Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Usch!

Vid ett tappert försök att hålla sig vaken vid läxorna så testar jag kaffe, det värsta jag någonsin druckit, usch!

Postat av: kaffehörnan

Nej

Postat av: kaffehörnan

Du får prova med någon annan som kan hjälpa dig

Postat av: Felicia

Kommer jag verkligen göra! :) Du hade riktigt bra design tips! Du ahr svar på allt jag undrat, så ska fixa lite imorgon tack avre dig ;)

Haha jaa våra namn blir allt mer vanliga ;)

Kram :)

Postat av: kaffehörnan

Roligt och vara så unik, de ären duktig tjej som gjort designen

Postat av: kaffehörnan

skulle nog inte uppskattas av den som gjort designen

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

kaffe är gott med mycket mjölk och socker! ;)



vad händer idag? :)

Postat av: rebecca

Kaffe är gott men man måste dricka de några gånger innan man tycker om de :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: nej jag har inte gjort hans design, inte hela..

Postat av: Agnes

Kaffe är asgott ju! Du MÅSTE smaka kaffelatte ❤

Postat av: Isabell

Det är bra, kaffe smakar inte bra och dessutom är det inte ens bra för kroppen :


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -