Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tack!


Postat av: M O A H E L L S T R Ö M ♥

Hej, jag vill bara säga att din blogg är helgrym! Älskar den. Men jag undrar bara vart du redigerar dina bilder? Jag menar, texten du skriver på dom? Och om du möjligen skulle kunna göra en video på hur man gör en sån text.. Kram!

Svar: åh, tack sötnos, vad glad jag blir av din fina kommentar! :')Självklart kan jag göra en video, det tar litet tag att göra en sån video, men ska försöka hinna med det så snabbt jag kan! :)
Vad heter din blogg? :)
Felicia

Postat av: Sofia

Godmorgon :D
allt bra idag? ^^

Svar: jadå, sj? :)
Felicia

Postat av: M O A H E L L S T R Ö M

Har tyvärr ingen blogg, men om det var något du ville så maila mig: [email protected]

Svar: vadå? :)
Felicia

Postat av: mikaela

Är du 17 år? :O
jag trodde du var typ 12 :o
grym blogg förövrigt !:)

Postat av: mikaela

Är du 17 år? :O
jag trodde du var typ 12 :o
grym blogg förövrigt !:)

Postat av: M O A H E L L S T R Ö M

jo, jag har blogg, www.moahellstroom.blogg.se :D

Svar: varför skrev du att du inte hade det då? ^^
Felicia

Postat av: M O A H E L L S T R Ö M

för att nu har jag skapat en det hade jag inte förut :D

Svar: hihi, jaha! :)
Felicia

Postat av: Sofia

vaknade precis ^^

Svar: haha, okej ;)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -