Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Frågestund - svar #3

  1. vad är du mest nöjd med hos dig själv?
    Hmm, oj, mitt hår och mina händer :)
  2. har du gjort din design själv ? och om du har det, vilket program använder du dig av ?
    Ja, det har jag! Och Photoshop! :)
  3. har du nå djur ?
    Ja, en kanin! :D
  4. har du någon favorit kändis eller skådespelare som du gillar extra mycket ? och varför ?
    hmm, nej.. Fäster mig inte vid någon speciell , gillar i stort sett alla artister! :)
  5. Hur gammal är du?
    17..
  6. favvoprogram?
    simpsons och 2 and ½ men!
  7. favvomat?
    Potatisbullar! :D
  8. Varför började du blogga? kram:)
    hmm, för jag älskade/älskar att fota, och då ville jag visa upp det, samt skriva av mig! :)
  9. Vilken årskurs går du i?
    1:an på gymnasiet! :)
  10. vilka bloggar läser du dagligen?
    Läser ingen blogg dagligen, sätter mig och kollar då jag har tråkigt! :)
  11. favorit blogg?
    Keela.se ! :)
  12. Är det dina naturliga lockar?
    Yep! :)
  13. Hur länge har du spelat gitarr?
    2 år ungerfär tror jag! :)
  14. Hur kan du så mycket om bloggdesign? Har du tips på några sidor där man kan lära sig?
    thihi, tack! Sök, sök sök! :)
  15. Hur lång är du?
    1.64! :)
  16. favorit färg?
    svart och rosa!
  17. Bästavän/näravän?
    Alice andersson!
  18. hur gör man en rullandes header?<3
    hmm, alldeles för krångligt att förklara ! :(
  19. Har du sådär fint lockigt hår ''natyrligt'' / ''vanligen'' eller har du lockat det? <3
    aw, tack! Jag har sånt här hår, men ibland när jag sovit på det vågar jag till det lite! :)
  20. Vad är din främsta motivation för att blogga?
    Läsare och idéer! :)
  21. Är du rädd för hästar?
    Yes, men Alice försökker avänja mig från det! ;D
  22. Utövar du någon sport?
    Fotboll! :)
  23. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor? :)
    Oj, shoppa och åka utomlands! Samt köpa bil och hus till framtida bruk!
  24. har du någon piercing?
    Nej, tyvärr.. Vill ha navelpiercing! :)
  25. Hur började du att ta kort? :)
    Min dåvarande/nuvarande, vet inte vad vi ränas som nu hehe, bästakompis hade en systemkamera och då blev jag jättesugen på det också så jag köpte en från mammas jobbarkompis billigt men riktigt bra! :)

Postat av: emma

sv. nej, men tack ändå. jag är rätt nöjd med min design :)

Postat av: SARAH CARLSTEN

Kika in min blogg! :D



http://sarahcarlstens.blogg.se

Postat av: Nina

sv: okej :)

njae från min klass är det några som brukar läsa den/kika in. men har andra kompisar och bekanta som läser. sj då?

Postat av: Joséphine

Glöm nu inte att ställa frågor i min awesome frågestund!:D

Postat av: Joséphine

Glöm nu inte att ställa frågor i min awesome frågestund!:D

Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

- allt är bara bra med mig :) själv då?

Postat av: Lisa

sv: nej jag har aldrig ljugit på bloggen :) Har du?

Postat av: michelle

okej ^^ samma här

Postat av: KORNELIA

tack, ja jag hade en grym fredag med fest sj? :D

Postat av: F E L I C I A

nej, det var mer en naturblogg typ så la ut bilder på djur o natur ;)

Postat av: emma - fiem

ja! det skulle vara jätte snällt av dig :)

ska ja läka innan eller efter det är klart ? :)

kram

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

hv71 - modo :)

vad händer idag? :)

hoppas du får en underbar lördag :D

Postat av: K A J J A

sv. det ligger i småland :)

nej tack, min kompis ska hjälpa mig :)

Postat av: Amanda

följa varandra på blogglovin ? :)



aamandak.blogg.se

Postat av: ALICE

Hoppas din dag blir bra, har du några roliga planer? :)

Postat av: Anonym

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn ett smycke - http://mallemusic.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-smycke-fran-simplycia-1.html

Veckans blogg -

http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-8.html

Postat av: Malvina

Sv: Tack, ska vara med lite kompisar och spela lite innebandy:)! Vad ska du göra i helgen då :)?

KRAM!

Postat av: keela

Det är tråkigt att du känner så, men tänk på att ibland har jag 300-400 kommentarer att svara på per dag + att jag jobbar 9 timmar + att jag ska hinna uppdatera också. Det finns ingen tid helt enkelt. Men jag läser varenda kommentar och uppskattar dom allihopa. Du får se det så. Antingen svarar jag på kommentarer och inte uppdaterar bloggen alls, eller så uppdaterar jag bloggen med nya inlägg.



Kram.

Postat av: SARAH CARLSTEN

Vadå desperat haha? :S Aa skickade runt, ngt fel?

Postat av: emma - fiem

klart ja gör det:)

ska jag göra det nu eller ? ;p

Postat av: MY BLOG' sex&kärlek, tips, tävlingar m.m

sv; nej faktiskt inte hihi, har du? :-D

Postat av: SARAH CARLSTEN

"okej" :p MEN DU KOLLADE WAAAAAAAH

Postat av: Saga

SV: Okej! :) Jag använder mig typ av gratis program som till exempel Gimp, Picasa osv :P



- Varför är det så att du är rädd för hästar? :O

Kram Saga ♥

Postat av: julia

sv: lugnt!:)

hälften av min klass läser min blogg undefär skulle jag tro.själv?

Postat av: SARAH CARLSTEN

hahhahhahahah thats the point. Retard

Postat av: alice

hur mår du idag då sötnos? :)

Postat av: MadickenMarsh'

sv; tack!:)



ähm vet faktiskt inte, mest tjejerna i min klass skulle jag tro.. självdå? :)

Postat av: VAANILLAA - Göteborgs skönaste blogg!

Fin blogg! Allt bra med dig idag ? Kraam :D

Postat av: emma

Jag har DAGENS BLOGG just nu på min blogg. VAR MED DU , och ta chansen om att få en del utav mina besökare. Du har inget att förlora.



Kram !

Postat av: ebba

allt bra med dig ?

Postat av: Linnea Johansson

Men vill du länka mig också då?

Postat av: ebba :)

kul med svar:))

Postat av: Mia

Kul med frågestund! :D

Ja min mamma läser min blogg eftersom jag bor 40 mil ifrån henne :) Läser dina föräldrar din blogg?

Postat av: thea

Varför är du rädd för hästar? :p



Sv: Ja det är ju sant, tråkigt tycker jag.

Postat av: Milia

Sv: Ja, mina föräldrar läser min blogg :)

Postat av: Cassandra

Sv: haha, jaså det har jag aldrig tänkt på :)

Postat av: Nicole

klarat dig från att bli sjuk?:)

Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

- jag vet inte , tror det bara är två eller tre stycken :)

Postat av: julia

vad roligt att läsa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -