker du har helt rätt där :) men man skriver ju svar liksom tycker jag, :P Liksom som att bara vara trevlig som om man har en dålig dag kan man ju få kommentar som t e.x. "ojj det var dåligt hur mår du" Eller om man är glad: " Vad kul!! Hoppas det fortsätter" Så vill man ju gärna svara på de med och det blir ju nästan: Hej! Jag mår bra hur mår du?

:P

Postat av: kajsa

jag tror att det handlar också om att få mycket kommentarer, med tanken på att vissa bloggare som inte ens svarar på en enda kommentar men däremot får en massa kommentarer hamnar på listan, men det är bara min tanke :)

Postat av: JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Bra tips! Ja, allt är bra med mig =) Hur är det själv? Är det vårväder hos dig med?

Postat av: anna

okej de va bra tips:D

Postat av: Anonym

Allt är fint :) själv?!

Postat av: ramina

sv: allt ät bara bra, själv då?:)

Postat av: Tova

Intressant :D



Sv: Nej inte så bra, är sjuk.. :/ Dudå?

Postat av: Nicole Kronqvist

sv: Jadå det är bra, vissa dagar ;)

hur är det själv? :)



tack så jätte mycket för hjälpen!

Vill du byta bloglovin? :)

Postat av: sara

Hej!

Jag har frågestund på min blogg just nu, avslutar den imorgon på kvällen!

Skulle vara glad om du ställde en eller 2 frågor :)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

Kram

Postat av: sara

Hej!

Jag har frågestund på min blogg just nu, avslutar den imorgon på kvällen!

Skulle vara glad om du ställde en eller 2 frågor :)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

Kram

Postat av: Nayomi

vad gulligt att du lägger ut tips ^^

Postat av: Anonym

Har du några kategorier på inställningar/framsida?

Postat av: emma

sv. det är bara bra med mej :D

haha jag fattar inte hur man har tid att kommentera så mycket hela tiden.. hur hinner man laga mat, jobba/skola osv osv ^^

Postat av: enya

allt bra? :)

Postat av: Karin

Det täcker väll upp ganska bra om vad man borde göra.



Jo jag mår bra, har lite ont i min vänstra handled bara.

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

fast jag gör bara ett inlägg om dagen och hamnar där :) de är ju bara kommentarerna man svarar på som loggas :) inte de man skriver i inläggen

Postat av: Maria en Norrlandsblogg

De var ju väldans bra tips och enkla :)

Postat av: ♥felicia♥

Okej de ska jag nog klara av:D

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Bra tips! :)

En fråga.. du verkar vara grym inom bloggdesign, och jag behöver hjälp med en sak. gå in och kolla på min text blogg http://dianao.blogg.se, mina länkar under rubriken har blivit blåa, och när man klickar på dom så blir de lila!? snälla, säg att du vet hur man gör.. är desperat, haha :(

Postat av: Mathilde

SV: Förlåt att jag är så seg på att svara. Har haft så mycket i skolan att göra. =D Hoppas allt är bra med dig? =D



bra tips... =D

Postat av: evelina

sv: Jättebra inlägg! Allt är bra med mig. hur är det med dig? :)

Postat av: Johanna Lind

-Jag mår bra! Tack för hjälpen! Det ska jag försöka med!

Har du något svar på ett antal kommentarer man måste ha?

Postat av: Lina [En Blogg För Alla]

SV; Tack för tipset ^^

Ungefär hur många kommentarer på varje inlägg?=)

Postat av: Catta

SV: Tack tack! Ska försöka med det då :D



Jarå, nästan allt är bra här. Själv? c:

Postat av: andreaedelo

sv; Tja! Tack de va tydligt och bra skrivet!

Och allt är bra med mig! Hur är de själv? :)

Postat av: andreaedelo

sv; Tja! Tack de va tydligt och bra skrivet!

Och allt är bra med mig! Hur är de själv? :)

Postat av: Andjela

Hehe bra tips :)!

Allt bra?

Kram

Postat av: Hanna

Vad spännande det blev att läsa!!

Håller med om att man ska kommentera något om inlägget, då är kommentaren mycket roligare att läsa ju :)

Men det är trevligt också att få såna kommentarer som hej, vad gör du ibland.

Men en sak vad kan den där frågan tex vara? Kan du ge ett förslag eller alltså ett ex :)

SV: Jaa, allt är faktiskt bra, hoppas det är det med dig också!

Ja, nu har jag sett det, jättespännande var det ju :D

Kraam <3

Postat av: Emma :)

bra tips ^^

sv: det är bara bra, är väldigt trött så vill bara hoppa i sängen nu! hur är det själv? :D

Postat av: Frida Måhl

Det är väl helt okej tips tycker jag. Kanske inte så jättebra. Det är bara två saker och båda dem är ganska så uppenbara :) Men det var en bra idé :)

Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

härligt super tips!

Postat av: Julia Brodin

tack vilka smaskiga tips::D

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:



att dom räknar inte antal skrivna inlägg man gör, du kan skriva noll och ändå hamna på aktiva listan.

Utan dom loggar bara de kommentarer som du svarar på, alltså dom kommentarer som du har i din blogg och sen klickar dig vidare på och svarar.



Gjorde tre olika test där jag ett - inte skrev nått, två - enbart tog emot kommentarer, tre- där jag enbart svarade på kommentarer. Och den gången jag hamnade på listan var den jag svarade på kommentarer

Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Tack för tipset!

Postat av: Anna Kloth <3

Hej! Står man bara på den listan i 1 dag eller står man kvar några dagar? :) <3

Postat av: Agnes

bra tips!

Postat av: juliaandersson

Sv: Förlåt för så sent svar!

Allt är bra med mig, hur är det själv ? :)



Och de var tydligt förklarat, nu får man väl se till att prova på de :D

Postat av: alva

sv: grymt kommenterar du andras bloggar mycket? :D

Postat av: josefin

tack så mycket för tipsen :)

Postat av: Wicked Syriansk Girl

Jättebra tips!



Om du gillar att läsa noveller, läs gärna min novell Jack & Nora som finns på min blogg, och kommentera vad du tycker om det :)

Postat av: A & L

Undrade hur man kom med på listan och nu vet jag det så tack för tipsen :)

Postat av: cfpcpcpc.webblogg.se

bra tips det där är nog värt att testa då får fler en titt på äns blogg vilket aldrig skada! gillar din bakgrund har du gjort den själv? isåfall har du gjort den i photoshop? :)

Postat av: Ofelia

Hej, vad fin blogg du har!

Svar: åh, tack! :')
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -