Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vilken bloggportal tycker ni?

Satt och funderade på vilen bloggportal som uppskattas mest, är det devote eller blogg.se?
Jag tycker helt klart blogg.se då man inte orkar kommentera devote-bloggar ;)

Så, vilken tycker ni?
Tycker ni någon av dessa eller någon annan?

Postat av: Anonym

jaa :(

adduu, tänker på de hela tiden :(

kram<3

Postat av: Pao

Jättefin blogg! :) Du är så söt så. Jag har prövat Devote, och det var inget vidare tycker jag. Det ser lite bättre ut än blogg.se, fast blogg.se är lite smidigare :)

Postat av: Emma :)

Nej! men om du bläddrar ner lite så har du en länkning där :)

Postat av: Marc

Asså jag har typ alltid varit fotointresserad, förut hade jag en digitalkamera men den var så sugig så köpte en systemkamera ;) Så ja jag fotar typ alltiden med den... :)

Om jag förstod din fråga rätt ;)

Postat av: louise

-blogg.se är nog bäst.



Sv: det var matte prov som gick inte bra, men idag jag fick tillbaka provet och blev godkänd :).



Har en trevlig dag nu!!

Postat av: feztis

Det varierar mycket mellan 100-500

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

Ja, de kmr att kma upp allt efter som :)

Postat av: Anonym

Va roligt, tack så jättemycket :D



Ja allt är bra, själv med?

Kram :)

Postat av: theea - http://theeaottosson.blogg.se

Själv tycker jag blogg.se vad tycker du ?

Juste gör du designers till andra för din design + header som du har nu är så grymt snygg :o

Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Jag fyller tretton i mars :)

Postat av: Anna med A

Näää :)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Hon som är länkad nere :)

Postat av: F E L I C I A

Har blogg.se själv och är nöjd :) Håller helt klart med att det är lättare att kommentera dem bloggarna :)

Postat av: Hanna

fin blogg!

tycker du ska ha blogg.se :)

Postat av: elin ♥

sv ; hehe, okej, jarrå, allt är bara bra hur är det själv ? :)

Postat av: Maia

Jag tycker att blogg.se är bäst faktiskt, har prövat detvote men tycker blogg.se är bättre, man kan ha mycket snyggare designer och sånt! :D

<3

Postat av: juliette

heeej allt bra med diig idag??



sv:tack dinmed fina du;)

Postat av: Den okännda

Jag tycker devote äger !


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -