Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

idag blir det plugg för fulla mugg..

Vi har massa prov och jag har inte ens böckerna hemma, haha!
Bra jobbat felicia! Men jag får försöka söka runt på internet och så, min data gick ju sönder så har inga anteckningar kvar heller, kan det bli bättre?
Menmen, nu ska vi vara positiva! :D
Funderar på att göra helg-videoblogg? Men ja, inte denna helgen dårå, men att jag börjar nästa helg? :)

Postat av: andréaaa

Usch låter hemskt!

har du också söndagar som pluggdag?;)

Postat av: Wilma Hyltze

Hej Felicia! allt bra ? :)

Postat av: Anonym

Ha en bra dag sötnos! :)

Postat av: LipGlossLover

Åh helgvideoblogg låter som en awesome ide :) xoxo

Postat av: Julia

Åh men fy, har ni prov såhär före sommarlovet? :(



Superfin& bra blogg btw!

Postat av: Josefine

Allt bra med dig? :)



Kan du snälla ställa en fråga i min frågestund! ;D man får en länkning också.. http://jjosefinellofgren.blogg.se/2012/may/-fragestund-1.html

Postat av: Kokorochan

svar: jag tror det är för att jag satte dit ett lösenord på bloggen när jag designade den xD det var nog därför det fördes över :P men det ska vara borta nu sa alla som hade problem med det :) jag har inte tagit designdelar från någon förutom grunden som finns på blogg.se och den får man ju ^^



kramar<3

/kokorochan

Postat av: Linn,sandra,frida,aliice :3

Hellu fina du! Vi är fyra tjejer som tycker att just

DU ska ha chansen att vinna biobiljetter till dig och en kompis!

För att vara med och tävla:

http://flamsiiiga.blogg.se/2012/may/utkast-maj-31-2012.html



Enkelt och rolig! Krraaam flamsiiiga!

Postat av: svea

Verkligen fin blogg :)

Allt bra?

Postat av: Maria

sv: Jag designar bloggen själv, gör headern själv, får det ännu personligare! Och en domän kan jag få för 55:- / år, så nej, det lät inte så intressant för mej :)

Postat av: Maria

Sv: Har inte gjort något speciellt än så länge, men ska på big brother-finalen ikväll! :D Vad har du gjort?

Postat av: P

Absolut, jag mår bra. Vad händer idag? ^^

Postat av: Maria

sv: Känner inte att jag behöver de :) har inte så stor blogg och nöjer mej bra med .blogg.se så länge :)

Postat av: LIENE

Tråkigt när datorer går sönder:/

Postat av: Vadico

Tycker du det är snyggt med muskulösa tjejer? :)

Postat av: Anonym

sdfghj

Postat av: Anonym

sv, Hatar regn, men älskar sol :P

Postat av: Jonna

sv: Nej gör mina egna, men tack ändå :)

Postat av: Jonna

sv: Nae, fixar det själv isåfall :)

Postat av: caiza

tråkigt med plugg! själv har jag inget alls och plugga, allt är inlämnat :) kan vara skönaste känslan!!

Postat av: Isabelle Johansson - Vardag, tävlingar och photoshop.

Nu är vinnaren av veckans blogg utlottad! :) Klicka in och se vem den lyckliga vinnaren är! Vann inte du? Bli inte ledsen, anmäl dig till den nya omgången!

http://ijjohansson.blogg.se/2012/june/vinnaren-av-veckans-blogg-v22-ny-omgang.html#comment

Postat av: Linn

Jätte fin blogg!

Postat av: Patricia♡

Usch har ni mycket plugg såhär på slutet:(

Postat av: Emelie , EMMIQ - Frisör och Vardag !

Hej ! :)



Just nu har jag bloppis i min blogg ! Det som säljs är två väskor , var av en är från Friis och Company som säljs för endast 249 kr !! Ev. billigare vid snabb affär ! Den andra väskan har fina guld detaljer med fransar och säljs för endast 399 kr !!



Kom in och kika om detta låter intressant :) :



http://emmiq.blogg.se/2012/june/bloppis-saljer-2-vaskor.html

Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

lycka till med pluggeT:)

Postat av: Vilma

Haha, smaart! Nää men vill du göra ett länkbyte? :D Jag har runt 400 bloggläsare men igår så hade jag besöksrekord! 1047 besökare! Hur många har du? Kraam!

Postat av: Elin Staaf

Sv; Skola som vanligt... :)

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

sv: det tycker jag absolut att du ska ta & göra ! :D

Postat av: Vlma

Absolut kan jag det! Jag har precis skickat mejlet till [email protected], det är väl rätt adress? Kram!

Postat av: Alma

Sv; Vad är det för kod som saknas? Är set i stilmallen eller liknande? :o

Postat av: Alma

Sv; Vet du vad man ska skriva och var man ska skriva det? :)

Postat av: Alma

Sv; Nu har jag skickat ett mejl till dig, med min logg in :)

Postat av: kaffehörnan

Vad typ ?

Postat av: kaffehörnan

Oj koder kan jag inget om, de är en tjej som fixat min design. Tyvärr har jag ingen koll

Postat av: kaffehörnan

Är de högt uppe i kodmallen

Ska de stå inläggsida


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -