Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

sms Guld AB

Jag skulle vilja tipsa om en sida som heter Smsguld AB.
De var de första att komma ut på marknaden i Sverige med att erbjuda folk att sälja guld på internet. Deras reklamslogan är "Där guld blir till pengar", "Guldpaket" och "Guldpengar" myntades. Något ni känner igen?
Deras konvept är "Gör pengar till guld".
 
Jag anser det positivt, eller snarare väldigt bra att man kan sälja sitt guld, silver eller platina för likvärdiga pengar om man ändå inte tänker använda det. Man har ju mer användning för pengar än några smycken som bara ligger och samlar damm.
 
Kanske det är något du ärvt och inte gillar, något du fått. 
 
Att de även erbjuder ångerrätt är också ett stort plus enligt mig ifall man ångrar sig och vill behålla det. De har även fri frakt och försäkring upp till 100 000 kronor! :)
 
Så om jag hittar något smycke som ligger och skräpar här hemma så ska i alla fall jag testa detta! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -