Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Film via skype - duger för mig! :D

Haha, jag och filmer alltså... inatt kollade jag och Alice på filmen nedan (The Rebound)
Vi delade skärm genom skype (haha) så att båda skulle se den samtidigt eftersom vi inte var med varandra! ;)
<!--- Start Switta.se Reklamkod --->
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "ca-pub-6521600691041251";
/* Fotokobran inlägg */
google_ad_slot = "1862541998";
google_ad_width = 468;
google_ad_height = 60;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
<!--- Slut Switta.se Reklamkod --->

Postat av: Ellen

sv; :))

Postat av: melanie

Sv: Detsamma! :)

Postat av: eric KILLBLOGG!

tack så mycket, va roligt att du tycker det! :D

de e tack vare sånna som dig som får en att vilja fortsätta! :)

Postat av: melanie

Hur gammal är du? :)

Postat av: Nadja Melzén

jodå det är bara bra :)

Postat av: Daniella

SVAR: Härligt! Det är fint tack. Vad gör du då? :)

Postat av: Alva

Besök gärna min blogg och tävla om att vinna en länkning! :) Scrolla ner på sidan och läs mer! :)

Postat av: melanie

Sv: Okej, undrade hur gammal du var eftersom att du tjänade pengar på bloggen och sånt. Är bara 12 :/ Btw kan man bli skyldig pengar på något sätt på den där sidan? :)

Postat av: Daniella

SVAR: Samma här :) Vad händer idag? :D

Postat av: melanie

Okej bra! :D

Postat av: Daniella

SVAR: Ska baka fler morotskakor med bästis, annars bara slappa :) vad händer ikväll? ^^

Postat av: elsa!

allt bra??

Postat av: Nadja Melzén

hade du en bra helg då? :)

Postat av: Ida

Jah är gärna intresserad men hur gör man ? :)

Postat av: LIZACH

Söt blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -