Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mitt möte med Markoolio och David Lindgren!

Det var faktiskt rätt häftigt. Adam hittade ett ställe där man kunde ta sig backstage, självklart var det inte meningen att vi skulle hitta dit :p

Men Adam den snokaren hittade allt deras "VIP-dörr".
Vi gick ut där och vi såg genast markoolio, jag vinkade till oss honom och han kom och snackade med oss, sedan fick vi kramar och ta kort, en mycket trevlig karl! 
 
Sedan var vi alldeles spralliga och vi tänkte att vi ska allt träffa David som var där samtidigt. (De var inhyrda till allsång) Han kom också med hjälp av en liten vink från mig ;) Men han var lite mer stel av sig, inte lika pratglad och avslappnad, fast ändå väldigt gosig och snygg!


Postat av: sanna

coolt! :D
tävling på bloggen var gärna med om du vill! :D
kram! :D

Postat av: palle

Markoolio! <3 Min pojkväns syster jobbar på JC i ronneby, när det var diggiloogrejs där så kom markoolio in i butiken och behövde köpa kalsonger XDD

Svar: haha, jasså ;ppmen han är go i alla fall! :D
Felicia

Postat av: Sofie

Men gud vad du härmar hofh >.< till exempel det "prickiga" mönstret bakom texten och själva texten...? Kanske dags att hitta något eget lilla du !

Svar: för det första är det prickiga inspirerat av shortie.se och jag frågade om jag fick använda mig av det och hon sa ja. Texten är från dafont.com och jag hittade den där då jag sökte efter en tramsig, snygg stil med å,ä,ö. Så kom inte och snacka när du inte vet bakgrunden till det hela, och sluta döm, lilla du.
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -