Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

lekstuga - CHECK!

Förra veckan så byggde vi tak på lekstugan på baksidan, eller ja, som nu är vårt förråd :)
Det är förövrigt jag och min bror på bilden och min mor som fotar, och då hade jag kameran på manuell och den var inställd för inomhus fotografering, så ja, det blev ltie överexponerat när hon skulle fota oss utomhus ;)


Postat av: Felicia

Hej! Vad heter stilen du anväder? :) Kram

Svar: i just detta inlägget? :)Jag använder massa olika stilar nämligen :)
Felicia

Postat av: Lovisa Lindström

grymt söt blogg :D

Postat av: Felicia

Ja, just i detta inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -