Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Bokeh


Postat av: w

sv: jo, det gör dom flesta, jag hatar min näsa och min mun. så jag suddar över, har även blivit retad, var väl mest det som gjorde att jag började sudda över..

härligt!:]

inte mycket, har ju lov, så blir kompisar och slalom, själv?:)

Postat av: frida nyburg

Ska snart ta bussen till skolan:)



Allt bra idag?



kram Frida

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Jag ska jobba onsdag, Lördag & söndag. Utöver det så ska jag träna, shoppa lite och fixa i lägenheten :) Själv då?

Postat av: ELLENJ

sv; skola hela veckan och i helgen kanske det blir lite festligheter, sjdå? :)

Postat av: Annika

SV: tack :)

Postat av: Anna

SV: JODÅ (")

Postat av: Malin Heed

Svar: det blir nog till att plugga och till helgen fira min farfar med pojkvännen tror jag! :D Hur ser din vecka ut då? :)

Postat av: Michelle MK

SV. Tyvärr mest tråkigt plugg för min del. själv då? :)

Postat av: Victoria

fin bild :)



sv: ja, allt är bra. allt bra med dig med??

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv Gym, solning, pluggning, bio, melodifestivalen final och lite till :) själv då?

Postat av: linnea

SV: jaa :) Vad skriver du om när du inte har nått att skriva om ? =)



btw fråga gärna nått i min frågestund! :*

Postat av: Tess

Snyggt! :)

Postat av: Moa

svar: Resten av veckan kommer jag njuta av sportlovet, åka slalom och bara ta det lugnt :)

Postat av: danaaa'

sv; inget speciellt, bara vara i skolan :P själv?

Postat av: Frida

SV: Jaha, okej! :D

Kram!

Postat av: karolinajonsson

Ja det är bra! :)

Postat av: Emma Bylger

Sv: Jag ska fylla 13 iår! :)

Postat av: karolinajonsson

Besöka högskolor, plugga, umgås med vänner :)

Postat av: Lovisa mode,foto&vardag

sv: jarå! med mig är det bra! själv? :D

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

fredag eller lördag :)



Hoppas du får en underbar och solig tisdag ! :)

Postat av: LIENE

sv: Det är toppen:D Med dig då?

Postat av: alexandra | fotoblogg

jättefin bild!

Postat av: Beda o Cajsa

JÄtte fin blogg! :D Och ha en grym dag!

Postat av: ebba & isabella

sv : den kommer upp idag kl 12 :)

Postat av: Nattiiz

Sv: Jadu, ligga hemma i sängen och vänta på att influensan ska försvinna ut ur min kropp... Själv?

Postat av: Angelina

sv: jag gjorde typ inget i helgen.. sj då? :)

Postat av: Aceline

Sv: Den här veckan för mig består av läxor,läxor, läxor... haha. Sjäälv :)?

Postat av: Från vara den fula. Till den snygga.

Jag ska leta efter praktik Annars motionera mysa med katten själv då?

Postat av: Anonym

fin :)

Postat av: Victoria

sv, Vad bra att höra. Här är de också bara bra!

Postat av: Paparazzibecka

Hey there!

Check out my blog.

Bilder från modelljobb, bloggevent & andra feta event, skribent på Modette -Nyheter24, fotograferingar, bloggjobb, VIP-fester, mat, resor, mode, mitt bartenderliv, tatueringar, inspiration och allt där imellan.

PEACE.

Postat av: fanny jönsson

sv; än så länge är jag sjuk. Imorgon är det studiedag då kanske jag ska till stan om jag mår bättre. Dudå ? :)

Kram!

Postat av: fanny jönsson

sv; jag är sjuk, annars bra :) själv ?

Postat av: Milia

Sv: En sån pool skulle man vilja ha! :)



I veckan blir det skola, träna, vara med vänner osv :) Ska du göra i veckan då?

Postat av: sofia

ja det är bra med mig :D hur är det själv?

Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Sv: hmm.. Vet faktiskt inte :)

Postat av: Miss Sunshine

Fint!

Postat av: Linda

sv: okej, jag mår rätt bra jag med :)

eh, jadu skulle vilja ha hjälp med det mesta (a)

Postat av: Diana

Hej, är du intresserad av att köpa billiga piercingsmycken(för endast 15-35 kr)?

Checka in detta inlägg: http://www.nattstad.se/DiiiNooo?id=2690234

Postat av: Anicia

Hej sötis, vill du vara med och påverka vad temat ska vara i Veckans Tävling på våran blogg? Skriv då bara en liten kommentar i detta inlägg: http://sarpauamanic.blogg.se/2012/march/tavlingen.html#comment

Alla förslag uppskattas och när tävlingen startar så finns det ett litet pris att vinna utöver en länkning...Så kom med förslag!

Kram :)

Postat av: Felicia W.

Sv; Okej. Jag ska bo tillsammans med min pojkvän hela veckan, något annat har jag inte planerat! Kanske bio någon dag. :) Själv då?

Postat av: Emilia

sv: Inget speciellt, plugga! Har jätte många läxor i veckan! Själv då? :)

Postat av: A M A N D A - Different is beautiful

Sent svar :/



SV; Jodå, jag har haft kompis hos mig hela helgen, MEN jag har varit sååå sjuk. Det har faktiskt inte varit den bästa helgen. Känner mig jätte dålig! :( Hur har din helg varit?

Postat av: vendela - dressyrryttare

sv: sådär faktiskt. Tror jag börjar bli lite sjuk... Vad gör du då? :)

Postat av: Emelie

sv: Ja, det gjorde jag.

Fin bild! :)

Postat av: emmaws (a)

svar; hehe okej, haft en bra start på veckan`? :)

Postat av: Anonym

häftig bild!! :D

Postat av: Agnes Eriksson

Bara bra, själv? :)

Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

- ah , du då? :)

Postat av: Vendela

sv: nä ;)

Postat av: Caroline Blomberg - blombergs

sv; oh, okej va härligt!

Postat av: Daniela

Helt underbar bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -