Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Blodet sprutar, mums!

Skulle vara lite glad och ta en ölkorv nu såhär på kvällen efter match, slinter och skär mig rakt i fingret till fingerbenet, BRA JOBBAR!

Vi fick ett fint rött golv i alla fall ;D
 
inte mitt finger, mitt var djupare :(
File:Bleeding finger.jpg

Postat av: Kajsa

Fin blogg. Vill du byta prenumeration med mig?

Svar: åh, tack! :)vadå för premunation? :)
Felicia

Postat av: Tone Julsrud

diabetes? hehe :) skjønner ikke svensk

Svar: diabetes? :pDå tål man inte socker ;) Men det har ju inget med att jag skar mig? ;p
Felicia

Postat av: Eviis<3

Hejsan, allt bra? :)

Svar: jaså, sj? :)
Felicia

Postat av: terese - fotoblogg

Uah hoppas det blir bättre!

sv; Aw tack så supermycket!

vad händer idag?

Svar: hihi! :)inte så mycket, kom precis hem från jobbet :) sj?
Felicia

Postat av: Frida - Fridasplaacee <3

Hej!
Mysigt att du skar dig..Haha!
Men du, jag följer dig på blogkeen, och jag undrar om du skulle kunna följa mig. Du behöver inte om du vill, men det skulle vara snällt! ;D Känn dig inte tvingad!

Svar: inte alls :(hihi, ska klicka in där snart och följa dig :)
Felicia

Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; OKay, kom precis hem från en liten utflykt :)

Svar: jaha, vadå för någon? :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -