Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Veckans uppdrag!

fick ett antal kommentarer om vad jag ska göra i veckans uppdrag, det blir att välja mellan dessa, och nu är det eran tur att påverka och resultat kommer upp på måndag nästa vecka! :)

Postat av: amanda

sv: det var du säkert :D



tack detsamma!

Postat av: Ysen

-Hahha, ja, han är knäpp! :) <3

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

jag röstar här ;) och jag röstar på det där okokta ägget mot pannan :D



sv; kul :)

Postat av: feztis

Tack så mycket :)

Postat av: Patricia♔

sv: Det är lugnt:P

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv., verkligen :D!

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Det är en knapp som man drar rätt bara ^^ De står till och med om man ska kunna kommentera eller inte :p

Postat av: Anonym

hehehe samma här..xD

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

det är bra med mig sj då? :)

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Jo de har jag :p Men de brukar funka för mig, annars ändrar jag det bara senare när jag kommer till datorn ^^

Postat av: martina

sv; ojdå, men det ska säkert gå bra!

jo, det är ju alltid skönt att bli färdig med allt sånt så fort som möjligt :)

Postat av: MATHILDA♥

allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -