Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ritplattan kanske ska tas upp? :)

Jag saknar min ritplatta så den kanske ska tas upp igen? :D
 
Min favorit:

Postat av: M A T I L D A ♥

så gullig bild ^^

Postat av: hobbyfotograf

när man ska kommentera att det står som på din 0 kommentarer tex och under kategori och så! :)

Postat av: hobbyfotograf

när man ska kommentera att det står som på din 0 kommentarer tex och under kategori och så! :)

Postat av: Anonym

vadå över? :)

Postat av: Anonym

ja! :)

Postat av: Anonym

hihi den heter buddha! :)
men kunde du fixa det eller ska du göra det imorn?

Postat av: Anonym

sv: jag fotar med en Canon 60D :)

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

nu gjorde jag ju detta i gimp. men lixsom. jag bara dutta lite cirklar här å var :D
ram<3

Svar: hihi, okej :) är det lätt? :)
Felicia

Postat av: Anonym

ja de är rätt lätt :D
eller ja, de är skit enkelt :D
kram<3

Svar: hihi, jaha :) vilket program sa du? :)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

jadå :D <3

Svar: vad svarar du på? :)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

att de va lätt att dutta cirklar xD

Svar: haha, jaha :) men jag testade det, sett det? :)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

aa jag såg de :D
sjukt fint blev de :D passa till din blogg :D
kram<3

Svar: hihi, tack! :)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

hih varsegod :D
jo asså kolla, har du börjat me headern?
för om inte, så hade jag velat ändra den, tycker den är lite wannabe, men har lixsom no ideer :/
kram<3

Svar: nä, har haft fullt upp, så ändra på du! :)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

åh vilken tur heheh :D
har du några ideer hur jag kan ha den? :D
me samma saker som ja skicka typ, fast på ett annat sätt ;) ?
kram<3

Svar: jag minns inte ens vad du skicka, haha (a)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

jaaha hahah xd
nejmen de va typ bara två bilder på mej och sen lite saker jag gillade xd

Svar: jaha, du får nog skicka om, haha :)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

haha ja jag gör de :D

Svar: bra! :)
Felicia

Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

aa :)
*
asså jah har tänkt på en grej, tycker inte de känns rättvist att jag ska få en gratis design och inte andra, så aa, ja tycker vi skippar de me att du fixar header och så till mej :)
för d etar nog endå lång tid att göra de , å ja, tror du förstår :) e nog enklare om ja gör de själv, om du nu inte hemskt gärna vill göra de :) men jag tycker de blir klyddigt och orättvisst :)
kram<3

Svar: om du tycker det känns fel så skippar vi väl det :)Men om du gärna vill så kan jag fixa det snabbt :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -