Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

2-1

Har varit på fotbollsmatch hela dagen, dock förlorade vi med 2-1! :(


Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: du skrev att du kunde hjälpa mig så att alla uppgifter sparas när man kommer in på min blogg :)

Postat av: p a u l i n e ♥ [palosfoto.blogg.se]

Allt bra med dig? :)



Nu är saturday challenge uppe på min blogg, kika gärna in och berätta vad du tycker om min bild! Kram ♥

Postat av: Anonym

Nu är vinnarna från dagens blogg uppe, blev det du? Gå in och kika, var gärna med igen också. Kram<3

Direktlänk: http://moonn.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnarna-nyomgang.html#comment

Postat av: Malin

Jag vet! Jag blev skit sur :(

Men hon gillar inte det där med att jag ger någon pengar sådär via nätet.. Men hur fungerar det? Jag menar med pengarna? Jag KANSKE kan övertala henne.., Kan iallafall försöka.. ;)

Postat av: Julia Brodin

jag har spelat fotboll i fyra år förut men slutade när jag var elva :) hur länge har du spelat?

Postat av: jojo

kolla in min bloggg

Postat av: Ellen :)

Allt bra? :)

Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: okej, vad snällt! Men behöver du min inloggningsuppgifter då eller? :)

Postat av: Denise

sv: aa haha fast det är över nu ;)

Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Okej, kan du skicka din mail? Så kan jag ge inloggningsuppgifterna där :)

Säg till när du har fixat det! Så fixar jag länken :)

Postat av: Klara

Hej! Jag hittade din blogg på blogstart, så jag vill passa på att tipsa om en helt ny trafikbytessajt. Om man registrerar sig via länken har man chans att få livstids gratis platina-medlemsskap (ungefär som VIP, de 100 första får det). http://www.merbesokare.com/signup.php?2041

Hoppas du har haft en bra helg!

Postat av: anilorak

allt bra? :)

Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Det är bra med mig, själv då? :)

Postat av: Frida - Fridasplaacee <3

Bättre lycka nästa gång! :)

Postat av: Hinda

allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -