Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dåliga uppdatering!

Har inte kunnat blogga på hela dagen :/ hinner bara ett snabbt inlägg innan jag ska på fotbollsträning. Har varit i Skövde med Alice hela dagen och visarvad som köptes in lite senare ikväll!:) minns ni denna förresten ? Tävlingen kommer strax!:)
 

Postat av: Annika

Spännande :)

Postat av: pooxx

Så fin blogg! :)

Postat av: Jobie

Spännande! :)

Postat av: PONTUS ★ PHOTOSTORYY

Kul, meddela mig gärna när det blir!:)

Postat av: Spystina

Hej ha en fortsatt bra kväll.

Postat av: Anonym

Nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen, in och se om det var DU som vann?! :D Allt bra annars? http://swaxu.bloggplatsen.se

Postat av: My

säg till mig när du har tävlingen! :D

Postat av: Ellinore

Ber hemskt mycket om ursäkt över att jag inte har svarat på din kommentar förren nu! Men de har varit fullt upp o jag försöker finna lite tid för bloggen igen. Så är förhoppningsvis tillbaka nu.

Hoppas allt är bra med dig! Kram :)

Postat av: B Y S I S T E R S

alllt bra sötnos??<3

Postat av: Maddiie

Kikar in o önskar dig en trevlig fredagskväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -