Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vattenbild!

Försökte få till en bra vattenbild, lyckades väl rätt bra i alla fall? :)


Postat av: A L I N A ♥

SV: Näpp, själv då? (:

Postat av: Nicole!

Hmm.. jag har iallfall planerat att sommarjobba lite, men är rätt upptagen hela sommaren faktiskt. durå , har du funderat ut något? :)

Postat av: sofia

SV; Nej, jag är lite sent ute nu faktiskt :( Har du?

Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Jodå, det är bra, själv? :)

Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar: tack så mycket :D

Postat av: ia

sv: Jag hade nog kunnat få samma sommarjobb jag hade förra sommaren om jag hade velat, men har inte riktigt tiden till det i år (:

Postat av: Anonym

jaa nog har jag funderat, men jag har tyvärr inte sökt något än :/

Postat av: Michelle

SV: Ja, jag åt semla!

du? :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

Riktigt bra vattenbild!:D

Postat av: Sara

Sommarjobb? Nä, jag har fast jobb redan som jag har jobbat på i fyra år ;)

Postat av: simona

Sv: näe, sj? :D

Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; ja men vet itne vad ;p du'?

Postat av: Esmeralda<3

sv: japp jag ska söka hos kommunen:) dudå??

Postat av: Anonym

haha jaha, inte så många mellan 100 och 150:)

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; nä, har faktiskt missat det än så länge :o har du? :)

Postat av: julia

cool! hur har din dag varit? :)

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Svar: Ja, jag ska sommarjobba på Kronans Droghandel samt fota bröllop :)

Postat av: Michelle

SV: nej du, eller ja kanske tpy dela ut tidningar eller något sj ?:))

Postat av: issa

Sv: Varför skulle jag fundera på sommarjobb? kollar du ingenting om bloggen och bloggaren innan du spamar?

Postat av: Michelle

Hejj igen hjälper du till med designer ? :D

Postat av: Hannaa

Usch det är riktigt jobbigt :(

Postat av: Lotta

Sv: Idag har jag pluggat en hel del och sen har jag tränat i 40min :) Vad har du gjort idag då?? =)

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

sv; Tror det blir samma som de andra åren KappAhls lager, själv?

Postat av: Victoria

Cool bild! Själv går det alltid något fel nu för tiden när jag försöker mig på vatten fotografering. Hmm.. ;) Tips?! Förrut fotade jag en hel del vatten innan, men tröttnade förstås.



BTW, Din bloggesign är jättefin utöver att den sitter extremt mycket till vänster för mig. :o Annars snygg!



http://victoriasdiiary.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-232-2012.html#comment <-- Delta i dagens blogg om du känner för det!

Postat av: Myran

Ja det har jag, har du oxå det? :)

Postat av: Michelle

SV: haha vadå unikabesökare då eller ?

Postat av: linnéa nilsson

sv: Du frågade fall jag kunde säga något du kunde förbättra med bloggen, då skrev jag att du kunde ändra färgerna, alltså den gråa färgen

Postat av: julia

sv: helt okej, vad gör du ? :)

Postat av: Sandra c:

sv: Ska vila och slappa och chilla bra :))

Postat av: Julia

Jag är 13 ;p Man får inte sommar jobba där jag bor nu :>

Postat av: Esmeralda<3

sv: Ja alltså i min Kommun så skickar man in en ansökan om att man vill sommarjobba och inom vilket område sedan så får man arbeta inom kommunala bolag eller bolag som kommunen samarbetar med:) Man är garanterad ett sommarjobb



kul!

Postat av: ZofieJashari - 17år & är förlovad med en 17år äldre kille

Sv; Jag har inte gjort så mycket tvättat och haft besök.. dudå? :) Kram

Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: Ja jag har ett sommmarjobb på stället där jag jobbar som timanställd. Själv då? ;)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

bra bild :)

Postat av: Anonym

sv: bra!! gördu? :D

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; ja jag har funderat lite, men jag vet inte riktigt vart! :o har du? :)

Postat av: Jennifer

haha nej du inte ännu! för min del så letas det heltidsjobb så man kanske kan flytta hemifrån nån gång! :) själv då? hittat nått schysst sommarjobb?

Postat av: Sara

Haha, nej, då har man semester..

Postat av: Jenny

Hej. Nu har jag fått äran att dela ut hela 5 PLUS-abonnemang till mina fina läsare som gäller under hela 2012 och 2013! Det enda du behöver att göra är att skriva en kommentar. Plus i kanten om du följer mig via Blogkeen och/eller Bloglovin ;)



Vinst - Gratis PLUS-konto på Remby tom 31 dec 2013.



LYCKA TILL!

Postat av: julia

tjänar du pengar på din blogG?:)

Postat av: Anonym

SV: haha okej har inte tittat på något :P hur gammal är du?

Okej men vrf spelar det någon roll? :O

Postat av: Johanna

Sv; nej haha vet inte om jag ens kommer jobba i sommar, Ska nog bara vara med kompisar och så ;)

Dudå? kram! :D

Postat av: Michelle

SV: nej? du e typ 9-11 va ?

Postat av: Sara

Haha, nej nej, det märks att du fortfarande går i skolan och inte har heltidsjobb.. För då får man BETALD semester, man har rätt till fem veckor semester när man får betalt ;)

Postat av: Lovisa

Är du nöjd? Jadu, har varit i skolan sen har jag bara varit med kompisar! sj? :)

Postat av: emma

bra bild!



sv. ja det är nog bara jag :) men smaken är som baken haha :D idag händer det inte så mycket nå mer :D sjdå?

Postat av: CASSANDRA - Shopping från New York!

sv; hehe ja ;D

så kul!

Postat av: Michelle

SV: det kan inte vara möljigt ju:oo eööer är du bara kort? är 14 :P

Postat av: Anonym

sv; Okej, vad kul! Håller tummarna :)

Postat av: Thessie

jadå, sj :)

Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt bra blev den där bilden!

SVAR; Funderat på sommarjobb har jag gjort, men ej bestämt mig. Du själv då? :)

Postat av: Sara

Ja, så länge du skaffar dig ett heltidsjobb i alla fall så blir semestern soft ;)

Postat av: julia

hörligt! nej de gör ja inte :( vet inte hur man gör

Postat av: emma

sv. aha :D ser du big brother? ;)

Postat av: Anonym

sv: Ja det är kul och ja trivs kanon ;) Okej men de låter ju super spännande, får hoppas du får tag i nått som passar dig då.

Postat av: Sara

Vad vill du jobba med då?? :)

Postat av: Sara

Vad vill du jobba med då?? :)

Postat av: emma

sv. nå jag ser på big brother :D

Postat av: Michelle

SV: nej jag vet inte hur gammal du är, du är ju så feg så du vågar ju nt säga de:o du jag vet inte hur lång du är och bryr mig inte heller ?! Jag ville ha hjälp med en design men man vet ju vem man inte ska fråga. Du din design sitter fan fel + att den är ju inte så fin om man säger så ? man kan inte se din förra inlägg eller dina kategorier.

puss på dig lilla gumman :*

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Jag jobbar inom äldreomsorgen nu, :)

Men när jag har pluggat klart så siktar jag på sjukvården :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

så lite :)

Postat av: Sara

Någon speciell tidning? Jag är säljare och receptionist på en stor frisörsalong :)

Postat av: thea

Sv: Nej.. jag gick ut skolan för snart tre år sen och har haft fast jobb lika länge.

Postat av: Michelle

SV: Vi bara säger vad vi tycker? Vrf tror du jag undrar om någon kan fixa den ? :P Jag sa inte är du kort ? lite fail.....

Men ja du e ju typ 11 ?

Postat av: Michelle

SV: Eller är du bara kort? asså menade inte att du skulle säga det? :o men ja vrf skulle inte en 11 åring kunna design på blogg.se, min kusin kan? :O

du lilla gumma haha fan pinsamt att du skriver att du är 95:a HAHAH ASG :D

man ser att du är yngre. jaja puss lilagumman:***

Postat av: felicia (:

hur gammal är du?

Postat av: Esmeralda<3

sv: Vet inte hur mycket man får men något sånt är det nog;)

Postat av: thea

Sv: Visst ska jag jobba i sommar, men i och med att jag har ett fast jobb så är det ju inte ett sommarjobb :)

Postat av: Hanna:)

Du lyckades bra det blev snyggt!

Förstår inte hur man gör jag får aldrig till det xD

Postat av: Sandra

Sv: Jag går inte i skolan och jobbar på två jobb så jag söker mer efter ett året om jobb just nu ;)

Postat av: Michelle

SV: Hon har inte tid...

Okej jag tror dig ;) har ju inte läst dina inlägg och så? ja.... nej jag är 98:a men om du inte tror mig visst ?

Postat av: Esmeralda<3

sv. Vart bor du? Kanske en för stor stad för att kunna ge plats åt alla ungdomar.

Postat av: Lilly-Rose

Hej!

Fin blogg du har :-)

Tänkte även tipsa om att imorgon lägger jag ut hårvårdstips. Missa inte det!

Ha de fint!

Postat av: thea

Sv: Jag jobbar som 2:a assistent på McDonalds.

Postat av: lalla

sv; nja, lite grnn, men tror det får vänta till nästa år, har du något tips? :)

Postat av: looooovisa<3

länkbyte tidinställt inlägg, tid?

? har 350-400.

Postat av: Hanna

Fin blogg!

Fin bild :)

Postat av: looooovisa<3

kolla min kategorier "min statistik" :) och du kan kolla min statistik min novellblogg oxå om du vill

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Jo det är bra, sj? :)

Postat av: thea

Sv: Ja absolut, jag trivs jättebra med mitt jobb :)

Postat av: Anonym

SV: Jag tror ju dig, jag tvingar dig inte till de ? .o

Postat av: Moa Mildén

Ikväll så var jag med vänner, vad gjorde du? :)

Postat av: felicia (:

är du 16/17 altså? :)

Postat av: Anonym

nej, ahhahahaha, gjorde du? :D

kram<23

Postat av: looooovisa<3

- ska vi göra länkbyte nu , tidinställt inlägg, vilken tid? jag vill gärna, du? (du ta min header, jag ta din header bild i ett lägg om länkbyte?)



kolla ----> http://lovisaholmstrom.blogg.se/images/2012/lovisaholmstrom-blogg-se-lankbyte_190739197.jpg

Postat av: Moa Mildén

Okej :)



Jag är ju endast 97 (15 i höst) så det är svårt att hitta sommarjobb till mig. Om jag hittar något så tar jag ju det. Men har inte kollat något ännu, själv då? =)

Postat av: moi

jävligt snygg bild!

Postat av: Anonym

haha jag vet inte vad jag sa xd

hahahahahha :D

Postat av: Selma Muslijevic



Spana in min blogg sötis:)

om du är Trött på mode bloggar så kan du gärna följa du min, där läser du bland annat om mitt fotbollsliv och mycket annat!

Postat av: Emma

har redan jobb :)

Postat av: felicia (:

sv: jag är 98 :P

Postat av: mariana

Hej! allt väl? finblogg!(:

kram!

Postat av: Michelle MK

så grymt söt header!



sv. har pluggat och tagit det allmänt lugnt och tråkigt idag. Hoppas att du hade en bättre dag ;)

Postat av: Rebecca

Hej! Jag har nu lottat ut vinnaren av dagens blogg! Kika in och kolla om det var du som vann vettja :)

Postat av: hhanna-

Sv: Ja, det har jag :)

Så lite så ;)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Gött o höra :D

Postat av: canaz

Hej du! :) Hos mig kan du nu vinna ett par valfria linser i samarbete med netlens! Allt du behöver göra är att skriva att du är med i tävlingen! Vinnaren länkas också framför mina 1700+ läsare Lycka till kram!

www.canaz.se

Postat av: Moa Mildén

Jaha ;)



Jo, men får se. De flesta måste man ju gå i nian för att få jobb på. Alltså vara minst 15/16. Ska se om jag kan få något med hästar att göra :D

Har du sökt något då? :)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: allt är bra, sjdå?:D

Postat av: Moa Mildén

Missuppfatta visst din kommentar, men då vet jag iaf vart du har sökt ;)



Något speciellt ställe du skulle vilja jobba på då? :)

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

okej :)

Postat av: rebecca

vilket program använder du dig av att göra headern i ? :)

Postat av: rebecca

okej :) cool bild förresten ! :)

Postat av: Anna

Sv: Jag följer dig nu :)

Postat av: Freja

hej jag har en ny blogg! du får gjärna titta in och lämna en komentar!

Postat av: Anonym

sv: ska snart sova, ska se bio imorgon! :D

ska du göra imrn?

Postat av: Anonym

ja du varit på stan kollat runt lite. Sen drog ja till en vän hade myskväll. själv då?

Postat av: Moa Mildén

Vill du jobba med en tidning? Eller vad? :)

Postat av: Anonym

har du någon anning varför mina kommentarer är svarta?

Postat av: elinn

hejsan :)

allt bra?



himla fina bilder du har :)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- Ja det är det, jag trivs, och älskar att jobba med människor, :)

Postat av: Anonym

Jag menar 88:E

Postat av: emma - fiem

härlig bild!:D

urs, plugg är drygt.. själv ligger ja hemma med hör feber och hoppas på att bli frisk så ja kan njuta av sportlovet !:/

Postat av: Anonym

sv_ precis :D

Postat av: http://theeaottosson.blogg.se

Åh så sjukt cool bild ! :o :D

Postat av: Clara - Foto&Foto&Foto

Snygg bild :)

Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Vad söt du är och vilken fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -