Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

svara gärna!

Igår somnade jag jättetidigt, därav inga inlägg på kvällen, sedan gick min dator sönder så kan inte göra några finfina inlägg, men ja, jag kör en fråga till er i alla fall! :)
bästa tipset får en länkning på söndag!

Postat av: Vendela

sv: nä inte än :) allt bra med dig? =)

Postat av: emilia

Nej jag kännar inga pengar på bloggen :(



Du är utmanad, kolla in på min blogg för mer information! :D

Postat av: Joanna B

BLOGGTÄVLING!



Nu lottar jag ut en "musik-tratt" till din Iphone 3 eller 4, helt gratis! Tratten förstärker och förbättrar ljudet!



För att läsa mer och vara med i tävlingen klicka på länken här nedan!

http://capirossin.blogg.se/2012/may/woop-woop-kom-igen-och-va-med-nuuu.html



Tack på förhand!:D

Postat av: Moa

As häftig blogg!! :) Nepp jag känar inga pengar på min blogg! Haft en bra dag?;)

Postat av: Nina

Nej, jag tjänar inga pengar på min blogg, gör du? :)

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

Jag tjänar inga pengar alls på min blogg... Skulle vilja, men det inga sidor där man kan göra deet på! ..

Tjänar du pengar på din blogg? :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Do not like att bada ;P

Postat av: Spystina

JAg vet bloggerfy men jag har sett att du redan är medlem på den sidan.

Postat av: fanny jönsson

sv; Klicka på denna länk så hamnar du på en bra sida som jag använder för att tjäna pengar på bloggen :)

http://www.plusikassan.se/index.php

Postat av: E M M A X E L S S O N

jag själv tjänar inte pengar, men jag har hört att många kör med adsettings eller vad det nu heter, det ska tydligen vara riktigt bra. Men som sagt, jag har inte provat :)

Postat av: Myybieberstoory

Haha, nu vill jag ha en länk! :D Nej men, det är bra att göra MÅNGA video inlägg. För folk ser de och då tjänar du pengar! Tadaaa! :)

Haha! KRAM!

Postat av: MelonJos

Sv; Jadu, tjäna pegnar på bloggen. Man kan bli medlem på videofy.me och antingen lägga upp videos och få många visningar eller dela andras videor. Så kan du gå in på http://www.adsettings.com/ och ha deras loggo i sidan på menyn, för varje gång du får en person att klicka på den och bli medlem så får du 40 kr för varje person :)

Postat av: Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

Göra reklam för en produkt! ;) Alltingen kontaktar företag en om man har många läsare och dom tycker att bloggen passar deras köpare av deras produkt, eller så får man kontakta dom själv och visa sig intresserad. Finns ju några olika sätt att tjäna pengar på men det är iallafall mitt bästa tips till dig!

Ha en mysig kväll~

xoxo

//Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

Postat av: Sara

Ja, jag får pengar från Blogvertiser :)

Postat av: josefine ♔

sv: haha hm, använder mig dock inte av någon sån tjäna penga grej :o men många som säger att de dära Adsettings ska vara bra, och plus i kassan tror jag. vet däremot inte om de funkar. men de sägs ju att de göra de så! haha :D

Postat av: MammaMalin

Hej Felicia.

Jag tjänar själv inga pengar på min blogg.. Den har kommit fram genom mina tankar, idéer och vardag. Men mitt första tips är nog att försöka få så många läsare som möjligt, genom att gå in på andras bloggar och kommentera m.m



Jobbar du på och tar reda på fakta, sök på google eller vad som så kommer det gå bra ska du se :) hihhiiihi Kram

Postat av: Ida Lindborg

bloggriket snackar många om :D

Postat av: MammaMalin

Oki ja det låter ju jätte kul :) Då kanske du ska gå in på sidor som Dubbelnet (tror dom heter så) Jag har fått några majl av dom och som jag fattar det kan du lägga ut reklam via dom på bloggen och sen tjäna pengar på tex. klick eller visningar av reklamen.. Svårt att förklara men gå in och kolla... Är kanske värt ett försök...

Postat av: emilia

sv: Det finns faktiskt företag som man kan fråga om de vill jobba med bloggen. Och sen videofy, bloggerfy och massa sådana hemsidor. :)

Postat av: Lina

Jag kommer inte håg om jag svarade på vad jag menar med mitt citat "alla föds som original men dör som kopior".



Och det är enkelt. När vi föds är vi rena och inte förpestade av alla intryck, men snart växer vi upp och tar efter både den ena och andra vare sig vi vill det eller ej. Vi dör alla som kopior är jag rädd, mer eller mindre.

Postat av: Anonym

Själv tjänar jag inte pengar på min blogg, men om du börjar blogga för Nattstad så fÅr du betalt per sidvisning!

Postat av: LIENE

Jag använder mig utav bloggerfy, adrecord,affiliator, adsettings och adversiter. Man får själv bestämma då vilka annonser man ska ha, vilka sidor man ska länka i inläggen och om man vill samarbeta med ett visst företag.

Postat av: lisa

sv; jag har fått massa länkar m.m men jag har aldrig fattat hur sakerna funkar, men om du gör videofilmer via videofy.me så känar du pengar på varje visning och det funkar toppen för mej!

Postat av: Felicia

http://www.adrecord.com/adrecord

Postat av: Ellen. :)

Jag får "blogglön" hos bloggerfy.

Har en annons högst upp i min header, klicka på "bloggefy" så kommer du upp till den hemsidan och du kan läsa mer, kram på dig!

Postat av: Onlyjojiz

SV: ja , det finns ju bloggerfy, plus i kassan , adsettings.com m.m Men sen så vet jag att banger head har något liknande system med kolla där :D

Postat av: SaraH

Vi tjänar inte pengar på våran blogg. Men det går ju att söka på google så hittar man väldigt mycket bra info och många bra sidor! Kram & Lycka till! ♥

Postat av: ingbac44

På Nattstad tjänar jag några ören varje dag, men på pointshop och pointblog blir det c:a 250:-/månad om jag skriver flitigt.

Gå in på min blogg och klicka på länken eftersom jag inte kan klistra in den hos dig.

Postat av: SaraH

Sv; Ok :( Jag ska söka lite och sen om jag hittar något kan jag länka! ♥

Postat av: SaraH

Jag sökte bara helt vanligt på "Tjäna pengar på bloggen" Det kom upp lite olika sidor.. Men jag kan ju inte så mycket om dem sidorna :P Men om du vill kan du ju ta en titt och se om det är något som är bra? :P

Postat av: Tuva

Om du några kläder/skor/saker som du inte vill ah kvar längre/är för små så kan du ju göra inlägg med de plaggen/sakerna så kanske folk vill köpa de.

Postat av: emma

vet ej . men titta till min blogg. ! <333

tack för tipset med designen.

Postat av: Frida

Bloggerfy är ett jätteenkelt sätt att tjäna pengar på! Man får betalt för sina ord i bloggen, sponsrade inlägg osv! Toppenbra :D

Postat av: juliaa

ad settings har jag hört är bra =)

Postat av: Sofia

Hej!

Jag bloggar på nattstad och där får man betalt per sidvisning + att man kan sälja annons platser. Men för att kunna tjäna pengar på bloggen måste man ha en stor blogg med många besökare varje dag :)

Postat av: Anna T

Jag tjänar pengar på bloggen :) inte jättemycket men ibland en del, har gjort ett helt inlägg om hur man kan tjäna pengar här: http://annatjernstroms.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html#comment

Postat av: Lina

SV: det hade väll något med ditt inlägg att göra eller så var det något om citat. Jag kommer inte ihåg eftersom jag inte kan hitta inlägget jag kommenterade det med.



BTW, jag tjänar inte en krona på min blogg och har inte gjort sedan starten. Jag hinner nog dö innan den bidrar med några kronor.

Postat av: Dani

Ett tips är att börja med lokala samarbeten, då du får varor från dem mot att de får reklam på bloggen. Min svåger började så och har nu en av Sveriges största pappabloggar. Lycka till tjejen! Din blogg är härlig!

Postat av: Andreéa

sv ja bloggerfy.com är nog det lättaste då du får länkar i dina inlägg osv Som blir värda pengar per klick;D

Postat av: Winiiees

Jag tjänar pengar på att blogga. Och jag tycker att det är jätte lätt. Men jag tjänar pengar per sidvisning. Det blir några tusen lappar per månad. :) och jag tjänar pengar på nattstad. Det är första gången jag provar sådant. Och jag kommer att blogga om det, om det så gick bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -