Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Frågestund - svar #2

  1. Lockar du ditt hår eller är de natruliga lockar?
    Det är delvis lockigt! :)
    Skruven är alltid 100% äkta, men när jag sovit på mitt hår och inte duschat så brukar jag använda vågtången lite grann! :)
  2. Hur länge har du bloggat?
    2 år och 1 månad! :)
  3. Hur gammal äru?
    17 i år
  4. Vilken är din favorit blogg om du inte får välja en känd blogg?
    hmm, jag gillade min bästaväns blogg, när hon höll igång den, men hon är lite dålig på att uppdatera ;D
    Annars har jag väl ingen favorit så! :)
  5. Då måste jag fråga VARFÖR du började blogga? Skulle vara kul att veta :)
    För att jag älskar att skriva av mig och fota! :)
  6. Hur gammal är du och vart bor du? :)
    17 i oktober, och i västra götaland! :)
  7. Vad tycker du är roligt med att designa? :)
    hmm, jag älskar när folk blir glada när man utfört något, och jag älskar när det blir fint på bloggen! Usch på tråkiga designer! :)
  8. Vad lyssnar du på för sorts musik?
    All sorts! :)
  9. Favorit ämne i skolan?
    Det var filosofi, men nu är det slut :(
    Så då är det väl.. idrott och tyska :)
  10. Vad är det bästa med att blogga?
    Ni läsare och era fina kommentarer! :)
  11. Varför började du att blogga?
    Se svaret påfråga 5! :)
  12. har du en pojkvän ? :)
    Noep, tyvärr.. Det hade varit riktigt gött nu i den kyla vintern!:)
  13. Favorit kläder?
    Hmm, menar du av mina kläder eller lixom typ; Linne och byxor?
    Ett slappt, snyggt linne, tubtop och svarta jeans älskar jag att ha på mig i alla fall! :)
  14. Tuffaste djuret?
    helt klart en apa! :D
  15. Om du fick välja mellan att ha bara prickigt eller bara randigt resten av livet, vad hade du valt?
    randigt, lodrätt! :)
    Då ser man nämligen extra lång och smal ut!;D
  16. Skulle du våga äta en snigel?
    Hmm, ja, de i frankrike gör ju det? Så ja, om den var tillagad, aldrig en direkt från marken! ;D
  17. Berätta 5 saker om dig som inte läsarna redan vet!
    Nu är det så att min bästis läser min blogg och hon vet allt om mig, men alla vet ju säkert nån grej om mig, men ska försöka komma på något finurligt..!
    1. Jag är rätt ondskefull, om någon trillar så är det jag som asgarvar!;D
    2. Det värsta jag vet är bitchar, dock kan är även jag en bitch ibland (a)
    3.Jag kunde läsa redan då jag var 4 år! :)
    4. Jag och min bästis (alice) har tvillningtänkande, varje dag säger vi minst 10 saker exakt likadant och samtidigt, samt gör allt likadant! Vi har samma hjärna helt enkelt!
    5. Jag tycker att jag är tjock, trots det fakta att jag är underviktig.
    (6) så fort jag ser något ovanligt tänker jag "BLOGGEN NÄSTA! " hehe!
  18. hur många besökare har du per dag ? :-)
    ca: 800 :)
  19. tjänar du pengar på din blogg? :)
    Ja, det gör jag! :D
  20. spelar du något instrument ?
    thihi, ja, piano och gitarr! :)
    Sjunger även, det är ju också ett slags instrument? ;)
  21. spelar/kör du någon sport ?
    Ja, fotboll! :)
  22. Vad är ditt rekord i statistiken? :)
    hmm, strax över 1000 besökare tror jag! :)
  23. Favofärg? :D
    svart och rosa! :)
  24. Hur länge har du bloggat? :)
    2 år! :)
  25. Vad e det bästa med att blogga? ^^
    läs lite ovanför så ser du svaret där! :D
  26. Hur lång är du?
    1.64 ungefär! :)
  27. Vilken tecknad figur påminner om dig mest?
    Oj,Toker kanske, han är ju lite tokig, och det är jag också! ;D
  28. Favoritartist/band?
    har inget, lyssnar på allt! :)
  29. Har du någon fobi? Om du har det, vad för fobi?

  30. Beskriv din drömkille? :D
    Hmm, charmig, söt, snygg, MAGRUTOR! ;D
    snäll, och omtänksam! Det var nog det viktigaste! :)

Postat av: S A R A

sv; blir stallet och skolan ^^ självdå?

Postat av: Anna med A

Ja :/

Postat av: Anonym

SVAR: Bara bra, själv då? :D

Postat av: Emeile

Hej! Tycker verkligen du ska ta och anmäla dej på denna här sidan. Om man tjärnar ihop tillräklitgt många poäng får man pressentkort på en affär med riktiga pengar - http://www.gratismakeup.se/?r=259907

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- ingenting spec. själv? :)

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv: inte så mkee, skola sen chill! :) dudå?

Postat av: Anonym

sv: allt är bra med mig :) dig då?

Postat av: bbaraaelin

sv: hejdu! allt bra här själv?:)

Postat av: Elin♥

SV: Åh vad jobbigt!Yes allt är bra sj? :)<3

Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Är allt bra med dig? :) Kul med frågestund! KRAM

Postat av: MadickenMarsh'

sv; okej! :D

Postat av: Sofie

Fin blogg du har, besök/kommentera gärna min:)

har du några frågor till mig är det bara att fråga på min blogresponse som du ser lite längre ner i menyn, ha en fortsatt bra dag kram!

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; idag har jag varit på skolan, sen va jag nere vid Storsjön & fotade. vad har du själv gjort idag? :D

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: jag mår bra, hur mår du själv?: D

Postat av: Felicija

Men dom borde ju kommentera?

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: okej! :)

Jag mår bra sj ?

Postat av: Karin

Jag ska vara hemma hos mamma till på torsdag och då åker jag hem till mitt hus. Helgen blir bara lugn och stilla. Lite hushållsarbete. Hur är det med dig?

Postat av: Anonym

sv; Det var det också :D

Postat av: emma

sv. det var bra med mej. sjdå?

förresten så har du himla fint hår :)

Postat av: Anonym

sv: blir väll skola och kompisar haha;)själv då?, resten av veckn:P

Postat av: Anonym

Kul med alla svar:)



Hur kan du så mycket om bloggdesign? Har du tips på några sidor där man kan lära sig?

Postat av: michelle

haha lite pinsamt, glömde fylla i fältet ovanfät hehexD

Postat av: daniella book

Vad är din mail då?:D

Postat av: Alva

sv; Allt är toppen med mig! Hur är det själv?

Fin bloggdesign du har!

Kram

Postat av: L I N N

Ja den har varit awesome! du då? :)

Postat av: iiiden

sv : denna vecka blir de att ta de lugnt! själv då?:D

kram

Postat av: Maja & Bea

Hej, söt blogg! <3



Kika gärna in våran och kommentera vad du tycker om bloggen och vad vi kan ändra osv, skulle vara till stor hjälp nu när vi fixar designen! Kram Maja & Bea :)

Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

sv: lite allt möjligt, skola, innebandy, bakat semlor och en massa ;) dusj? :)

Postat av: Alicia

Sv: Okej! :-) Tack för svar!<3 Ska spela fotboll & skjuta luftgevär ,sj?<33

Postat av: linnéa nilsson

Usch vad tråkigt! ;(

Jag mår helt okej, hur mår du? Kram :)

Postat av: Anonym

Okej! Men vad är din email?:) Måste ju kunna maila dig haha:D

Postat av: Florina

hey! ja allt är bara bra sj? :)

Postat av: Nadja

Bara bra sj? =)

Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, hej ;) kompisar och en hel del annat. själv?

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jadå, allt är bara bra. hur är det själv?

Postat av: Anonym

Fin blogg! :) Skulle bli jätteglad om du besökte min också eller föjer den på http://www.bloglovin.com/sv/blog/678265/malin-jonsson/follow . Ha en trevlig kväll!

Postat av: maja :)

sv: okej, allt är bra med mig sj då? :D

Postat av: Olessia

var riktigt roligt att läsa faktiskt :P

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Absolut :)

Postat av: Mia

hihi ja :) jag föredrar katter :D

Postat av: anilorak

sv: jo samma här :) vad går du för skola?

Postat av: looooovisa<3 - gratis header designer

gissa gärna vad finns i min.... :D



- hmm... vet inte :S

Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: haha grymma svar :D

Postat av: Anna

Allt är bra med mig, mycket i skolan nu bara så är lite stressad :)

Är allt bra med dig?

Gud vad bra att du kommenterade min blogg så att jag hittade hit! Såg just dina inlägg om hur man gör olika saker i designen på bloggen och jag fick massa svar på mina frågor som jag länge letat efter. TACKTACK!!! :D

Postat av: tilda

sv: okej, ja allt är bra, med dig då?:)

Postat av: Mathilda

Sv: Haha jag suger verkligen på att komma på frågor! x)

Postat av: PESSYS

sv: mestadels skola! självdå? :D

Postat av: madeleine

- har inte testat än, måste plugga.. :)

Postat av: Anastasia

Svar; Träning, vara med kompisar och bara vila inför skolan.. Själv då?

Postat av: L I N N - F O T O ☆

allt är bra med mig, hur är det själv? :D

Postat av: Julia

Sv; inte så mycket, skola träning.. Du?

Postat av: Anonym

sv: vet inte, har bara varit hemma. Sj?

Postat av: Caroline ♥

sv; kul att du är med!

vad skönt att höra, jo det är bara bra här med :D

Postat av: tone

ja det har jag haft själv?:)

Postat av: Nadja

tycker den är bra sj? =)

Postat av: Sandra

sv: Brukar du åka till något speciellt ställe när du åker skidor? :)

Postat av: Isabelle :]

Sv: Bara skola som vanligt, sj? ^^

Postat av: looooovisa<3 - gratis header designer

bra, mer bilder, vardag, frågor svar :)

Postat av: Anonym

sv: jag har inte läst din blogg så mycket! men vad tycker du om min?

Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

sv: hihi :)

Postat av: Anastasia

Svar; Nej, jag tycker att den är fin som den är och inte behöver förbättras. Tycker du att någonting kan förbättras med min blogg? :)

Postat av: LIENE

sv: Jag har gjort smycken och resten av tiden tagit promenad eller bråkat med internet. Vad har du gjort då?

Postat av: Sara

Ja min dag har varit bra, själv? :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Tycker att din blogg är jättebra! =) & eftersom du är så duktig på att fotografera så hade det varit kul med fler bilder =)

Vad tycker du om min fotoblogg? :)

Postat av: L I N N - F O T O ☆

tycker att du kan ta bort lite reklam, annars var den fin :)

Postat av: tone

ne jag vet inte jag gillar din blogg verkligen!

tycker du vi ska förändra ngt?:)

Postat av: Johanna Edén

Sv: Ja min dag har varit bra! Hur har din varit? :)

Postat av: Anonym

Svar: Tack tack!

Postat av: Caroline ♥

sv; ja :D

hmm.. den är ju jättefin! Men kanske lite mer färger till våren? jag ska ju inte säga nått men ja haha :D

Postat av: Amanda - Tävlingar, Mode, Shopping och Livsstil!

ok, ska se bb:) ser du på det? :)

Postat av: Sara

Tycker att det är väldigt mycket grejer när man kommer in på den, ser väldigt rörig ut, så kanske göra en mer stilren design är mitt tips

Postat av: Marina

Fin blogg!:)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: okej ta inte illa upp då! men det som visas här nere v med hem, arkiv, kategorier osv det stör ibland inlägget :( och sedan så blir det lite rörigt på sidan -> men annars är den super med skrivandet och sånt. med min då?:D

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: nej, den verkar bra som den är ^^

Postat av: Alexandra - ♥

Oj så många frågor & svar! :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; näe inget behöver förbättras :)

Postat av: Cassiie

sv; det syns inte att du har lagt till mig. vilket nummer blev du?

Postat av: Anonym

sv: jadå, själv?

Postat av: Alexandra - ♥

Ne tycker allt ser bra ut! :)

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- nej den är väl bra :)

Postat av: hanna ♡

japp, det kör vi på :) inlägget kommer upp 00.00 ikväll med vinnarna & tacket till dig :)

Postat av: M I N A B R U N - photography

sv; nejdå, den är bra som den är ! :D

Postat av: Hanna

nja inget jag vet. några önskemål om något jag kan skriva om?:)

Postat av: linnéa nilsson

Kanske lite andra färger! :) Kram

Postat av: Bella

Sv: Jag tycker din blogg är väldigt söt! Gillar den! :D

KRam!

Postat av: Rebecca

nu vet jag ;)

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Du har frågat det typ 3 gånger :P

Postat av: Johanna ♡

sv: Det är svårt att säga nu eftersom jag inte kollat så mycket på din blogg, men jag kan lägga till dig på bloglovin' och så kanske jag kommer med någon feedback senare (stavning?) ;)

Postat av: Anonym

traaadeet :D

jag mår bra dudå söltnos? :D

kram<3

Postat av: MadickenMarsh

sv; du kanske kan lägga upp mer tips om olika saker och mer outfit? :D tycker det är roligast att läsa på bloggar :D

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sV: hehe, absolut!

sj? ^^

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Mahahha xD ;P

Vi diskuterade ju till och med det xD

Postat av: Rebecca

sv: haah jag vet mer om dig nu, eftersom du lagt upp massa svar om dig själv ;)

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Vet du? Jag har också det hahahah xD

Postat av: Amanda - lifestyle,foton,outfits,tips& mycket mer! :)

sv: det är awesome med mig! :D Hur är det med dig?

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Haha ja, jag har det :P

Postat av: Rebecca

sv: men det är ju positivt såklart :P haha

Postat av: L I N N

Fortfarande inte kommit på något hehe! :)

Postat av: Caroline ♥

sv; så lite så :)

rosa, grön, blå, vit något färgglatt :D

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Gött :)

Postat av: Tette

Hejsan hoppas du haft en bra dag! Har du ätit någon god semla till fika idag på semmeldagen? :)

Kram

Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: nä det tycker jag inte, tycker den är söt :)

Postat av: Nadja

Det var så lite. =)



Nä har inte den kanalen som bb går på sj? =)

Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- :D

Jadå det har jag haft, dudå? :)

Postat av: NICOLE

- Åh vad kul! :)

Händer imorn?

Postat av: kajsa

tycker det mesta ser bra ut! tycker om din blogg & bilderna. Inget som jag ser direkt nu som kan förbättras! tycker du något med min blogg kan förbättras?

Postat av: Bella

Sv: Ja, jag kollar din blogg ofta, ja! :)



Japp, jag kollar på Big Brother! :D

Kram!

Postat av: NICOLE

Sv; Aha vad tråkigt;d

Jo det är bra med mig, själv ? :)

Postat av: Johanna ♡

sv: Nej, jag kollar inte på BB ;) Du gör det va?

Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Absolut! :D

Ååh tack underbara du! =D Något du kommer att följa? ;)

Nej det gör jag inte :)

Kraaam

Postat av: Annie

svar: jag mår helt okej. :) sj?

förresten, tyckte väl att jag kände igen dig:p du sjöng på alla hjärtansdag konserten på musikskolan? :D

Postat av: felicia

Sv: okej, undrade bara! :) hur många unika har du?

Postat av: Becka [fotoblogg]

En fråga, hur hittar du dina läsare? :)

SV; Tack underbaraste! :D

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Varför vadå ?:P

Postat av: E L I N F E L I C I A S

- ja, gör du? :)

Postat av: Nadja

Oki. =) Vad händer imorgon? =)

Postat av: Anonym

fett :D yepp de gör jag, alltid när vi kommenteraR LÄSER JAG OSV.. SEN IBLAND NÄR JAG AHR TID & HAR TRÅK GÅR JAG IN PÅ DIN BLOGG, OCH UNDERHÅLLER MEJ :d

ohhneej, de blev capslock, pallar inte ändra men ja du fattar :D <3

Postat av: Moa Mildén

Det har jag verklige, har du? :)

Postat av: Andjela

Tjena :)



det är bara bra, själv då?

Fin blogg :)

Postat av: Anonym

håller mej bara till sanningen vettu :D <3

Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Jag förstod inte vad du menade :)

Postat av: emilia

sv sv: haha jo iof.. xP

Postat av: Nadja

Jag ska jobba och sedan fixa lite saker. =)

Postat av: Annie

svar: jag bor själv i fkp. jag var en av dansarna som dansade bakom en kompis på konserten:)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: blir bara glad att du söger till! aa jag kan hålla med där lite, men med personlighet vad menar du då? :)

Postat av: Tove

sv - hej! allt är bra med mig, med dig då? :)

Postat av: daniella book

Jag har mejlat dig nu!:)

Postat av: daniella book

Bra, hehe!:)

Ska du fixa det nu, eller imorgon?:)

Postat av: daniella book

Låter bra de!:)

Postat av: daniella book

Ja självklart!:)

Postat av: daniella book

Jadå, det skickar jag imorgon!:)

Postat av: L I N N

Då och då!

Följer du min ? :)



Japp det gjorde jag hehe, gjorde du?

Postat av: Anonym

Vilken fin bloggsida du har! :)

Postat av: Louise

Sv: Har jobbat hela dagen, så har haft en helt okej dag!

Själv då? :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

hehe, nä

följer du vår då? :P

Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainen

sv: jap det har jag själv då?:)

Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Sv, då är vi verkligen två. jag har noll minne, minns inte heller vad vi skrev om. ^^

Postat av: Anonym

Hejhej! :D Allt bra?

http://swaxu.bloggplatsen.se :)

Postat av: Jolline

Hjälp mig reda ut fenomenet facebook, vem har rätt att bestämma över din sida? DU eller dina vänner? Att tabort eller inte. Är man ovänner om man tar bort en person?

Postat av: hanna ♡

du får säga till när menyn är fixad idag, så länkar jag dig i mitt nästa inlägg efter det :)

Postat av: Mia

Nej jag vet inte, kanske där på sidan om. Lite rörigt men inget jag bryr mig om :) Du ska ha så som du tycker är fint :D



Händer idag?

Postat av: patricia

sv: vad bra :D

Postat av: Anonym

SVAR; den är lite grå tycker jag, lite färger kanske & mindre inlägg ? ((:

Postat av: Angelina

sv: jo tack det har jag haft :)

Postat av: Simona

sv: aa, jag hade en fin dag, själv? :)

Postat av: Amanda

SV: Jadå, själv då? :)

Postat av: emma

sv. hm vad svårt. det enda jag kan tänka mej just nu är att jag stör mej på när texten som blir skriven där uppe. (välkommen til...) haha men det kanske bara är jag :D ^^

Postat av: ZofieJashari - 17år och är förlovad med en 17år äldre kille

Sv; Hejsan! :) Jag skall flytta ner till min fästman dudå? :)

Postat av: zoomsisters / matilda

har du gjort designen själv - jätte snygg! :)

Postat av: iiiden

sv: nejdå den är att bra:)

Postat av: We Are Odd

Sv; Vi tycker din blogg är jättebra :D Hur fick du din header att "slida"? :)

Postat av: Lotta

Sv: Man ska ju göra ett projektarbete när man går ut gymnasiet och jag valde att skriva en rapport om Självkänsla :)



och allt är bara bra med mig, hur är det själv?? =) Kram

Postat av: Anonym

Tjäna pengar gratis som storbloggarna, Inte som alla andra sidor då man ska tjäna ihop minst 500 och göra en miljard saker! Detta är enkelt, går fort och du behöver inte samla ihop 500 för att få en utbetalning, AWSOME! :)



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=50911

Postat av: linnéa nilsson

Det gråa! :)

Postat av: Anonym

sv; ingen aning :)

Postat av: naxo - bloggen med tips!

haft en bra start på dagen? :)

Postat av: Madde

sv: jotack, det är bara bra:) Själv?

Postat av: Anonym

sv: det är bra själv? :D

Postat av: daniella book

Glöm inte att hjälpa mig idag!;) haha

Postat av: Anonym

svar: okej, jaa jag åt en semla på slutet igår :D

Postat av: Anonym

de är bara bra :D

Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Supersnygg blogg :) Hade blivit jätte glad om du ville kolla in min sen? :)

Hoppas du får en bra dag, kram!!

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

hur tjänar du pengar på din blogg? :)

Postat av: Jossan

sv: svarar på kommentarer! ;D

Postat av: hanna

visst är det svårt, man vet inte vad man ska tipsa andra om :)

Postat av: LIENE

sv: Haha, vår internet betedde sig jättekonstigt igår:P Hmm inte vet jag, om du vill, men jag tycker den är bra.

Kram

Postat av: Maria

sv: inte mycket, är sjuk :/ själv då?

Postat av: Sara

Det ser rörigt ut när du har så många olika färger och olika länkar som ligger lite överallt :)

Postat av: kajsa

okej, ja jag kollar på BB, sjukt bra är det! kollar du på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -