Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Awesome!


Postat av: Annika

Haha, känner igen mig :)

Svar: haha :D vem gör inte? ;)
Felicia

Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Hej fotograf!
Nu har jag en fototävling på min blogg, och det skulle vara roligt om du ville vara med!

Här är länken till inlägget:http://elsalouise.blogg.se/2012/jun/fototavling.html

Kram! :)

Svar: ska fundera på det! :)
Felicia

Postat av: Kajsa

Jag tänkte på blogekeen så kan man ju prenumerera på olika bloggar som man vill följa. Tänkte om du ville följa min blogg.

Svar: du skrev ju inte ens din blogg? :p
Felicia

Postat av: Frida - Fridasplaacee <3

Haha, jag gjorde det! Iaf med pappersrullen!! :D

Svar: haha, så dum känner man sig efteråt, hehe :D
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -