Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

dag 1 - Peace


Postat av: BATT

Hey dude, skulle verkligen behöva din hjälp!
Skulle inte du kunna gå in på: http://www.facebook.com/junkyard/app_291280510967766 , och sen rösta på min bild, du behöver bara "gilla" den.
Det är bilden jag sitter ner på, jag har en obey keps på den! Den 6 uppifrån, du kommer märka vilken som är min! [;)] Tack så as mkt!

Svar: vad vinner du? :)
Felicia

Postat av: Linnéa

Hej på dig :)
Jag gillar din blogg och slänger därför in en kommentar!
Vill bara tipsa dig om min egna lilla blogg som jag precis startat upp igen efter en paus. Så om du vill in och checka lite student och bal bilder så kan du göra det :) Annars så blir jag hjärtligt glad om du vill ställa en fråga i min frågestund, som tack får du en länk till din blogg :)
Aja, ta gärna en titt om du har lust! Hoppas du får en trevlig vecka med massor av sol för det är något jag är i behov av haha. Kram!

Svar: åh, tack! :D
Felicia

Postat av: Nancy

SV; VAd roligt att du är med i Dagens blogg hos mig! :D Meddelar dig när den är avslutad :)

- VAd ska du göra idag annars då? :)
KRAM!

Svar: inte så mycket, sj? :)
Felicia

Postat av: ~ L I N N ~

Kikar in & önskar dig en super start på veckan! :-D

Svar: hihi, tack! :)vad ska du göra då? :)
Felicia

Postat av: Frida - Fridasplaacee <3

Hej!
Snyggt foto! :D

Svar: åh, hihi, tack! :D
Felicia

Postat av: ellen

Fin bild :D

Svar: thihi, taaaack! :D
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -