Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Midsommar

Det var en gó midsommar, förutom att lite saker gick snett..
Men det var trevligt folk och trevliga pratstunder i alla fall! Och sen får jag bara hoppas på att du godtar min ursäkt..
 
Men tack alla för en superfin midsommar!
 
och eftersom min mobilkamera försvunnit, haha.. Så får det bli en googlebild!
 



Postat av: Sandra SG

hej fin blogg

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

Mysig bild!

Hur är det idag? :)

Svar: hihi ja! :)bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: Marika

Jo det är bra :)

Svar: härligt! :)
Felicia

Postat av: Sandra SG

sv: självklart! :d idag har jag för det mest suttit inne. Ska snart till stan och träffa kompis.

Svar: hihi, okej :)
Felicia

Postat av: FELICIA

kostar det att ha en egen domän? snääääääääääääääääääääääääääääällllllla svara, för jag vill såå gärna ha en egen ".se" :)

Svar: ja, det kostar tyvärr :)
Felicia

Postat av: M I C H A E L A

Hur mår du idag? :D

Svar: bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: M I C H A E L A

Hur mår du idag? :D

Postat av: Josefine

Va gärna med i veckans blogg på min blogg! :)
Direktlänk: http://jjosefinellofgren.blogg.se/2012/june/-veckans-blogg.html

Postat av: Josefine

Va gärna med i veckans blogg på min blogg! :)
Direktlänk: http://jjosefinellofgren.blogg.se/2012/june/-veckans-blogg.html

Postat av: Anonym

ställ gärna en fråga eller flera i min frågestund. Sista på länge nu

direktlänk:
http://ronjasundbeerg.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

kram ♥

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; Härligt! Jodå tack så frågar!

Svar: hihi, gött! :) jobbar du nu i sommar? :)
Felicia

Postat av: Carmen Mathilde

Vad jobbigt med kameran.. =( Stackare...

Svar: ja, men jag fixade det! :D
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; Nej faktiskt inte, men nästa sommar ska jag! Jag ska bara jobba här hemma.. Dudå? :)

Svar: jaha okej :)ja, på ferie, om du vet vad det är? :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

Naee.. :)

Svar: har ni inte det i er kommun? :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; vet ej! Har ej koll på sånt ^^

Svar: hihi, okej :) sök på feriejobb och din kommun på google! :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

Okeyy! :)

Svar: hittade du nått? :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; Njaee

Svar: haha, vad pratar vi om? :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

ingen aning

Svar: haha, okej ;)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -