Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nyhet på bloggen!

+ att min "älskade" dator funkar igen :*


Postat av: Tuva

Hur är det med dig då? :)

Postat av: Frida M

hej felicia! vilken fin blogg du har! Mitt bästa tips är att bli medlem på sidor som man tjänar pengar på beroende hur många läsare du har. Lite läsare = inga pengar. Du kan även bli medlem på blogvertiser.com där du tjäna pengar på att skriva om olika produkter = göra reklam. Om du bara googlar kommer det upp många tips ;) lycka till!

Postat av: FlizanLizan

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

Postat av: wilma♥

hur är det Felicia? :)

Postat av: FlizanLizan

sv: händer ikväll då? :D

Postat av: Ida

Ha en awesome kväll! ♥

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; aw tack så jättemycket!

Postat av: Anonym

sv; sol hos dig?! :(



här regnar de..

Postat av: P

Allt bra? :)

Postat av: Aida.!

Sv; menade varför inte vara med. Hihi. Vad trodde du att jag menade?

Postat av: Ida Lindborg

sv: nej tyvärr hehe :)

Postat av: LINNEA FLYSTAM

Kolla din mail! :)

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; hihi japp :D

Postat av: Josefine 💙

Häftigt :)

Postat av: Frida M

Ja, det är ju mer läsare än vad jag har! Jag har inte tjänat nå pengar på min blogg utan fått andra förmåner. men orkar man hålla på finns det absolut sätt att tjäna en liten slant, Lycka till ;)

Postat av: LINNEA FLYSTAM

Postat av: LINNEA FLYSTAM

SV: skicka igen, har inte fått något :/

Postat av: Elin Staaf

SJUKT FIN BLOGG

Postat av: mina - photography

sv: tack så mycket! :D

Postat av: Evelina

Superfin blogg du har! <3 Kommentera gärna min för iså fall skulle det betyda mycket!

Postat av: Anonym

sv; aha okej, hoppas de blir sol imrn också eller? ;)

Postat av: Victorias fotovärld

Sv: Tack! Ja, jag gjorde dem i illustrator :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: lycko dig! vart bor durå? ;o

Postat av: mina - photography

sv: nikon d3100 :d

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: det landskapet har alltid fint väder, så jag är inte förvånad att ni har sol när resten av sverige har kaosväder :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: haha okej :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; haha :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: jag lyssnar på musik och ska snart sova! själv? :)

Postat av: Elin

Sv: Okej, har varit i göteborg och shoppat :) Vad har du gjort idag? ;)

Postat av: Victorias fotovärld

Tack igen!! :) Jag har inte arbetet så mycket med programmet, jag testar mig mest fram än så länge. Fast det är riktigt roligt! Har du testat?

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv. härligt :)

Postat av: Victorias fotovärld

Vad roligt, jag har också en ritplatta! Men det är sällan den kommer fram och jag faktiskt använder den. Måste nog bli bättre på det :)

Postat av: sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. tack! ;) allt bra?

Postat av: Anonym

sv; haha, ja.. du kanske gillar regn, vad vet jag?

Postat av: kaffehörnan

Underbar bild du tagit

Postat av: emilia

najs!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -