Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Uppdatering ikväll

Livet är fullt just nu, slänger bara in ett kort inlägg innan jag har match..
Längre inlägg kommer inom kort! :)
 
Från spexet.

Postat av: Carmen Mathilde

Ursäkta att jag inte har besvarat din kommentar. Har haft en lång bloggtorka, men skall ändra på det nu! Hoppas att du vill besöka min blogg igen. Ha en underbar dag och midsommar! =D

Postat av: Carmen Mathilde

Ursäkta att jag inte har besvarat din kommentar. Har haft en lång bloggtorka, men skall ändra på det nu! Hoppas att du vill besöka min blogg igen. Ha en underbar dag och midsommar! =D

Svar: hihi, lugnt! :)
Felicia

Postat av: Ellen

sv: Såg filmen En gång i Phuket. Har du sett den? :)

Svar: jag tror det, haha :)
Felicia

Postat av: Anonym

Får man göra ett gästinlägg ;) <3

Svar: vart då? :)
Felicia

Postat av: dite

hoppas du har en toppen dag :)
tagit första doppet än? :D

Svar: ja, självklart, sj? :)
Felicia

Postat av: Frida - Fridasplaacee <3

Haha, skön bild! :D

Svar: sv; hihi, tack! :)
Felicia

Postat av: Alma

http://junifoto.blogg.se/2012/june/fototavling.html#comment

Va med & tävla om en veckas länkning & ett gästinlägg ;)

Svar: får se om jag orkar sen! :)
Felicia

Postat av: Martina ♥

På din blogg ;) ♥

Svar: haha, jaha :) nä tyvärr gör jag inga sånna :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -