Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagens pepp :)


Postat av: R O N J A ♥

va gärna med i dagens blogg !

http://ronjasundbeerg.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1.html#comment

Svar: jag är med! :D
Felicia

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Roligt att du deltar i Veckans Blogg :)
Klicka in på söndag för resultat - Lycka till! Kramisar Carro

Svar: tack!allt bra? :)
Felicia

Postat av: Julia

Inte för att vara elak och så, men Hofh.se hade en exakt likadan bild och texten& bakgrunden du har gjort är typ en kopia av hur Hofh brukar göra! ;)
Jag vet att mina bilder också liknar lite, men jag har iallafall mer egna ideér :)

Svar: för det första så följer inte jag några andra bloggar, och alla mina pepp hittar jag via google, sen har jag sett att min stil inte skiljer sig så mycket från varken keela eller hofh. Men jag gör mina pepp helt själv i photoshop så jag har också egna idéer vännen.. You pissed me off.
Felicia

Postat av: annie

hej! nu har jag dragit igång en frågestund & en liten tävling. gå gärna in och ställ en fråga & va med i tävlingen! :)
direktlänk ---> http://anniehjelm.blogg.se/2012/june/fragestund.html
om du inte gillar reklam ber jag om ursäkt, kram!

Svar: okej, får se om jag orkar kika in!allt bra med dig annars? :)
Felicia

Postat av: annie

sv; jodå det är bra! hur är det med dig då? :)

Svar: härligt! :Djo det är bra här också faktiskt! :)
Felicia

Postat av: Julia

sv: Jag förstår inte varför du tog så illa upp? Okej om du inte läser henner blogg, då kan ju du inte veta att du gjort likadant, inte ditt fel liksom! Dessutom sa jag aldrig att dina bilder är fula eller att du har en dålig blogg eller nåt sånt, för det tycker jag inte!
Men lite konstigt att du säger att du inte följer några andra bloggar, fast jag har sett flera kommentarer från dig på t.ex Hofh.se och Keela.se. Hmm...

Svar: jag följer inga bloggar, men det innebär väl inte att jag inte kan kommentera? Jag kommenterar ju till dig just nu även fast jag inte följer din blogg. Jag säger ju att jag sett deras bloggar och keelas går jag in på varje helg då hon har helgens awesome om det var det du ville veta. Hofhs har jag varit inne på någon gång då och då, när jag har brist på saker att göra kan jag ibland ta mig en titt på kickbackpack(?) och surfa runt på allt onödigt i världen.
Felicia

Postat av: Moa på 13 sommrar ;*

HejHej. fin blogg! allt bra? :D

Svar: åh, tack! :)jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: Sanna

Hej !
Allt bra med dig ?


Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)


Titta in och tävla om du är sugen http://moonzanna.se/2012/june/tavla-om-din-dromvinst.html#comment

Svar: jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: Marika

Nu är jag tillbaka :)

Svar: från vadå? :)
Felicia

Postat av: Moa

Sv: varsågod. vad bra! samma. händer ikv? :))

Svar: match, sj ?:)
Felicia

Postat av: Moa

SV: Oki, jag vet som inte! chilla.. eller nå?! men kan du vara snäll och svara som vanlig? blir som svårt för mig på ett sätt :)

Svar: vadå svara som vanligt? Det blir väl inte svårare för dig om jag svarar såhär? :)
Felicia

Postat av: Emmy♥

Måste bara säga att jag älskar din blogg sjukt mycket!<3

Svar: åh, tack sötnos! Vad glad jag blir! :'D
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -