Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

gör egna hårinpackningar!


Postat av: CrazyNisen

Snygg design du har och intressanta tips :)

Postat av: CrazyNisen

SV: Det skickades ;) Kollar bilder och surfar runt lite på nåtet :) sj?

Postat av: alva

jodå, de är super!

Postat av: Amanda

Om man har slitet hår, vilken är bäst då?

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka bra tips, ska absolut spara ner dom på datorn och prova nån gång.. :)

Postat av: Emma - Fotograf & webbdesigner -

Hej! Är finalist i en fototävling och skulle vara guld värt om du skulle vilja rösta på mig här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/june/bidragen-i-fototavlingen-rosta-pa-din-favor.html#comment , mitt bidrag är nummer 5!

Fast bara om du tycker jag är värd det förstås!;) Tack på förhand!!

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; hihi aa det var gott! :) och tack så jättemycket!

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; hihi aa det var gott! :) och tack så jättemycket!

Postat av: Amanda

Nej tyvärr, bara 1000likes :(
Tack ska nog göra det nån gång då! Vart får du dina bra ider ifrån? :)

Postat av: Anonym

sv; var titta du? :P

Postat av: Anonym

sv; på alla bloggar i sverige? :P

vad heter den? kolla

Postat av: Edith

Sv: Jodå, jag mår bara bra! Men har fortfarande lite ont i halsen. :/

Postat av: Anonym

riktigt bra inlägg!

Postat av: hanan ebba axelsson

Vilken härlig header du har!!

Postat av: hanan ebba axelsson

Sv: Lugnt! Jag har tränat fotboll, varit i skolan en snabbis, kollat på min kompis konsert + varit med en kompis. Durå?

Postat av: brander

sv; a men gud vad snällt! jag har försökt fixa två menyer men det blir bara feeel, inläggen hamnar längst ner osv.. din meny är riktigt nice, vet du hur man får skugga?

Postat av: brander

sv; grym du är!!
jaa gärna :) skulla vilja ha två menyer, som ser ut som din till vänster, fast lägger ju självklart in min egna text och bilder i menyerna haha :) och om det som är rött på dina "överskrifter" kunde vara mörklila istället? med skugga :) ska jag skicka min kodmall och stilmall åt dej? så kan du jobba från det så blir det lättare för dej :) ?

Postat av: brander

sv; aha.. inte så sugen på att ge ut mitt lösen ;b går det inte att jag bara skickar mina mallar till dej :) ?

Postat av: brander

sv; eller vet du vad!! jag har ju en testblogg haha.. du kan få lösen till dej :) ? la in mina mallar där nyss :)

Postat av: brander

sv; aa okej "/ men då kan jag försöka själv istället genom att kolla på din kategori desigkurs ;)

Postat av: brander

sv; nej jag tror ju inte så om dej, du verkar va en supertjej! men har gett ut lösen förr och då va det folk som spred mitt lösen, bytte lösen, gjorde dryga inlägg osv.. så sen dess har jag sagt till mej själv att aldrig ge ut lösen nå mer! absolut inget ont menat mot dej :)

Postat av: brander

sv; är det så lätt ;o ? kan du inte förklara lite kort hur man gör då bara :D ? försökte med rundade hörn genom din designkurs men det hände inget ;o

Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..

Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!

http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

Postat av: MATILDA - foto, mode & vardag

sv: Hej! Marcus hjälpte mig :D

Postat av: Malin

Vilket kul inlägg! :D
Och kan inte sluta tacka dig för den underbara designen! Har fått mycket god respons om den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -